Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Mitt navn er renate, og plassen jeg er i fra er vestlandet.
Er oppvokst med naturen rundt meg,sjø som vann, skog og strand,naturens krefter kan være
enorme,det vises godt ved kysten,det har vi nok erfart vi kystfolk.
Jeg har alltid hvert tiltrukket av naturen og det er nok blitt et stort behov i min sjel,
det gir sinnsro og nye krefter blir tatt inn i hvert åndedrag.
Jeg har bena godt plassert på jorda,allikevel er det en del av meg som blir dratt i
retningen mot drømming og tydning,alt blir så klart i drømmene,så klare at du kan føle å ta på.
Stener er også høyt prioritert.
Har malt siden barndommen og her får jeg utløp for mine følelser og drømmer jeg har og har hatt,her er det snakk om å komme
inn i dyp trance.
Å sitte i naturen å høre på den er den beste musikk for mine ører.Jeg har aldri hatt tromme reise,men trommer elsker jeg.
Husker jeg kjøpte endel afrikansk trommemusikk,men det ble for mye vokal i det,det grumset det til på
en måte...noen som har noe å anbefale???Flotte sider dette :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hyggelig å ha deg ombord Renate.
Jeg tenker nok du får deg en tromme snart.
Her inne er vi nemlig trommiser hele gjengen.
:wub:
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen hit til sonen!  :wub:
Anonymous
Hei og velkommen! :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Velkommen til sonen, Reta! Fint å se deg her.  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen hit, reta  :biggrin:

Her kan du finne tromme-CD:
http://www.shamanism.org/products/audio.html
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen hit, hilsen Kul-Trommis ;D
Anonymous
Velkommen til deg Reta  :wub:
GjenopprettetMedlem
Velkommen i klubben, jeg heter også Renate, og elsker maletrance og drømmereiser og trommelomming.  :eusa_clap: :eusa_dance:
Anonymous
hei renate velkommen til trance klubben  ::)    :wub: gunn
GjenopprettetMedlem
Hei på deg, reta!

Inger Lise, hvilken bra link ...

CD Nr. 7 " Shamanic Journey Multiple Drumming" kan jeg virkelig anbefale!

Den kan også finnes på Amazon, men en må vel vente litt akkurat nå:
http://www.amazon.com/Shamanic-Journey- ... 886&sr=8-1

( Ellers går det fint an å reise uten tromme også )
GjenopprettetMedlem
Hei og velkommen hit Reta! Ser du har fått gode svar angående trommeCD, men jeg sverger nå til egen tromme jeg da  :innocent2: Det er noe eget å sitte der (eller stå) med en tromme man selv har bygget, kjenne utvekslingen av kraft mellom seg selv og tromma, og tromme sin egen reise  :wub: (Puh, det var en lang setning...) Klarer ikke helt å få samme effekten av trommelyd på øret, det er ett eller annet der som gjør at det føles feil for meg. Men tromming, det er jeg glad i! At naturkreftene er sterke på vestlandet, det kan jeg skrive under på. Er selv født og oppvokst på nordvestlandet, så man kan trygt si at jeg er vant til MYE vær  :respect: Bruker å gå ut i stormen og trekke til meg kraft fra elementene, det er ikke mye som kan slå den opplevelsen  :respect: Man kan virkelig kjenne at man blir ladet opp... :wub: Velkommen inn i varmen, sikker på at du finner mange interessante tema her inne. Gleder meg til å lese det du kan bidra med  :wub:
GjenopprettetMedlem
Välkommen till sonen!  :)
GjenopprettetMedlem
:) Tusen takk for en herlig velkommst, og tusen takk for tromme linker og alt.
Her skal nok bli nok å lese og reflektere over. klem
GjenopprettetMedlem
Velkommen hit, Renate  :)