GjenopprettetMedlem
Mulig det, men med det samme det blir snakk om et bestemt årstall så er jeg naturlig skeptisk

Er vel bare slik jeg. Tror at det kan være endringer på gang, selv har jeg i følge det jeg selv har sett og aurafoto indigo aura, men er langt fra noe "stjernebarn". Er veldig opptatt av det åndelige og alt som har med det å gjøre, men har ellers beina trygt plantet på jorda. Jordnær åndelig person... Indigo aura forteller ikke alt, jeg tror at det kan være en sammensetning av ulike ting som gjør at en person kommer på et høyere nivå. Så som sagt, jeg tror at vi kan være på vei til et høyere energinivå, det jeg hører om folks åndelige utvikling tilsier det. Men at det skal skje akkurat i 2012 blir for meg å dra det for langt.
Varme tanker fra Laila

GjenopprettetMedlem
Jeg er både grusomt jordnær og litt svevende. Tror det er helt nødvendig.

Jeg er veldig skeptisk til aurafotografi og slikt,men mener vel at det muligens fins personer i dag som blir født med egenskapene som blir forbundet med indigobarn, jeg har ikke veldig greie på begrepet selv,men slengte det ut,nærmest fra hofta...
Fant denne lite jordnære? linken:
www.auratransformation.no | Krystallbarn
Nå var jeg veldig New Age-ikke sant?

Vi får krysse fingrene,sant???

GjenopprettetMedlem
Ok, men det jeg mente var at jeg ikke er noe mer spesiell enn andre på grunn av en farge i auraen. Må legge til at jeg selv ser auraen, så jeg vet at den er der. (Men kunne ikke det i august da fotoet ble tatt). Synes det blir litt bak mål å sette en merkelapp på folk bare på grunn av en viss farge i auraen, og så tenker jeg også på at fargene gjenspeiler din sinnstilstand der og da, den er flyktig og forandres stadig. Det ble vel kanskje satt litt på spissen, men for å si det rett ut: Jeg føler meg verken bedre eller værre enn folk flest fordi jeg har indigo aura, egenskaper har litt mer med arv og miljø å gjøre. (Og nå kommer realisten i meg fram...)
Jordnær sånn egentlig vet dere
Varme tanker fra Laila

GjenopprettetMedlem
Vi som andre dyr,forandrer oss for å tilpasse oss jordas forandring.Dette for å overleve

GjenopprettetMedlem
"dimi":
Anbefaler:
http://skepdic.com/auras.html
http://skepdic.com/kirlian.html
http://skepdic.com/auratherapy.html
http://skepdic.com/indigo.html
http://skepdic.com/starchild.html
http://skepdic.com/maya.html
kirlian :respect: :respect:
logo bildet mitt av en sopp, en er fra vilt natur den andre med mindre aura er fra kunstig plantasje.
Så slemme dere er! :icon_razz:
Nå har jeg hørt det også;at når jeg ser en aura rundt noe en sjelden gang,så er det en "feil" i hodet mitt....
Men den soppen til venstre,er det en psykoaktiv sopp eller er alle sopper slik??
GjenopprettetMedlem
Jeg tror det er en vanlig sopp. Je vet også ikke om hvor troverdig kirlian fotografi er,men det er i alle fall slik det ser ut i mine øyne, enten jeg er påvirket eller ikke.

GjenopprettetMedlem
"dimi":
Jeg tror det er en vanlig sopp. Je vet også ikke om hvor troverdig kirlian fotografi er,men det er i alle fall slik det ser ut i mine øyne, enten jeg er påvirket eller ikke. 
Jeg lurer på; ser du kun en farge på auraen rundt sopp,eller flere farger?
Jeg har som sagt en sjelden gang opplevd hvitt lys.Ingen andre farger.
Gråstæroperasjon neste for meg??

