Jeg er en kvinde fra Kbh på 45 år med en hjemmeboende datter på 17 år.
Jeg er et åbent, søgende og intuitivt menneske, som inspireres og lærer hver eneste dag, uden at det på af den grund styrer mit liv eller jeg mister min jordforbindelse. Dog forundres jeg til stadighed over, at der er mere mellem himmel og jord, end vi ofte kan forklare og forstå. Hvilke evner jeg specifikt har, bruger jeg ikke så store eller mange ord omkring, da de generelt bruges når jeg hjælper andre, det være sig arbejdsmæssigt eller privat. Men det er bla. forløsning og ophævelse af blokeringer jeg kan hjælpe andre med.
Jeg bruger derfor med stor interesse noget af min tid på at få mere viden og forståelse inden for det alternative og uforklarlige. Der findes meget dygtige og seriøse behandlere over alt, man skal bare huske og se sig for - ikke mindst bruge sin sunde fornuft og aldrig glemme at vi altid selv er ansvarlige for vort eget liv.
Efter et skift i mit liv i 2003, måtte jeg indse, at jeg af helbredsmæssige årsager burde lægge min karriere om og det vil sige, at jeg idag hovedsalig er beskæftiget med de ting jeg virkelig brænder for. Det er bl.a. coaching, hvor mit speciale er kommunikation imellem mennesker. Det være sig privat eller erhvervsmæssigt. Jeg coacher en del indenfor det vi kalder life-coaching og det kan være enkeltpersoner men også par jeg coacher. Life-coaching er til forskel fra den erhvervsmæssige coaching meget fokuseret på netop privatlivet ud fra devisen: Hvis dit privatliv ikke fungerer tilfredsstillende, så vil dit øvrige liv generelt heller ikke fungere optimalt.
Min livsfilosofi er præget af et positivt syn på andre mennesker og de muligheder, vi alle har her i livet. Troen på, at alle kan opnå det de vil her i livet, at alle indeholder det, der skal til for at få sin "personlige" succes.
Hvis nogen må have spørgsmål, så besvarer jeg altid gerne spørgsmål.
De bedste hilsener
Hulekvinden

Lille Ulv