Forum /
tilbake / Pleiade-sjamaner - Lemuria Mayasivilisasjonen Inkaer mm
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Noe jeg kommer over på nettet angående Pleiade-sjamaner som har vært med å hjelpe til i Lemuria,Maya-sivilisasjonen,Inkaer mm....Og jeg har alltid vært tiltrukket til Pleiadene - noe sier meg at vår genetiske materialet inneholder blant annet fra Pleiadene...om det stemmer vet jeg ikke - men åpen for det.
Maureen Grace Burns, Blessings Cornucopia
http://www.blessingscornucopia.com/Abou ... a_Site.htm
Maya Mayan Ancient Civilization
Pleiadian Benefactors and Kumara Star Teachers
http://www.blessingscornucopia.com/Maya ... achers.htm
http://www.blessingscornucopia.com/Maya ... Page_2.htm
Lemuria Lemurian Mu Ancient Civilization
Peru Once Mentored by Lemurians
http://www.blessingscornucopia.com/Lemu ... urians.htm
Lemurian Sagas and the Sphinx Light Library
http://www.blessingscornucopia.com/Lemu ... ibrary.htm
Pleiadians Recreating Lemurian Golden Age
http://www.blessingscornucopia.com/Lemu ... en_Age.htm
Pleiade-sjamaner som hun kaller dem for har påvirket ifølge henne Lemuria,Mayaene,Inkaene og andre folkeslag i deres spirituelle tradisjoner.
GjenopprettetMedlem
Du finner dem i forbindelse med Atlantis også vet du
Har du lest bøkene til Barbara Marciniak? Jeg holder på med "Visdom fra Plejaderne". Spennende!
Anonymous
"arkadia":
Du finner dem i forbindelse med Atlantis også vet du 
Har du lest bøkene til Barbara Marciniak? Jeg holder på med "Visdom fra Plejaderne". Spennende!
Jepp. Og jeg hadde et spesielt møte med ei som kanaliserte via en kollektiv gruppe fra Pleiadene for over 10 år siden. Første øyekontakt med henne var noe av det dypeste jeg har erfart......også det hun kom som personlig kanalisering var spot on på den tida. Etter det begynte jeg å lese flere bøker om kanalisering inkl Barbara Marciniak og Barbara Hand Clow - jeg har fått nylig trang til å kjøpe dem igjen - har ikke dem lengre og skal kjøpe dem via Amazon.com.
I selvbiografien til Shirley MacLaine - Out on a limb så skriver hun at hun møtte en mann som pleide å reise til Peru - Andesfjellene og han sa til henne at han hadde et møte med ei Pleiade-vesen høyt der oppe et spesielt sted.
GjenopprettetMedlem
"Dj David Spirit of Laughter":
I selvbiografien til Shirley MacLaine - Out on a limb så skriver hun at hun møtte en mann som pleide å reise til Peru - Andesfjellene og han sa til henne at han hadde et møte med ei Pleiade-vesen høyt der oppe et spesielt sted.
Det stemmer jo! Det hadde jeg glemt

Tror forresten det er mange som går glipp av de åndelige bøkene hennes,-at de bare tenker på at hun er skuespiller osv. Hun har/hadde et medium i Sverige som ga henne mye.
Har du lest "Camino"? Boken hennes fra da hun gikk pilgrimsturen til Santiago de Campostela? Spennende, og gjør at en virkelig blir nysgjerrig på hva som skjer på en pilgrimstur.
Siden du er opptatt av Lemuria og Pleiadene, er du interessert i Atlantis også eller?
Anonymous
Oh,yes. Det gjør jeg så absolutt.