GjenopprettetMedlem
Det er en sånn levende lys en slags statisk aura ,når en ser den så vet man at slike farger fines ikke på jorda i vanlig forstand.Fargen forandrer seg ettersom hvilken bakgrunn gjenstanden er rettet mot . Om du retter hånda di mot sol oppgang eller solnedgang og ser mellom fingre en liten stund så skal det komme en slik en som er på logoen bare at den er levende og statisk med blå farge. De bildene som jeg så på nettet av den vanlige aura er ikke levende i det hele tatt,

de ser ut som døde farger, kansje fordi det er photo.
GjenopprettetMedlem
Takk,jeg skjønner hva du mener.Kan du bruke det til noe ?
GjenopprettetMedlem
"Final Tribe":
Takk,jeg skjønner hva du mener.Kan du bruke det til noe ?
skulle ønske jeg kunne brukt det til noe,men ikke så langt.Har alt for lite erfaring med den.
Man blir jo veldig opphiset når en først ser den.
GjenopprettetMedlem

GjenopprettetMedlem
Guro skrev:
Jeg tror hun holder på å brette opp armene for å gjøre noe selv. Og ja, vi kan hjelpe med å rense oss selv. Eller kanskje er det slik at hun nå blåser seg opp for å hjelpe oss og rense oss. Wink
Om Moder Jord trenger å riste på seg innimellom så gjør hun det, slik har det alltid vært. Hvorfor er der så mange krefter i dag som bruker dette som et faktum for noe de selv vil frem til? Vet disse om noe viktig jeg ikke selv vet noe om? Kan dette da ikke få kommer frem i direkte tale heller enn å ”skremme” rundt? Nei…..jeg ønsker ikke å være redd. Så jeg velger meg full tillitt til at det som skjer er til det beste uansett og lar det skje det som vil bli til mens jeg selv samler mot og styrke til å tenne mitt eget lys.
Som menneske kan jeg selv bare gjør det eneste mulig….å sørge for min egen utvikling. ALT jeg er. Ingenting annet har jeg makt over, og neimen om jeg ville hatt.
Hva med å virkelig fremelske lyset? Hva med å fremelske det vi alle virkelig er….der inne et sted, hva med å fremelske jordas virkelige væren? Kan det kun gjøres ved hjelp av all denne rensinga…..den bekrefter jo hele tiden hennes skitne tilstand? Kan vi også gjøre dette ved å selv si ja til det som mange kaller lyset? Hvis jeg virkelig ser jorda slik hun ønsker å bli sett, slik hun er i sin essens, vil ikke det da være å smelte sammen med henne i dype kjærlighetserklæringer. Fra å beundre et lite gresstrås fantastiske væren til å høre hjertet hennes som slår fra dypt der inne....gjennom pulser som synger ut i en hver pore av hva hun er. Og ved å verdsette og å se henne slik hun er, slik hun blir lykkelig?
Det kryr av kanaliseringer som omhandler skiftet vi er i. De forteller alle mulige varianter av hva som skjer. Jeg ser på dette med kanaliseringer som å ha kontakt med det høyere Selvet…..dermed noe som ikke kan plasseres helt utenfor en selv. Det vil si at også det lille selvet er med i helhetsbildet som presenteres. Hvor godt disse er integrert er hva som avgjør kvaliteten og verdien i det som speiles. Selv synes jeg å se mange stadier av dette rundt omkring. Når man tenker på hvor enormt komplekse vi som mennesker kan være og i tillegg legger på de høyere sfærer av hvem vi er så oppstår enda mer komplekse ting. Kanskje blir det viktig å finne kjernen i det hele, å finne det som er enkelt.
Gjennom Internett samles nå grupper av mennesker på mange ulike vis. Massesuggesjon er kanskje lettere enn noen gang. Internett er et verktøy hvor stor frihet og nye muligheter oppstår. Med dette mitt i en endringstid så sier det seg selv at kaos og forvirring lett kan oppstå. Dessuten kan fødsler være harde. Jeg tror det er viktig å lytte til seg selv når man leser om disse tinga rundt omkring. Jeg kjenner at det er veldig lett å miste fotfeste når noen påberoper seg den aller største sannhet ikledd massevis av ting som treffer en.
Det ser jo ut til å skje endringer i bevisstheter i dag. Jeg ser at det ofte henges på bestemte mennesker. Hvorfor skulle det være noen som er dette og andre ikke? Jeg tror ikke på at noen bestemte mennesker har kommet hit for å få dette nye på plass. Jeg tror vi alle er heldige som har fått komme inn nå hvor muligheten for bedre måter endelig blir tilrettelagt. Det handler om å ære veien til alle som har levd før oss, som evnt har gjort dette mulig. Mulighetene kommer til syne og vi må selv føde dem. At barn som f.eks fødes i dag skal være bærere av andre nye klarere energier er en naturlig synkronitet av sykluser vi all er en del av. Noen må jo passe inn i denne nye tidsalderen hvis den nå står for tur. Det vil dermed ikke si at det er dem som skaper det hele.
Kan vi rense så mye at vi glemmer å vekke til liv, glemmer å tenne lyset? Det begynner i enhver. Det spiller ingen rolle for meg om jeg er et ”vanlig” menneske, en Indigo, en Krystall, en ADHD, en Sjaman, NewAger eller Lysarbeider, en som har direkte kontakt med kilden gjennom kanaliseringer…..eller om jeg er en som eier all kunnskap, har alle materielle goder osv. Det er kun jeg selv som kan tenne lyset, fremelske lyset i meg selv.
Men jeg vet også at det hjelper på å bli sett. At andre ser dette i en.
Hvis noe av det jeg skriver er uklart Guro...så spør gjerne
UlveMor
GjenopprettetMedlem
Dette med indigo barn?,kan noen forklare på hva det er?
Så vidt jeg skjønte er det ADHD barn.

