Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Og så var det

Beautiful

Stars

Silence

Passion

GjenopprettetMedlem
"Dj David Spirit of Laughter":

Da jeg var yngre - i tenårene og så på min yndlingsserie Twin Peaks så var dette utrykket himmelsk behagelig å høre på for min sjel:

"IT IS HAPPENING AGAIN". Fra en ånd (kjempe) som kontaktet FBI Agent Dale Cooper, som jeg så veldig opp til - et forbilde i min ungdom pga hans enorme intuitive evner og kunne lese andre som en åpen bok og han fulgte Tibetansk buddhistisk retning. Det var en sånn troverdighet i denne kjempen som var en ånd som gav Cooper endel hint og råd. Jeg vil ikke spoile om noen vil se på serien ang hvorfor han sa dette med IT IS HAPPENING AGAIN. Noen vet det, men ikke si det!En serie jeg anbefaler på det sterkeste!David Lynch er genial! :w00t: 8)

ÅÅÅh David!
No er det like før eg startar gnisse sammen håndflatene og snakke baklengs.... :w00t: steppe,steppe,steppe....
Anonymous
"Masha":

Nu er en egyptisk gud som har bodd i Nord Norge i all hemmelighet.
Inntil nu, selvsagt.

http://suzar.com/Releases/2r-Mamma/sky-of-nuit.gif[/img]

Nu, Nuit, Lady of the Stars, Vår Frue av Stjernene, spent i orgasme over himmelhvelvingen..:
http://images.google.com/images?svnum=1 ... rch+Images

Nu blir nokså relativt, for i 1905, ble Ynglingeættens kongelige hegemoni her på berget definitivt brutt,  da man satte en innvandrer på tronen, inntrådte det visse usynlige endringer i det spirituelle landskapet her nord.

Også den av gudommelige opphav, Jarleætten, hadde i likhet med Ynglingeætten mistet mye av grepet om æplet.

Håpet var at mennesket, som skapt i Herrens bilde, skulle våkne opp og gjeninnta sin rettmessige Himmelske Trone, allerede mens det vandret på Jorden....

Dette ble best ivaretatt og forbredt gjennom oppfostring til frie, selvstendige og uredde menneskeånder, noe som Mørkemaktene effektivt hadde satt en stopper for da de i hin hårde dager senket 1000 års natt over riket.

Nu tok i 1905 bolig i Vestfold, for å være nærmere Ynglingeættens arnesteder, og for å vekke til live den slumrende ånd, samtidig som Sæmunds sønner, den mest oppegårende av Jarleættens grener, rykket over Saltfjellet og over Dovre, for å forenes med Ynglingene og Nuits lillesøstre til et salig slag mot Mørkets makter, som lenge hadde knuget landet under sin klammende og livsfiendtlige klo.

I 1979 ble det endelig uomtvistelig avslørt at også norske styresmakter hadde blitt håndtlangere for de maktene som ville undertrykke menneskene, rasere naturen, og berike og forherlige seg selv og sine slekter. Det året ble et nullpunkt, et øyeblikk stoppet det store svinghjulet opp, og folk skjønte at det nytter å reise seg mot overmakt.

Kankje disse åndenes tusenårige strid mot jordisk overmakt foredlet dem og herdet dem?
GjenopprettetMedlem
:respect: Æ løfte på hatten mr. Horst  :respect:

Nu flæsket du verkelig tell igjæn, som et usedvanlig kunnskapsrikt medmænneske - æ blir glad og nyskjerrig, ka meir veit denne kraftkaren om det gudommelige opphav og vil han dele med oss - nu
GjenopprettetMedlem
Oj, dette "diktet" ditt Alvar, er et tre som bærer mange frukter = Fruktbart og Lærerikt
Anonymous
"cenobit":

:respect: Æ løfte på hatten mr. Horst  :respect:

Nu flæsket du verkelig tell igjæn, som et usedvanlig kunnskapsrikt medmænneske - æ blir glad og nyskjerrig, ka meir veit denne kraftkaren om det gudommelige opphav og vil han dele med oss - nu

Takk i like måte, Herr Cenobit,  :respect:, og om vi skulle falle for å bøye oss i støvet, så må det som frie og suverene individer, bli på ene kneet...(...ja, ja,  bortsett fra i forhold til fruen da... :P  :lol:)

Jeg har lest endel av det du skriver her, og respekten er gjensidig, vi er faktisk ganske like på mange vis. Jeg leste noe av deg igår her, om intusjon, som beveget meg kraftig. Ja, ja, jeg begynte faktisk å grine av glede. takk for det. Du er stor, og har et enormt potensiale, og jammen tror jeg du har et hjerte som ei gigantisk løve.

