Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Vel. hva de vil gjøre når de dukker opp er vanskelig og si, jeg tror det finnes både gode og ikke fullt så gode der ute (i universet) Vi er garantert ikke aleine hvertfall.
Og flere jeg har vært på trommereise med, har reist til stonehengd og møtt lysvesen og alien lignede vesner..
Så jeg er overbevist at vi ikke er aleine..
Så det er spennede tider vi har i møte..
Vil prøve og meditere litt, og pense litt mot det der, en trommereise, for og få et og annet svar, Også dukker det jo selvfølgelig opp flere spørsmål  :lol: typisk det..
Men det er helt klart ett eller annet med 2012, det er jeg rimelig sikker på da..

:wub:  :respect:  til dere alle.

klem fra hans og monica..
GjenopprettetMedlem
Her finns interessante artikler rundt 2012. De mener forandringene fram til 2012 begynte allerede i 2004.
Skal visst ha med planeten Venus å gjøre...

http://www.experiencefestival.com/2012
GjenopprettetMedlem
År 2012. Veldig mange spekulerer og tenker og uttrykker synspunkter på hvilken forandring står vi ovenfor nå? Hva skjer? Hva ønsker vi skal skje? Ingen verdens ting kommer til å skje! Det skjer det samme som skjer nå, i dag, i morgen og i går. Hva venter dere på? Venter dere på aksept for det dere oppfatter og tror på? På at andre skal bli lik dere, i oppfattelsen av virkeligheten, den åndelige verden og energi? Bare 2012 kommer skal det bli en bedre verden, eller katastrofe, alt etter hvordan hver enkelt oppfatter forandring. Hvorfor oppfatte forandring som katastrofe eller lykketreff?
Hvis det er den gyldne tidsalder du venter på, slik jeg oppfatter mange av uttalelsene her, finnes det noe som ikke er skapt? Hvorfor tror du den gyldne tidsalder blir skapt, eller kanskje den allerede er skapt? Hva må til for at du skal oppfatte det som en gylden tidsalder?
Skap den nå, i dette øyeblikk, det du oppfatter som gyldent, og gi deg selv full aksept, for det du tror på, for den du er, har vært, og kommer til å bli, og gi deg selv den kjærligheten du mangler. Den gyldne tidsalder starter med det gyldne hjerte. Og det gyldne hjerte har alltid eksistert. La oss begynne å avdekke det… ikke i 2012, men nå! Med kjærlighet vil kjærligheten avdekkes.

Moder jords kjærlighet, er ekte kjærlighet.
Det hun viser deg er sann kjærlighet. ”Se og du vil bli sett”
GjenopprettetMedlem
Det er så mye forskjellig å lese om dette at hva som er sant eller ikke er ikke lett å vite.Men også lest en del om disse såkalte lysportene som det blir flere og flere av og noen av disse skal vistnok være i alta/finnmark/troms,og et spesielt sterkt lys der oppe.At nordlyset kommer fra krystaller ifra jorden der oppe og at det er flere kraftsteder i nord.Noen som driver med "reiser" og sjamanisme som har noe kjennskap til dette?Leste også et sted at Atlantis dekket Norge,Island,Storbritania,Sverige,Danmark,Skottland.Hvem vet...? :o
GjenopprettetMedlem
Ja, det er mange meninger. Så hva som stemmer eller ikke er jo vanskelig. Noe vær enkelt må lage sitt eget svar (egen teori ) på..
Men mayaene var jo veldig inni det med astrologi, så de er jeg rimlig sikker på at de er inne på ett eller annet.. Men steinar er også inne på noe, skal vi bare vente og se om det skjer en katastrofe eller noe veldig godt.. 
Jeg ser for meg at vi kanskje får litt nærmere besøk fra andre plasser i universet, enn nå. Får at de sniker rundt der ute tror jeg er en mulighet. Jeg er bare så redd for at forsvaret rundt om i verden ser på alt som kommer utenfra som fientlig, og presidentene rundt om sier at kanskje vi trenger en trussel utenfra for at landene på jorden skal samarbeide.. litt skremmmende.

