Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg tror det her er tredje gang jeg presenterer meg på sonen. Har meldt meg ut, så inn, så ut og nå, inn igjen...

Veit ikke helt hva det er for noe, men plutselig blir jeg lei av å være her, så har jeg lyst å være inne i varmen igjen og så møter jeg motstand og synes alt og alle bare er helt på jordet. Det har vært et slags mønster for meg det der. Jeg går inn i noe med engasjement og optimsime, så blir jeg kjent med mennesker og så begynner jeg å trekke meg tilbake. Forventninger til meg selv og andre blir heftig store! Når jeg ikke møter mine egne forventninger er det mye enklere å bare skylde på andre.

Har en utfordring i det å kommunisere. Liker ikke å bli misforstått. Synes det er så inni h....etes frustrerende når jeg ser at andre ikke forstår hva jeg prøver å formidle, eller at noen setter seg over det jeg mener. Da er det greit å trekke seg inn i det beskyttende skillpaddeskallet og bli der en stund, for så å komme ut av det seinere med fornyet kraft. Slik det er nå, har jeg blitt tryggere på meg selv og står mere opp for meg selv enn noen gang. Er heller ikke redd for konfrontasjoner lenger. Så det er med fornyet kraft og mot jeg møter opp på sonen igjen for å være med.

Jeg er fremdeles veldig opptatt av de nordiske shamanistiske tradisjonene, som inkl runer, seid(selv om jeg ikke har fått praktisert det så mye) og sang. Veldig glad i mytelandet som lever her vi bor. Lager og risser runer, holder på å lage meg en flott stav og har min daglige praksis for å være i fri flyt. Liker å surre rundt i skog og mark sammen med tusser og troll. Enteogener er også et viktig redskap for meg.

Det var vel litt om meg...igjen. Skjønner hvis dere blir lei av at man bare kommer og går som en vill, men det er faktisk mer utfordrende for noen å være i sirkelen enn for andre. Ser frem til å være mer til stede. Árs ok fridar :wub:

PS. Mitt forrige nick var Magnus Galdrmann/Blodsuger/Vandremann
psbot [Picsearch]
hei :w00t:
igjen
og igjen
og igjen

man e nu like velkommen
uansett kor mange ganga man går ut og inn
døra
GjenopprettetMedlem
Hei igjen
så fint at du kommer inn døra igjen  :wub:
Da blir jeg glad  ;D

RITA
GjenopprettetMedlem
Hjertelig velkommen igjen, og igjen, og igjen!

Det er litt godt å se flere rastløse vandrere komme og gå. ;D :biggrin:

Vi er et mangfold, og alt er helt perfekt sånn.  :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg liker deg!

Takk for at du kom tilbake!
GjenopprettetMedlem
Hei på deg!  :biggrin:
Og velkommen tilbake....igjen...  :wub:
GjenopprettetMedlem
Og jeg liker dere også :wub: 8) :beer:
GjenopprettetMedlem
Ble så veldig glad av å se deg igjen  :wub:

Velkommen tilbake blekksprut!  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Virkelig godt å se deg her inne igjen!  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei! Takk for en fin presentasjon. KJekt å se at det er flere her på forumet som og tiltrekkes nordisk sjamanisme ;)

Árs ok fridar!

Strålende hilsen,
Fagerhjul
GjenopprettetMedlem
:w00t: Jeg blir like glad hver gang!
Spiller ingen rolle for meg...så lenge du kommer tilbake igjen!
Som nå! Velkommen med fornyet kraft!

Klems Silva!  :wub:
SEO Crawler
Hello, hell o`!  :respect:

Kom i mine digitale armer små!  :wub:

http://sjaman.com/component/option,com_smf/Itemid,112/topic,1942.0
GjenopprettetMedlem
Velkommen tilbake  :respect: Her sitter vi fortsatt og varmer oss rundt det virtuelle bålet  :wub:
GjenopprettetMedlem
:eusa_clap:

Yooohoo...

så fint å se deg igjen

nå ble vi veldig glade
GjenopprettetMedlem
Tjenare tjenare, Berserk Blekksprut!
Du är då en mästare på brukernavn, du...  :lol:
GjenopprettetMedlem
Velkommen igjen  :D

Hilsen tullsjura, som også melder seg ut og inn  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Å komme og gå som en vil, ser jeg på som en rett. Det er jo ikke noe fengsel det her  ;D :wub:

Fint å se deg igjen!
Anonymous
Hei på deg igjen, Berserk Blekksprut  :biggrin:

Nå er det knapt to dager igjen  :innocent2:
Anonymous
Welcome back to you too
Berserkmann med blekksprutarmer  :icon_biggrin:
Anonymous
Sånn er det bare...

Velkommen tilbake Berserk!

Klem fra Kira!  :wub: