Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Sþk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Heisan!
Jeg kom over Sjamansonen og dette forumet nÄr jeg surfet rundt pÄ internett. Har lenge lett etter et sted der jeg kan fÄ spÞrre om ting som ligger litt i mÞrket for meg. Og nÄ fÞler jeg at det er nettopp dette jeg har lett etter :w00t:

Jeg nÊrmer meg 30, og har en sÞnn. Er fra VadsÞ, men bor for tiden pÄ Þstlandet (student), hÄper Ä kunne flytte tilbake til herlige Finnmark om halvannet Är...  :wub:
Mine interesser, som er relevante til dette forumet er vel shamanisme, hekser, ja det som man i dag kaller det overnaturlige  :biggrin:

I allefall, ville bare si hei, fÞr jeg hiver meg ut i de andre trÄdene :)
Anonymous
Hei alenta :)
Velkommen hit. Jeg kom ogsÄ over dette forumet en gang, og har siden vÊrt.
Det er virkelig et flott forum :wub: HÄper du vil trives.
GjenopprettetMedlem
HEI pÄ deg  :biggrin:

Lenge siden noen har presentert seg - det er alltid koselig!!!
HÄper du vil trives her.

Lille Ulv
GjenopprettetMedlem
Hei hei alenta :)

Velkommen! HÄper du finner noen av svarene du sÞker gjennom disse sidene.

Hilsen Inger Lise
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alenta  :icon_biggrin:

Velkommen, det var da dejligt at der var en ny der prÊsenterere sig i dette forum, for det ar altid dejligt at vide lidt om dem man skriver med. Jeg tror du er kommet til det rette forum  :w00t: :wub:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Jo flere vi er sammen, jo gladere vi blir  :biggrin:

Velkommen
Anonymous
Velkommen  hÄper du  vil trives her  :razz:
Skapheksa :wub:
GjenopprettetMedlem
Tusen takk, tror dette er det forumet/websiden er akkurat det jeg har sÞkt etter  http://www.cheesebuerger.de/images/smil ... h/a040.gif[/img]

Etter det jeg har lest, virker dere langt mer erfaren i dette enn meg, sÄ jeg hÄper dere bÊrer over med mine 'nybegynnertanker'  http://www.cheesebuerger.de/images/smil ... s/k055.gif[/img]
Francis [Bot]
Hei!  :icon_biggrin: Velkommen hit!! Hyggelig  :biggrin:
Anonymous
:respect: :eusa_dance: :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Hei Alenta.
Velkommen til deg.
MĂ„ inrĂžmme jeg har ikke vĂŠrt noe flink Ă„ se etter hver gang det kommer nye medlemmer :icon_redface:
Skal ta meg sammen der :razz:
Takk for dine dikt som du skriver pÄ dialekt.Dem klinger i mine Þrer :respect:

Klem fra Tara ;D