Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei, dette er meg. Jeg er. Endelig kan jeg si det. Endelig begynner jeg å tro på meg selv. Endelig kan jeg være den jeg er ment til å være. En fri sjel i luftens tåke. Den stryker meg lett over kinnet der jeg flyr over mine stille granskoger og nattsvarte sjøer. Jeg er hjemme. Nå smiler mitt indre, min ånd skriker av glede letthet og fryd. Jeg springer gjennom dugg-våte blåbærris gjennom stier som har blitt opptrampet av andre dyr. Jeg løper till jeg ikke orker løpe mer. Jeg føler frihet, og de nærmeste rundt meg støtter meg på denne stien. Det er alt jeg ber om. Resten kan komme med sine skeptiske oppsyn, tvilende blikk og negative pust og pes. Min kropp utvikles til et potensiale som jeg bare hadde kunnet drømme om. Jeg har alltid visst at jeg har kunnet hjelpe folk. Healing, jeg kan bli skikkelig god til det. Har tatt 2 kurser i sjamanistisk healing og skal ta ett tredje till høsten. Noen ganger tar noe over kroppen min når jeg healer. Det kommer en lyssøyle fra oven, ned i hodet, ut i armene og hjelper meg å hjelpe den som er dårlig. Fordi at jeg følte at jeg trengte det. -Hjelp meg å hjelpe dette gode mennesket så han kan leve et normalt liv uten store smerter. Jeg kjenner smertene. Mitt jobb nå er å lære meg å blokkere disse så ikke jeg tar over det vonde. Jeg er her. Jeg er her for å hjelpe. Det er min livsoppgave. Og jeg elsker at jeg har funnet veien hit. Alt det jeg måtte gå igjennom er jeg takknemlig for, for ellers hadde jeg ikke vært det mennesket jeg er idag. Jeg er så takknemlig. Her er jeg. Jeg er.
GjenopprettetMedlem
Hei Nellie, og velkommen hit. Varm deg rundt det virtuelle bålet sammen med oss  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei Nellie og velkommen til sonen  :biggrin:
Anonymous
Hei  :)
når gud bled spurt om sitt navn var svaret Jeg Er
ifølge Bibel historien.
velkommen hit  :wub: