Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei.
Etter en liten pause er jeg tilbake her på sonen hvor alt starta for ca ett år siden. Meldte meg ut for litt siden i dritt sinne og frustrasjon. Nå kjenner jeg imidlertid for å henge meg på igjen. Har savna all misforståelsen, alt som blir tatt personlig og alle de fine menneskene som er her  :P

Har valgt meg ett heftig ambisiøst nick. Galdr er gamle magiske rune formler som ble sunget. Jeg er tiltrukket av dem og prøver å nærme meg dette emnet med respekt og ærbødighet. Er ingen Galdrmann enda, men med trening og hjelp så kan det skje. Tiden får vise hva som skjer. Runene og de gamle nordiske tradisjonene er min vei om dagen. Sammen med andre kraftfulle Lærere fra andre deler av Verden hjelper disse tradisjonene meg med å finne meg selv og bli ett helere menneske. Jeg utelukker ikke andre tradisjoner, men om dagen er det Odin, Freija og Tor som dominerer i mitt mytelandskap.

Jeg har begynt å jobbe mer med runene og krystallkule for å trene opp mine intuitive evner. Mer og mer faller på plass. Selvsikkerheten i det jeg driver med blir sterkere og jeg føler jeg bevger meg sakte, men sikkert fremover. Viktig med ett ordentlig fundament å bygge på. Runene, tromma, kraftplanter, sang og dans er verktøy som jeg benytter meg av. Krystallkula er jeg fremdeles i prosessen og bli kjent med, men den inneholder mye informasjon. Alle disse verktøyene har hjulpet meg med å bygge fundamentet jeg nå står på. Verktøyene hjelper meg noen ganger med å bryte ned hele fundamentet, slik at noe nytt kan få sjansen til å gro frem. Andre ganger gir de meg bekreftelser på at jeg er på riktig vei og bare skal fortsette i samme tralten.

Dette var litt om meg og hvor jeg er idag. I morgen kan jeg finne på noe helt annet og skrive her, og det er det stor frihet i  :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Velkommen tilbake !!

Godt å se deg igjen  :wub:
GjenopprettetMedlem
Velkommen tilbake, GaldrMann!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
  :eusa_clap:    :eusa_dance:

:wub: Elin
Anonymous
Hej du Gladerman, nej det var ju Galderman! 
Så du kunde inte heller hålla dig härifrån...? :biggrin:  :respect:
GjenopprettetMedlem
Velkommen tilbake kjære du!  :wub:

Godt å se deg igjen!  :biggrin:

Og med nytt stilig nick!  ;D
Anonymous
"Lie":

Så du kunde inte heller hålla dig härifrån...? :biggrin:  :respect:

Nei... På en rar måte så savna jeg alle delfin vibbene her inne :lol:

Og i tillegg så må det jo være ett ekte mannfolk her for å ta vare på alle de flotte kvinnene her inne  >:(
GjenopprettetMedlem
Så fint å se deg igjen!
GjenopprettetMedlem
brum brum....

synge pene sangen

klappe på
GjenopprettetMedlem
Skikkelig godt å se deg her igjen!  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hej, hej!
Anonymous
Det var da hyggelig!
GjenopprettetMedlem
Vælkommen atter du GaldrMann
AdsBot [Google]
Takk for sist  :)
GjenopprettetMedlem
Syns det børjar gå sport i det hær!

Snart melde meg ut selv,komme tilbake med nytt nick,og jeg vet hva det skal hete : NICK!

:wub:
GjenopprettetMedlem
pen kritikk til oss returnerte der tv-terkji

men det er jo lov å inrømme at man tok feil
GjenopprettetMedlem
Innrømmegrøt med mye brunt sukker på .
:wub:til Galdr og Bjønn.
Anonymous
Såå gla for å se deg tilbake  :wub:
Anonymous
Velkommen hjem  :eusa_dance:  :wub:
Anonymous
"teleterkji":

Syns det børjar gå sport i det hær!

Snart melde meg ut selv,komme tilbake med nytt nick,og jeg vet hva det skal hete : NICK!

:wub:

Hehe  :) Jeg synes jeg trengte å ha en pause fra cyberhelvete. Fikk sjekka ut en del andre forum på cyber i stedet  :eusa_doh: HEHE...
GjenopprettetMedlem
Åh, så deilig å se deg igjen  :wub:

Velkommen tilbake cyber stedet.

RITA :wub:
GjenopprettetMedlem
Välkommen tillbaks!

Må kärlek och kraft lysa över din väg, kanske på sonen, men framförallt i verkligheten!

klem fra vännen i öst!
Anonymous
Takk for alle gode (re)velkomster  :) Setter pris på det  :respect:
GjenopprettetMedlem
Fint at du e her igjen.

Nordlyset tar med klemma til dæ  :wub:
GjenopprettetMedlem
Der var du på plass att,tenkjer eg!  :wub:
Uansett tryggare å ha deg innafor enn utanfor, når du får skikkeleg turtall på galdringen..