Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg flyttet inn i dag. Jeg kan være ganske så aktiv på forum. Så er dere advart.
Jeg har mye gammel visdom, og har vært igjennom utrolig mye. Mine evner har jeg hatt hele livet.
Men først i januar i år var min åndelige oppvåkning for alvor. Jeg ble oppjustert, og hadde en hurtig utvikling
i nesten 3 mnd.

Nå jobber jeg med å kommer meg tilbake i samfunnet etter nesten 2 år med utbrenthet, og 2-3 mnd i det åndelige.
Må si det tar tid å lande etter en lang intens oppvåkning. Nå må jeg akseptere alt jeg har lært om meg selv.

Jeg fant veien hit, fordi jeg er sjaman selv, og en av mine hjelpere er sjaman. Jeg har flere hjelpere, men jeg har ikke blitt kjent med
alle enda.

Om mine evner, så strekker de seg over mange områder. Alt fra healing, snakke med energier (guider/ånder), regulere vær, være lysarbeider, jeg kan
kjenne andre menneskers fysiske smerte (noe jeg lærte meg over tid). Jeg har også flere evner, men det er ikke alle jeg har vent meg til enda. Noen evner skremmer
vannet av meg, og jeg har klart å dempe de, slik at jeg kan venne meg til de sakte men sikkert.  ;)

Jeg er ærlig, og skriver ting som de er. Når jeg svarer på forum, så er det ofte mitt åndelige som gir svar. Derfor kan skrive måten bli annerledes enn det jeg skriver nå.
Etter min oppvåkning så har hele mitt liv endret seg. Synet på livet, mine holdninger og verdier.

Om noen spør meg om noe, så gir jeg mitt ærlige svar, min sannhet som jeg ser den. Jeg respekterer også deres og andre sine sannheter. Sannheter kan forandre seg.
Og i livet er det ingen fasiter (takk og lov for det).

Jeg ser på meg selv som er giver. Jeg er her for å spre lys, kjærlighet og informasjon. Jeg har et stort kall som er frem i tid.

Det jeg skriver i dette forumet, vil jeg at dere skal ta til dere, det som taler til dere. Grunnen er at vi er på forskjellige veier, og noe stemmer for den veien jeg går, og noe
annet stemmer kanskje på din vei.

Dette ble en lang hei, men jeg har alltid masse på hjertet og jeg liker å dele.
Ofte så hjelper en seg selv når en hjelper andre, så bare ta kontakt.

klem til dere alle fra Geir Michael
GjenopprettetMedlem
Hei Geir Michael, og velkommen til oss  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Velkommen  :D
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen hit til sonen Geir Michael!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei, hei Geir Michael, velkommen til oss her på Sonen

RITA  :)
GjenopprettetMedlem
Hei Og velkommen  :biggrin:

Takk for innholdsrik presentasjon og takk for advarselen, - Jeg får vel bare forsøke så godt jeg kan å holde på hatten heretter  :P

Håper du vil trives her  :wub:
GjenopprettetMedlem
Velkommen
GjenopprettetMedlem
Hei, og velkommen!  :)
GjenopprettetMedlem
Velkommen, Geir Michael, og takk for en spennende presentasjon!

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for varm velkomst alle sammen.  ;)

Jeg kan føle energien her inne.  :)

Ja, hold på hatten cenobit :lol:
Som sagt har jeg mye på hjertet og jeg er ikke redd for å dele. Jeg er sikker på jeg kunne skrevet en bok. He he.  :lol:

Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med dere.  :respect:

Stridshjelp: dine ord varmer meg. :)

Natta klem til dere som har svart i kveld.  :wub:

Geir Michael.
GjenopprettetMedlem
Velkommen inn i varmen  :respect:
GjenopprettetMedlem
Så hyggelig, flott og ærlig Geir Michal  :biggrin: Gleder meg til å høre dine kromspring!
Anonymous
Velkommen klem bast  :wub:
psbot [Picsearch]
hei du
det e fint med ærlige folk
og ærlige svar
især hvis det blir noe konstruktivt av det.
velkommen skal du være
inn i det sjamanske hus
GjenopprettetMedlem
Hej Geir Michael. Vekommen :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei, hei Geir Michael :)

Velkommen til sonen :)

Klem :)
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for varm velkomst.  :)

Ja, ærlighet varer lengst.  ;)
Jeg håper jeg ikke sjokkerer alt for mye her.  :lol:
Også skal jeg prøve å holde meg til sjaman siden min.
Det er den jeg søker svar om for tiden.  :)

Hjerteklem til dere alle fra Geir Michael.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Vælkommen inn i sonen Geir Michael
og la din forumaktivitet bli oss alle til del
Sensis [Crawler]
"Geir Michael":

Jeg er sikker på jeg kunne skrevet en bok.

Ja, hvorfor ikke gjøre det.
Sjamansonen er om kommunikasjon. Å skrive ut fra oss selv er en favorittaktivitet her inne. Vi vever en vev sammen og håper den kan liv og forståelse innover og utover. Å kunne kommunisere er også i høy grad en egenhealing og kan hjelpe andre.

Etter hvert som Sjamansonen og sjamaens ånd blir sterkere, dreier det seg ikke bare om å hjelpe enkeltmennesker og naturen, naturligvis. Men også om å helbrede kulturen, den store veven som er menneskeskapt og som vi om vi vil det eller ei er en del av.

Derfor sier jeg igjen. Skriv den boken.

mvh ailo gaup
GjenopprettetMedlem
Wolf: Ja, jeg kan være ganske så aktiv. Tror jeg hadde ca 400 innlegg på forumet jeg var på under begynnelsen på min oppvåkning. Dette var i løpet av ca 2 mnd.
Da var det stort sett lange innlegg.  ;)
Nå har jeg da kommet hit også, for å lære mer om sjaman siden av meg.  :)

Ailo: Ja, det er fristende. Men nå så er alt litt flytende for meg. Føler nok at boken vil hoppe frem og tilbake i tid akkurat nå.
Kanskje blir det til bok når jeg får flere biter på plass. Jeg har jo opplevd alt mulig fra å være uteligger, fattig student til å ha godt med penger og "toppen på verden".
Jeg må si at jeg har lært meg utrolig mye, og kan sette meg inn i utrolig mange situasjoner. Må bli en historie om livet mitt da.  :)
Jeg får se hvordan ting utvikler seg. I mellom tiden så deler jeg det jeg har med dere.  ;)

Tusen takk for varm velkomst.  :wub:

Klem Geir Michael.
GjenopprettetMedlem
velkommen frå meg,gler meg til å høyre meir! :)
GjenopprettetMedlem
Welcome to the weatherman!

Hilsen Sandel
GjenopprettetMedlem
Hei, og takk for varm velkomst.  ;)

Klem Geir Michael.  :wub:
Sensis [Crawler]
"Geir Michael":

Føler nok at boken vil hoppe frem og tilbake i tid akkurat nå.

Å skrive er å gripe det flytende i et presist ordgrep.

Så er det å få bitene på plass.

Det som teller i dag er det bidraget hver enkelt kommer med ut fra bevisste valg og egner ferdigheter.

Akkurat det bidrar til å vekke og forvandle.

Slik kan vi styre tidens retning.

mvh ailo
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg, Geir Michael!
Jeg har ikke fått lest hilsenen din før nå. Jeg gleder meg til fortsettelsen. :biggrin: