Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Nu er det vel på tide at presenterer mig på forummet her.
Jeg har haft interesse for shamanisme gennem ca 25 år.Og studeret/praktiseret de sidste 5 år.
Min interesse startede i finsk lapland,hvor jeg har boet i længere perioder,pga min storer lidenskab førhen<Kørte med slædehunde>Her kom jeg i kontagt med nogle personer der levede den shamanistiske vej,uden at jeg opfattede det sådan dengang.De var jo barer sådan.
Først da jeg startede på divs kursus,med Annette Høst og Jonathan Howlits,gik det op for mig at det var det jeg havde lavet i mange år.Udesidning--fantasi rejser--spørge ånderne til råds osv.
Så nu er jeg så her med mit liv.58 år ung,bor på landet ca 70 km fra KBH lige ned til Isefjorden,og skoven lige i nærheden.
Har været med til at starte to trommecirkler,og er igang med at starte ennu en.
Intreseret i sten og krystal healing--lydhealing--charkra healing mm.
Jeg elsker at færdes i naturen,som der desværre er for lidt af her i danmark,så rejser meget til sverige-finland.
Norge har jeg prøvet en gang,hvor jeg boede i en hytte ca 40 km fra Trysil på grænsen ind til sverige,og jøsses da hvor smøgerne var dyrer,og

også.
Frank.
GjenopprettetMedlem
Hei Frank !
Jeg skal på kurs med Anette til våren. Gleder meg .
Velkommen til sonen

GjenopprettetMedlem
Hallo Franke,å hyggelig å høre fra deg igjen,husker du nevnte du hadde knallert og hadde hjelp av en krage på vejen,spennende.
Ja å i norge sedder man så stor pris på smøgerne å beeren,at vi betaler ekstra for det.så får vi bedre samvittighet,eller noe sånt.
Godt å ha med danmark på sjamansonen!

Mjølner!
GjenopprettetMedlem
Välkommen Frank!
Här där jag bor finns många som har slädhundar (bl.a en dansk familj).
Jag tycker det är tjusigt att höra dom yla ibland när jag är ute och går på kvällen.
GjenopprettetMedlem
Hej og tak for hilsner
Malaika,hvad for kursus skal du på,jeg tænker at min kone også skal på kursus,med Annette til foråret.
Vejla
Jeg tror nok jeg kænder dem med hunde,du nævner,men kan ikke komme i tanke om deres navne.tror oven i købet de har nogle hunde af mit avel.
Lige for tiden er jeg ved at få en stor svedehytte ceronomi og pibe ceronomi op at kører mellem jul og nytår,jeg får besøg af en lakota indianer der pt er her i Danmark.Han er uddannet som pibebærer-ildmand--svedehyttemand--soldanser mm
Så det bliver spændende,og lærerigt.

Frank.
GjenopprettetMedlem
gurimalla, det hadde vært moro....
AdsBot [Google]
"Frank":
Lige for tiden er jeg ved at få en stor svedehytte ceronomi og pibe ceronomi op at kører mellem jul og nytår,jeg får besøg af en lakota indianer der pt er her i Danmark.Han er uddannet som pibebærer-ildmand--svedehyttemand--soldanser mm
Så det bliver spændende,og lærerigt. 
Det er herlig. Jeg har nettopp vært med på noe lignende. Det kan leses om her, for den som liker å lese langt:
http://sjaman.com/component/option,com_ ... pic,7242.0
Velkommen

GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen til sonen.
RITA

GjenopprettetMedlem
"Frank":
Hej og tak for hilsner
Malaika,hvad for kursus skal du på,jeg tænker at min kone også skal på kursus,med Annette til foråret.
Jeg skal på Sjamanistisk Sang i mars

Anonymous
Välkommen Frank fra Danmark!
hälsar Lie från Sverige
Shamanskt inriktade slädhundsfolk... !
Kul för dig att du fick kontakt med dem i finska Lappland.
GjenopprettetMedlem
Hej Ja held,eller det højere univers uransalige veje

mkh Frank.