Anonymous
"Silva":
http://www.auratransformation.no/auraIndigo.htm
Har selv et ADHD barn.. mye likhets trekk.. her.

Anonymous
Jeg har et adhd barn som er født i siste halvdel av 1987 og en som er født i 1999 og det er nesten skremmende å lese hvor godt det stemmer.
Kjenner forressten en mann som fikk fotografert auraen sin og han som tok bildet, sa at han aldri hadde opplevd noen med slik aura. Auraen til denne mannen var hvit, med et par fiolette felt. Og etter hva jeg har lest, er dette (hvitt) den nest høyeste guddommelige aurafargen du kan oppnå og få (den høyeste er visst gull og ikke menneskegitt).
Går det an å forholde seg til dette? Da har jeg jo nærmest en "halv-gud" i min omgangskrets...
Anonymous
Vel, jeg er veldig enig med deg her Inger Lise,og jo, vi er alle like mye verdt.
Det har vært en spennende tid vi har gått igjennom og enda mere kommer.
Og det er nok viktig, karnsje enda viktigere enn før, å være skeptisk til alle "soppene"
som plopper opp rundt oss.
Jeg har selv vært der hvor alt var " å guuud, hvor spennende, dette må jeg prøve" og jeg
har selvfølgelig lært en hel del underveis. Ser ikke på noe som bortkastet.
Desverre finnes det de som tar nesten alt alvorlig og mange av de får det også alvorlige konsekvenser for.
Så, stopp opp ved hver eneste "sopp", studer den, lukt på den, kjenn på den og ta gjerne en liten smakebit. Men, for all del, ikke spis hele "soppen" hvis du ikke er erfaren sopp-plukker...
GjenopprettetMedlem
"Ulvemor":
Hvis noe av det jeg skriver er uklart Guro...så spør gjerne
Nei, det var helt klart. Og veldig fint skrevet. Jeg er enig med deg.
Jeg var slett ikke ute etter å skremme noen. Jeg var ute etter å fisk, for å få flere nyanser i bildet mitt. I forhold til de kanalsieringene jeg leser. Og jeg tror ikke kanaliseringen har til hensikt å skremme heller, bare gi oss mulighet til å spre opplevelsene litt i tid.
Jeg tror vi alle er trygge, i flere perspektiver. Jeg tror vi alle har ønsket og valgt å være med, bidra og oppleve dette. Jeg vet dette er utelukkede postivt, sett i det store perspektivet.
Vi og Moder jord er ett. Og ja, det beste vi gjør er å slippe lyset inn, og frykten ut. Og hvordan gjør vi det? Ved å leve vårt liv her og nå, og så helt som mulig. Sammen med oss selv, hverandre og Moder jord. La de vonde følelsen komme fram, kjenne på dem, akseptere dem og gi slipp. Dyrke de gode følelsene, kjærligheten.
GjenopprettetMedlem
"Kira":
Jeg har et adhd barn som er født i siste halvdel av 1987 og en som er født i 1999 og det er nesten skremmende å lese hvor godt det stemmer.