Hva har du forresten i hatten din? Innebygget lys?  8) En hemmelig tunnel til de himmelske sfærer?  :lol:
GjenopprettetMedlem
Titt Tei!
Eg reagerer litt på denne kopien av et gammelt gravmaleri frå Egypt der jord og himmel parrer seg.
(forresten eit veldig vakkert gravkammer)
Damer med ufaka orgasme spenner seg då ikkje slik?
Er det ikkje heller Geb som vrir seg i orgasme under Nut? :biggrin:

Men,men,som med dei fleste meir eller mindre vellykka samleier,så ber dei likevel frukter....

We,eartlings,more than less...        ... .
GjenopprettetMedlem
"Alvar Horst":

Takk i like måte, Herr Cenobit,  :respect:, og om vi skulle falle for å bøye oss i støvet, så må det som frie og suverene individer, bli på ene kneet...(...ja, ja,  bortsett fra i forhold til fruen da... :P  :lol:)

Jeg har lest endel av det du skriver her, og respekten er gjensidig, vi er faktisk ganske like på mange vis. Jeg leste noe av deg igår her, om intusjon, som beveget meg kraftig. Ja, ja, jeg begynte faktisk å grine av glede. takk for det. Du er stor, og har et enormt potensiale, og jammen tror jeg du har et hjerte som ei gigantisk løve.

Hva har du forresten i hatten din? Innebygget lys?  8) En hemmelig tunnel til de himmelske sfærer:lol:

AHA der var den tråen... søkkivære kor æ leita, nøtta å ta på hatten  :lol: Ikkje lys i den, men refleks  :biggrin:

Jo du skjønne det at æ tenkte på det der med tunell til de himmelske sfærer...  Æ har fått slått hull i hauet to ganger, men jeg tror ikke at det skulle gjøre noe utslag til forbedret kontakt i noen av himmelens retninger, men det æ egentlig ville si at; Det e få ting som virkelig gjør mæ gla og da snakke vi antakelig samme språket (kraftig beveget) eller "kraft i bevegelse"...  Førr æ tenke at når man gjør noe av kjærlighet (og da snakke æ ikkje om sex la oss no bare ha det helt klart for enhver leser av sonens tråder at vi snakke ikkje alltid om sex) - ren kjærlighet da skjer det noe så vakkert som det du beskriv her og som æ utallige mange ganger har opplevd sjøl når æ sett her i denne himmelske sfære - Gledestårer

Gledestårer renner og reinlykken speiles i dine øyne

Vakkert! Det her e ei vending æ virkelig kunne elske å oppleve ofte  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hvis jeg skulle velge et favorittord så må det bli et som jeg bruker mye

kjempeflott!!!

Denne tråden fikk meg til å tenke over alt som er positivt og godt, så tusen takk for at du la den ut  :wub:

Laila ;D
Anonymous
Takk for det.... :respect:

Ja, la det bare strømme av glede...  :wub:

Må forresten pusse  nesen før jeg går ut nu, så solbrillenen mine ikke begynner å dugge...  8)

( ...nu så æ forresten at Gaupa kom, så nu skygger æ banen...hi-hi...:lol: )
GjenopprettetMedlem
Var ikke denne fin? 
📎 baby_animals_082.jpg
Anonymous
Knulle er forresten et deilig ord  :P
Anonymous
GODNATT!  :innocent2:
Bing [Bot]
Hva med ordet "kritisk suksessfaktor" innenfor bolken favorittord.
Personlig er jeg glad for ordet
begeistring: be geist string