Og på et program om korn-sirkler, så hadde noen dekodet (løst noe av en beskjed) at det er både godt og vondt der ute, og at vi skulle passe oss for de som kom med gaver osv. (og på en måte prøvde og kjøpe seg inn), de var ikke så gode, Men det finnes også veldig mye godt der ute, så vi må bare bruke litt sunn fornuft og følge intusjonene våres. Men jeg så det på på et program, så om det stemmer eller ikke er opp til hver enkelt, jeg er vet ikke hva jeg skal tro om kornsirklene selv.
Jeg så jo også en korn-sirkel som lignet den platen eller det signalet som vi sente ut på ehh ca 70-80 tallet, der vi beskriver at vi lever på planet nr. 3 fra solen, at vi er så og så mange på vår planet, hvilket hoved-grunnstoff jorden er oppbygd av eller hva det var. og diverse sånne opplysninger. Vet ikke om dere har hørt om det der. Og korn-sirkelen var helt lik den "platen"(signalet) vi sendte, bare de beskrev at "de" levde på (husker ikke helt) på planetene 3 og 4 fra solen deres, at de var så og så mange i "deres sivilasjon. Og det og det grunnstoffet var deres hoved grunnstoff osv. men dette er jo spekulasjoner, som kan være sant eller ikke, opp til vær enkelt. Nå tok jeg av litt, men syns det er rart det ikke er fokus på det der. Og det er jo litt interessant og da. Og om noen vet mer om det, så legg gjerne ut linker eller forklar hva dere vet om det der.

Men som steinar sier 
Moder jords kjærlighet, er ekte kjærlighet.
Det hun viser deg er sann kjærlighet. ”Se og du vil bli sett”

Jeg er veldig opptatt av moder jord  :respect: , og jeg kjører gravemaskin, så jeg velsigner og spør om lov til og grave på jomfrulige plasser. For det er litt ekkelt og lage stygge sår i vår kjære moder jord.

Det med nordlyset, portene i nord-norge vet jeg ikke noe om. Men hvem vet. Fullt mulig. Samene/sjamanene deres var jo veldig opplyst med mye innsikt..

Viktigste er kjærligheten til hverandre og universet, gud og moder jord  :wub:  :respect:

klem fra hans og monica
GjenopprettetMedlem
Angående kornsirkler....Det finns en tråd her inne med fine linker....

http://sjaman.com/forum/index.php?topic=3902.0
GjenopprettetMedlem
Tusen takk  :eusa_dance:      Litt interessant og se og lese. Jeg nekter og tro at de sirklene er bare bløff alle sammen.. det går ikke. Så det må være noe slags beskjed i de.. Tror jeg da.. kan jo aldri vite lenger  :lol: 

klem fra hans og monica
Anonymous
EYES OF TRUTH vet hva som vil skje i 2012. Vi mennesker vil få en dypere og nærmere tilgang til Universet - dvs vårt multidimensjonale potensialet. Mayaene(noen av dem) hadde bra kontakt med EYES OF TRUTH. De visste at det ville skje et kvantesprang i menneskeenhetens bevissthet og det vil de som samarbeider med EYES OF TRUTH erfare. Vi vil komme nærmere våre utenomjordiske og andre allierte i åndeverdenen. Mye mørke vil dukke opp - men det må til for å balansere lyset og mørket. Endel forvirring for de som ikke samarbeider med EYES OF TRUTH.

Sjamaner,mystikere,urfolk som følger urgamle spirituelle tradisjoner,New Agere,healere,alternative mm har hatt og har bra samarbeid med EYES OF TRUTH. Vi kan kanalisere og tjene Universet - EYES OF TRUTH. Og da vil man merke at det er noe spesielt med år 2012. Det er ikke noe New-age visvas. Men noe reellt vil skje for de som samarbeider med EYES OF TRUTH. Mayaene hadde stor kunnskap om astronomi og astrologi. De hadde en bra dialog med EYES OF TRUTH. En av de mektigste allierte i gjøre oss klar for 2012 endringene i vår bevissthet og utvidelsen av jordas bevissthet er kraftplanter.

En av de mest undervurderte allierte som vil få mer og mer aksept rundt omkring. Det er ingen quick fix. Det handler om hardt og intenst arbeid med å tune seg bedre inn på kanalen EYES OF TRUTH. Ens indre natur. En må møte de dypere mørke sider av en selv og balansere det med lyse sidene. Det er ikke lett - men uungåelig. Skepsisen mot kraftplanter er stor, men det er bare mørkets skyggesider. De har vært store lærere i fortiden i antikke tider. De vil blomstre igjen som aldri før. Og en ser jo tendenser til det allerede - spesielt de som har allierte rundt omkring i Europa og verdenen forøvrig.