Kjenner forressten en mann som fikk fotografert auraen sin og han som tok bildet, sa at han aldri hadde opplevd noen med slik aura. Auraen til denne mannen var hvit, med et par fiolette felt. Og etter hva jeg har lest, er dette (hvitt) den nest høyeste guddommelige aurafargen du kan oppnå og få (den høyeste er visst gull og ikke menneskegitt).
Går det an å forholde seg til dette? Da har jeg jo nærmest en "halv-gud" i min omgangskrets...
Når jeg leser dette,tenker jeg på gloriene rundt hodene på Jesus,engler og andre i hans krets....
Hvorfor er de avbildet i billedkunsten langt tilbake i historien med lysende glorier?
Kan glorier rett og slett være auraer på høgste nivå?????
Og
hvem så auraene på dem dengang i såfall?? Ingen fotos den gang..
Og hva med "romvesenene" med "hjelmer" rundt hodet ,avbildet i hulekunst utallige steder i verden?
Däniken kaller dem romvesen.Han om det...
Jeg tenker på teoriene om at det er bilder av auraer sett av...tjah...sjamaner eller andre med egenskapen.?
Og de med desse auraene er kanskje....personer som av en el. annen grunn hadde en veldig sterk aura da de ble observert?
(jada,jada,snålt...)
Jeg liker ikke ordet aura. Liker å tenke på det som energifelt.
GjenopprettetMedlem
Åhh... jøsses.... så mye interessant!!

mange svært så interessante teorier og meninger her....
Og litt festlig å se hvordan tråden liksom skifter retning.... hehe

Anonymous
"Kira":
En ting er i allefall sikkert, det er delte meninger om fargers betydninger i auraen. Det innerste laget som er nærmest kroppen er nesten gjennomsiktig hvit, og blir kalt for det eteriske legeme. Dette finnes hos alle og er også rundt alle ting, som blomster, klær, kopper og kar osv. Den er også lettest å se. Kan det være dette han mente?
Hvis jeg ser rødt på kroppen til et menneske, tenker jeg på at personen er plaget med smerte der. En annen person kan ha en helt annnen tolkning av fargen rød.
Spør ti stykker om hva betydningen på en farge i auraen er, og du vil få forskjellige forklaringer. Jeg vet ikke om noen har funnet et fasit svar på det. Men spennende er det i allefall.
Lilla har jeg hørt er en guddommelig farge, også har jeg hørt at det er tegn på gammel sorg. alt ettersom hvor det sitter på kroppen. Gul mener noen er et tegn på at personen egner seg som foreks lærer, andre mener dette er en person som er litt for dominerende. Ja, jeg kan ramse opp i det vide og breie, for jeg var veldig nysgjerrig en periode på nettopp det med farger, og fikk forskjellig svar. Auraen forandrer seg også, ettersom personen forandrer seg.
GjenopprettetMedlem
Jeg har også hørt at lilla, og spesielt hvis det ligger på siden eller beveger seg fra side til side kan være et tegn på stress... Så dere ser at meningene er forskjellig. Det hadde vært greit alt det der dersom en kunne være enig i fargenes betydning, slik det er nå gjør det meg bare enda mer forvirret...
Varme tanker fra Laila