Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Lille Ulv er borte og jeg er skikkelig trist for jeg er glad i krapylet og synes navnet klinger godt, sorry Liljee! Men, men livet går videre  :respect:. Det har skjedd så mye i det siste at jeg nesten ikke kjenner meg igjen i speilet  :w00t:. Jeg har danset en fantastisk fredsdans i sommer, laget min egen tromme, fått nye kraftobjekter- og sted, ny sjelebit er kommet, prosessene går og jeg føler at ting løsner for første gang i mitt liv. Jeg kjenner enorm takknemlighet for mennesker rundt meg, livsprosessen, magien, vår fantastiske Moder Jord og det Store Mysteriet.

Navnet Ulvemor kjennes ikke helt komfortabelt enda men jeg håper å vokse med det. Kan jo ikke fortsette å hete Lille Ulv i all evighet, jeg er jo over 40, ganske stor faktisk, og selv om jeg ikke helt liker å si det  :wink:, mer moden.

Klem til alle gode venner her inne - dere betyr faktisk veldig mye. Takk for all lytting og støtte!  :wub:

UlveMor
psbot [Picsearch]
transformasjoooooon..................
velkommen til ulvemor fra en annen mor :wub:
Anonymous
Hei ulvemor, velkommen til deg :wink:
vil savne lilleulv, snufs, neida bare tuller. syntes lilleulv var et flott navn, men ulvemor klinger nå godt det og.
Ønsker deg lykke til som ulvemor her inne :wub:
Anonymous
:eusa_pray: AUUUROOOOOOOOOO!!!!
GjenopprettetMedlem
Takk til Lille Ulv for alt hun har delt med oss :w00t:

Velkommen UlveMor, viskvinne, månebarn :respect:
Francis [Bot]
Velkommen ulvemor  :icon_biggrin:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Lilleulv, Store ulv eller Ulvemor :icon_biggrin:

Hvad du end kalder dig, er du velkommen, tak for dine gode indlæg  :wub: :respect:

Klem Shamanen  :icon_biggrin:
Sensis [Crawler]
gratulerer og godt å høre fra deg at du og ditt vokser... også her vokser klarheten og innsikten, tror jeg....

Mvh. Ailo
GjenopprettetMedlem
Takk Ailo! - ja det er jo godt at man kan vokse litt også noen ganger. Sjamanveien gir nok større muligheter for det enn det meste annet, skulle jeg tro.

Også takk for de nye, fine artikkelene på hovedsiden, de var biter og bekreftelser som var deilige å lese.

UlveMor
GjenopprettetMedlem
Hei UlveMor.
Velkommen til deg.
Inrømmer at jeg ikke har vært noe god til å sjekke siden over presentasjoner :redface:
Skal ta meg sammen :razz:

Hilsen fra Tara.
En Søkende og nysgjerrig(liten)Ulv ;D