Spiritual awakening har pågått og kraftplantenes OPPVÅKNING er også endel av 2012 kaka - som inneholder mange interessante stykker. En får den informasjonen man er klar og moden for i ens bevissthet. Det handler om å skilne mellom ren og uren informasjon. Det går mye på erfaringsmateriale man har med seg. Og så tune seg bedre inn på EYES OF TRUTH. De som ikke samarbeider med EYES OF TRUTH så vil ikke 2012 være spesiell erfaring å ha med seg. De går glipp av noe. Det skjer endel endringer her på Jorden på mange plan og mange senser det og får info om det nå via diverse kanaler. Mye symbolikk i profetier.Og ikke alltid en skal lese det bokstavelig talt. Kvantespranget i 2012 er i form av bevisstheten til Jorden. Og har man tilgang til EYES OF TRUTH forbindelsene i Universet så vil man definitivt erfare endringer. Slørene til åndeverdenen og vårt multidimensjonale potensialet vil bli mindre - lettere å få tilgang til.
Anonymous
David, jag läser gärna dina inlägg, men det skulle vara mycket lättare om du la in lite luft i texten och gjorde stycken. När allt står i ett enda block, kan i alla fall inte jag förstå vad som står (och jag vet att det finns fler).
Anonymous
Nice!  :) Tack!
GjenopprettetMedlem
David, jeg ønsker virkelig at din visjon stemmer...

Men det er ikke helt den samme tolkning som denne videon; ( 5 deler), som gir en god innføring i Mayakulturen, kalenderen og profetiene.
Astronomisk ( eller astrologisk) vil solen stå på linje med Melkeveien med omveltende konsekvenser den 21/12 2012...

http://www.youtube.com/watch?v=SgcuwjKV ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=K7auVwSb ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=AaOvpHjX ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=iZHQhPH3 ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=pFHLuCTR ... ed&search=

Dette er en svært intressant tolkning... og skremmende. Men hvorfor er det ikke flere astrologer som har kommet fram til dette? Eller har de? Passopp, vet du ?
Skulle dette stemme... Ja, da burde vi virkelig leve... som om hver dag var den siste... ( Det burde vi kanskje gjøre iallefall...)
Anonymous
Dommedagsprofetier handler mye om symbolikk etter min mening. En skal ikke ta alt for god fisk og bokstavelig er mitt råd. En bør se mer på det som endringer i bevisstheten til Jorden som handler mye om død.....men det vil også være mye gjenfødselsprosesser og det er også noe som skjer med de som velger å arbeide som lysarbeider - velger å fintune seg EYES OF TRUTH - multidimensjonale selv. Klart at vi ser endel klimaendringer og sånt på vår planet- alt er ikke menneskeskapt. Noe av det er skapt av en avsluttende syklus. Det ville skje klimaendringer o.l. uansett hva vi gjør med vår planet og vanlig når det skjer avsluttende sykluser som Mayaene og Hopiene spesielt har i sine profetier. Jeg er optimistisk på vegne av de som vil planeten vel og ve. Og som ønsker å jobbe som lysarbeider på en eller annen måte.Det tror jeg på.  8)
Anonymous
Et godt råd til alle ang 21 desember 2012 - klokka 2222. Være med på en gruppemeditasjon eller annen form for seremoni(gjerne enteogenseremoni eller en form for sjamanseremoni). Det vil bli det største høydepunktet i Jordas historie hittil. Å være med på en form seremoni vil være uhyre kraftfullt. Jeg skal skape det iallefall sammen med dem jeg vil invitere og samarbeide med.

Ikke se etter fysiske endringer. Se på endringer i din bevissthet - dine tanker og følelser - ......det er mitt råd ang den datoen og rundt kl 2222.....for alle mennesker egentlig som leser dette.  8)
GjenopprettetMedlem
"Melchizedek":

Et godt råd til alle ang 21 desember 2012 - klokka 2222. Være med på en gruppemeditasjon eller annen form for seremoni(gjerne enteogenseremoni eller en form for sjamanseremoni). Det vil bli det største høydepunktet i Jordas historie hittil. Å være med på en form seremoni vil være uhyre kraftfullt. Jeg skal skape det iallefall sammen med dem jeg vil invitere og samarbeide med.

Ikke se etter fysiske endringer. Se på endringer i din bevissthet - dine tanker og følelser - ......det er mitt råd ang den datoen og rundt kl 2222.....for alle mennesker egentlig som leser dette.  8)

det blir ingen 2012,det blir i 2212 i følge Vanga og ikke maia.  :biggrin:
Anonymous
Jaja..hvis du gidder å vente så lenge..hehe....neida, men å være med på en seremoni den datoen - klokkeslettet jeg gav er uansett veldig konstruktivt......... :respect: