Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei Alle Sammen!

Her er jeg da, nyklekt på den sjamanistiske veien, men med endel år år på baken innen åsatru og paganisme.
Var på innføringskurs med Anette Høst i Århus forrige helg, og ettersom jeg lever i symbiose med mac´en min er selvfølgelig et godt internettforum det første jeg oppsøker.  ;D
Det var absolutt en god innføring, men seks trommereiser på to dager var ganske intenst. Har først fått beina skikkelig tilbake på bakken og hjernen inn på alfa-modus denne helga.
Jeg ble iallefall utstyrt med en haug med nyttige verktøy, erfaringer, inspirasjon og en god dose selvtillitt, så nå er resten opp til meg selv. Fikk også en hel haug med nye perspektiver på livet, virkeligheten og mange ting. Etter noen ganske gompete år er spiritualiteten iferd med å våkne fra dvalen og dette var absolutt en bra nystart.

Må si jeg har blitt så positivt begeistra over den utrolig varme stemningen her inne, mye klokskap og visdom kombinert med en svært god tone, for ikke å snakke om alle de fine dikta da!  - skulle ønske poetiske ferdigheter var blandt mine gaver, men desverre. Det gjør jo ikke noe når andre kan si det så bra! (Jeg har mange andre kreative ferdigheter altså, så det er ikke for å underkjenne meg selv.) Gleder meg til å bli kjent med dere og etterhvert sikkert delta litt også. Må bare bli litt varm i trøya først.

Skulle noen av dere kjenne meg fra før så send meg gjerne en pm.

År og fred
Silje Valkyrie
GjenopprettetMedlem
Hei Silje Valkyrie
velkommen til sonen
Vi koser oss her inne  :biggrin:

RITA :wub:
GjenopprettetMedlem
Ja, her koser vi oss  :biggrin:
Velkommen hit.
GjenopprettetMedlem
Wow
Det var kult
ei vaskeekte (90grad) valkyrie

det er sakan sine
GjenopprettetMedlem
Velkommen, Valkyrie eleison  :lol:

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg, Siljevalkyrie. Håper du fort blir varm i trøya. :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen hit til oss Silje Valkyrie  :biggrin:

Når du har vært her en stund, kan det nok hende du skriver dikt du også skal du se...
Det er utrolig hva slags skjulte talenter vi bærer i oss.  ;D
GjenopprettetMedlem
Hei Valkyrie Silje

Det er noe kjent med deg
skrivestilen din får en bjølle til å ringle

Velkommen er du her

:wub:
GjenopprettetMedlem
Velkommen til deg!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Åh, en Valkyrie!!
velkommen til deg.