Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
...mellom beina. Har nettopp hørt fra en ny venn som leser psykoterapi, at det er et punkt mellom anus og kjønnsorganet som heter Hel. Det skal visstnok være der skamfølelsen hoper seg opp. Dette forklarer jo en HEL

del

GjenopprettetMedlem
No må du gje deg! Eg smugkeik i ei lita bok om spirituell utvikling,og der stod det om same utilgjengelege punktet,at vis ein stimulerer det godt nok,vil ei åpne opp for det ....tjah...spirituelle!

Berra goa greie!
Det hadde visst eit namn og,hugsar ikkje nett no.....
Ikkje løge det fins mykje forvirra og ulukkelege menneske i verden

Anonymous
Noen kaller punktet perineum. I Bøn tradisjonen benyttes punktet i samband med klare drømmer (lucid dreaming). Man forestiller seg et sort lyspunkt i dette området før man sovner inn. Dermed skal relevant informasjon fra denne delen av oss komme opp i dagen (natten). Det kan vist dukke opp en del mørke ting.
Gormii
GjenopprettetMedlem
Hm. Kan sikkert nyttast til fleire formål.
Kanskje ein ved å stimulere/fokusere på punktet,likevel frigjer skam og åpner opp for det åndelege?
GjenopprettetMedlem
Du verden!

Eg skal bla opp i den boka vis eg finn den heime,og sjå ka pokker som stod der.
Det vakje særleg bekymringsverdig i allfall!
Ein kollega av meg mumla nettopp i bakgrunnen her at punktet blir nytta mykje av kinesarane i akupunktur.
Noen som vet?
Mørke-jord-materie-jording-innsikt-utsikt
Ellers ser eg at Musa er kommen ut av lyskjegla i intet?,og inn i naturen sin?,og har funne seg ein saftig godbit.
Det er et gledeleg teikn! Jammensanten!:biggrin:
GjenopprettetMedlem
ja,så var det dette helvetet då;
I tradisjonell kinesisk medisin er dette "helvetespunktet" et punkt kalla Hui Yin.
og det ligg akkurat i mellomkjøtet,ja.
Det er ein del av Yuzhen-punkta på enden av blæremeredianen.
Når det vert stimulert på en "passeleg "måte,stimulerer det det tredje auga og intuisjonen vår.
Hvis ein i tiilegg til å trekke sammen/massere muskelen i perinumområdet ,presser tungespissen mot gana bak fortennene,skaper ein forb. mellom unnfangelsemeredianen og med den herskande meredian
Dette skal stabilisere stoffskiftet og stimulere intuisjonen...
Til slutt står det at dette letter såvel den indre som den ytre betraktning av livets mer æteriske områder...+++++
Dette står skrive slik i ei lita bok av Ted Andrews.
Do try this at home!

Anonymous
Vad heter boken?
GjenopprettetMedlem
...Eller Reiki tek utgangspunkt i eldgammal kinesisk medisin,i tillegg til Ayurveda?
Ted Andrews e ein slik amerikansk new age -gubbe.
Her e heimesida hans,og det er i grunn det eg veit om fyren.
(Forresten,her er noko muffens. Finn han på internett sjøl.)
GjenopprettetMedlem
nei nei! Eg trur eg fekk inn et virus på kjøpet. Gløymde å beskytte pc`en med krystallen min.

Beklager vis andre får problem av dette.
Men i et glimt av den egentlege heimesida hans,fekk eg med meg at han arbeidde med dyr,og var kjent for det.Sikkert ein greie kar han,som vil gjere esoterisk kunnskap kjent for eit breiare publikum.
AdsBot [Google]
"Final Tribe":
No må du gje deg! Eg smugkeik i ei lita bok om spirituell utvikling,og der stod det om same utilgjengelege punktet,at vis ein stimulerer det godt nok,vil ei åpne opp for det ....tjah...spirituelle!
Berra goa greie!
Hmm.. jeg ser ingen motsetning mellom det Kristin skriver og det her, dessverre. Tenk på hekseforfølgelsen og latterliggjøringen man blir fôret med fra alle bauer og kanter..
GjenopprettetMedlem
I dag?
Vel,læra om energibaner i kroppen,akupressur,kinesisk medisin utvikla seg og vart nytta i Østen,og blei vel ikkje latterlegjort der?
I Vesten derimot,har jo erfaringen vore ein annan.
Eg såg nok ikkje den problemstillingen i det heile tatt,i denne tråden.Peace?
Var dette punktet på kroppen ein del av alibia for hekseprosessar ol?
Eller tenker du at kroppens heilagdom i seg sjølv,var farleg for kyrkja sine menn?
AdsBot [Google]
oj, det var ikke min meningen å hisse til krig Final Tribe

bare psykologiske tanker som streifet meg da jeg leste denne linken.
Det jeg mener er at det KAN være belagt med skamfølelse. En person
på leiting i den åndelige verden KAN bli utsatt for latterliggjøring,
det er lett å gjøre narr av ting som er såpass lite "beviselig".
Og et barn som har med kontakt med åndeverden, og som til stadighet
får høre hvor "unormal" h*n er, KAN utvikle skamfølelse for sin annerledeshet..
Det er dette jeg kaller dagens hekseprosess..
GjenopprettetMedlem
Ja,men då er jo saka nesten som sjamanbiff då?

(kvar er speilnevronet mitt når eg treng det....)
Ja,kroppen er et tempel.For liten og stor.
Psyke ,ånd og kropp heng jo godt sammen,men det er ennå masse tabuforestillingar,
og utnytting av tempelet.

GjenopprettetMedlem
"Kristin":
...mellom beina. Har nettopp hørt fra en ny venn som leser psykoterapi, at det er et punkt mellom anus og kjønnsorganet som heter Hel. Det skal visstnok være der skamfølelsen hoper seg opp. Dette forklarer jo en HEL
del 
Dette punktet bruker de kinesiske massører å stimulerer, og det er et viktig punkt.
Men det skipper jeg når jeg masserer, det kan missforståes her i vesten
Det som står om punktet er:
Huiyin: This cavity is located between the anus and the genitals. It means "the convergence of the Yin" because it is right between the above mentioned Yins.
En av de beste innen denne form for qigong og massasje er:
http://school.ymaa.com/about/about.php
Jeg har en bok og en video om han, kan anbefales.
Samin

GjenopprettetMedlem
et punkt mellom anus og kjønnsorganet
Er ikke det der hvor rotchakraet ligger også?
GjenopprettetMedlem
Kan eg forsiktig spørje om helvete er laus hjå fleire her inne då?

Anonymous
Joda, et helvetes liv her inne!!!

Anonymous
dere tar feil hell e v stjørdal
har vært dær selv

Anonymous
Neivel Perle,...men inni helvete så trivelig å være her!!! :lol: