Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
kjære venner:) Veldig fint å være her! Føler skrivetrangen og flyten kommer bølgende og det er bra for jeg har sittet litt fast i mine skriblerier. Jeg skriver altså og healer og hjelper folk som sikkert mange av dere her. Jeg følger flyten i livet og det kjennes bra å gjøre. Å bare være i flyten og se hvordan den ene døren etter den andre plutselig åpner seg opp...jeg liker det. Å åpne opp for magien er som å tillate seg å flyte litt inn i sin egen sjel og inn i sitt eget lys. jeg holder på å flytte inn i meg selv. Det er så godt!!
Sender mange gode tanker til sjamansonen. Mye inspirasjon å hente her i denne sirkelen...Godt er det å være her:) Jeg gleder meg til fortsettelsen...Lys og kjærlighet til alle.

GjenopprettetMedlem
Hei lykke og
velkommen til sonen. Gleder meg til å høre mer fra deg.
RITA

GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen hit Lykke

Kom og varm deg rundt det virtelle bålet sammen med oss

Å åpne opp for flyten i livet og kjenne på magien... det høres ut som en fin prosess. Veien blir til mens vi går, og underveis skal man også ha det bra

Ikke glem deg selv oppi din iver etter å hjelpe andre, det er alt for lett å skyve seg selv til side. Måtte nicket ditt manifestere seg, og bringe masse lykke din vei
Velkomstklem fra Viljesterk

Anonymous
Lykkelig er vi som får Lykke inn på sonen.
Velkommen!
GjenopprettetMedlem
Hei Lykke, og velkommen hit

GjenopprettetMedlem
lykke til, og hell og lykke!
og velkommen
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Velkommen Lykke, hit til oss.
Det var behagelig lesning i din presentasjon.

GjenopprettetMedlem
Hei til Lykke fra Ulvild -Eldbjørg
Jeg fulgte sportegnene fra siden din , og fant dette fine stedet!
Tusen takk for det! Så fint at du også kommer!