GjenopprettetMedlem
Herregud for noe vrøvl. Trumman ler, det kan man godt, men det er mest tragisk at noen kan ta slikt alvorlig.
Anonymous
"Passopp":
Herregud for noe vrøvl. Trumman ler, det kan man godt, men det er mest tragisk at noen kan ta slikt alvorlig.
Indianerstammer i Nord-Amerika og inkaene i fortiden i Peru snakker om Pleiadene som en av våre genetiske brødre og søstre. Du kan gjerne le av dem også. Men jeg tar dem på alvor. Alle svar finnes ikke i vanlige bøker,Passopp. Finnes mer "levende og organiske" bøker som alle kan få tilgang til. Noen foretrekker hardcore - jeg synes det er også fint å ha en dialog med mer organiske og levende bøker. På sjeleplanet altså. Earth`s living library. Det hadde vært noe for en bibliotekar/bokfantast som deg,Passopp.....
Når det gjelder hardcore bøker om Jordas fortid angående kontakt med utenomjordiske og sånt så er SUPERNATURAL av Graham Hancock og Barbara Hand Clow sine MIND TRILOGY bøker + Pleiadian Agenda og Alchemy of Nine dimensions noe å anbefale å lese. Her er det mye som gir meg resonans iallefall. Det er noe med Pleiadene og kontakt med vår sivilisasjon - fortid og nåtid. Og de vil også spille en sentral rolle i vår fremtid. Og spesielt Peru(Andes) og Nord-Amerika(USA) har fortsatt kontakt med Pleiade-vesener fysisk. En får tolke selv og sånt. Fasiten har ikke vi - men de som vet alt om oss og de kommer egentlig ikke fra Jorden. Og i fremtiden vil vi nok vite mer om oss selv og vår genetiske materiale - hvor vi egentlig kommer fra og hvilke utenomjordiske grupper har vært med i vår genetisk materiale. Jeg vil ikke bli overrasket om Pleiadene er en av dem.
GjenopprettetMedlem
Hvem har rett til å fordømme andre menneskers tro og sannhet?
Beundrer deg, David på den fine måten du tar personlig kritikk på!
GjenopprettetMedlem
"Aventura":
Hvem har rett til å fordømme andre menneskers tro og sannhet? 
Beundrer deg, David på den fine måten du tar personlig kritikk på!
RITA
GjenopprettetMedlem
Eg snyns dettan e spennande stoff eg,sjamanar i verdensrommet,for ein herleg visjon!
Kva tenkjer du David, om Terence Mckenna sin filosofering rundt dette med utenomjordisk kontakt.
Han er open for dette,men meiner i same slengen at dei utenomjordiske like godt kan vere planetens høgare sjølv (genius)
Og av di me har gløymt kommunikasjonen med vårt høgare sjølv,så opptrer denne kontakten i dag i det moderne sinn,som det mest ugranska av alt mystisk material,nemleg aliens.
(eg har sjølv hatt nokre encounters med aliens,men eg har ikkje mista bakke-kontakten av den grunn,snarare motsatt,faktusk (i).)
etter slike møter føler eg meg faktisk heilare som mennesje,som ei god mette,ikkje den trøytte sorten.)
Skryt er det ei,eg blei berre inspirert av Pleiadane.
Keep on the good rivers!

GjenopprettetMedlem
Synes det høres litt trist ut at Passopp er så negativ til det vi diskuterer i denne tråden. Om vi fornekter alle teorier vil vi etter min mening ikke komme fremover. Det er mange nok eksempler på at forskerne først nekter og rister på hodet av "ekstreme" teorier (jeg mener ikke disse er det altså!),men så etter lang tid må de vedgå at det faktisk stemmer.
Om ingen tenker litt lenger enn det "hvermansen" gjør, så vil vi jo stå på stedet hvil. Da hadde vi antagelig fortsatt vært i steinalderen.
Jeg har ingen problemer med å tenke at det er energier på andre planeter og i andre solsystemer. Jeg er overbevist om at f.eks Atlantis var et eksperiment for å se om energier klarte å leve i menneskeskikkelse og fremdeles ha nærkontakt med sine guder. Noe de dessverre ikke klarte.
Synes egentlig litt synd på de som ikke lar tvilen komme teoriene til gode,jeg. Jeg respekterer dem selvsagt,men synes det er trist.
Synes du kommer med mye spennende jeg,David

SEO Crawler
Jeg er enig med Passopp, jeg synes dette blir litt "speisa"
Jeg er enig med David, det er igrunn mange rare ting som er interessante og spennende
Jeg er enig med Aventura, det var en fin og vennlig reaksjon fra mr. D på Passopps bryske ord
Jeg er enig med Teleterkji/Mckenna, og tror at alt (universet inkl...) er
inni selvet, og at disse tingene kommer fra "øverst i egget" (symboler/energier fra det høye selvet)
(Jeg bleker tennene, og skaffer en småstilig tupè, så er politikerkarrieren igang

)

(tørsteslukker)
GjenopprettetMedlem
Gruppeklem
Fryd og fordragelighet

ceno
Anonymous
Bjørner kommer fra storebjørn, svartbjørner fra lillebjørn
SEO Crawler
(fra en av de mest troverdige astrologene)
http://www.youtube.com/watch?v=QKJ-lBOFYrQ

Bing [Bot]
Jeg er så glad i Hair.... herlig hairlig hellig astrologi

GjenopprettetMedlem
Astronomy
The middle lane has trapped my car
In red-light claustrophobia.
I slip the shackles, cut the rope ---
Stand naked with a telescope
As the cat walks alone
Under a big sky.
Against the dark so thin and white ---
Gonna be a big sky night.
Miss galileo, come with me
And view the new astronomy.
Black hole dressing on salad plate ---
Quasar at the kissing gate.
Now the cat, he walks alone
Under a big sky.
Umbrella dome pin-pricked in lights ---
Gonna be a big sky night.
My spectacles, my white lab coat ---
My coffee, thermos and my notes.
I pat my pockets. I got the keys
To the secrets of the observatory.
And closing the door,
I feel a new dawn
As the darker slides align ---
You to yours and me to mine.
And now you stand, assisting me ---
I can touch what I can see, see, see.
I look in wonder, I feel no shame ---
See the consequences of the game.
Expand the universe.
Head for the big bang.
Reach for my switch and shout ---
Gonna turn the big sky out.
Theres got to be astronomy.
Limt inn fra <http://www.lyricsfreak.com/j/jethro+tull/astronomy_20071180.html>
Enya - Paint the Sky with stars, Astronomy Picture of the day
http://www.youtube.com/watch?v=_B9shUcv1O0Anonymous
"teleterkji":
Eg snyns dettan e spennande stoff eg,sjamanar i verdensrommet,for ein herleg visjon!
Kva tenkjer du David, om Terence Mckenna sin filosofering rundt dette med utenomjordisk kontakt.
Han er open for dette,men meiner i same slengen at dei utenomjordiske like godt kan vere planetens høgare sjølv (genius)
Og av di me har gløymt kommunikasjonen med vårt høgare sjølv,så opptrer denne kontakten i dag i det moderne sinn,som det mest ugranska av alt mystisk material,nemleg aliens.
(eg har sjølv hatt nokre encounters med aliens,men eg har ikkje mista bakke-kontakten av den grunn,snarare motsatt,faktusk (i).)
etter slike møter føler eg meg faktisk heilare som mennesje,som ei god mette,ikkje den trøytte sorten.)
Skryt er det ei,eg blei berre inspirert av Pleiadane.
Keep on the good rivers!

Jeg liker det han skriver og sier om utenomjordiske. Ikke så rart med tanke på at han har endel erfaringer med sopp og andre kraftplanter/enteogener. Det åpner jo opp for kontakt med vår multidimensjonale sider
Jeg hadde jo som barn(under 7 år) fornemmelser og minner fra liv andre steder i Universet på mine uendelige reiser om natten spesielt. Så ikke så rart jeg har stor kjærlighet til emnet utenomjordiske og det å finne tilbake til sin opprinnelse - identitet er en slags drivkraft. Og noe av det andre jeg har kommet med av info via deres utenomjordiske kanaler har gitt meg resonans. Men det er ikke alltid lett å skille mellom fantasier og virkelighet der sånn. Jobber med saken.

Uansett naturlig for meg å filosofere om andre galakser,stjernesystemer,utenomjordiske,multidmensjonelle sider mm og det er også interessant å lese endel kilder fra fortiden her på vår planet ang møter med utenomjordiske. Det virker å ha vært veldig vanlig i antikke tider. Og Mayaenes 2012 kalender er også noe som jeg er spent på vil skje - om en får mer kontakt med intergalaktiske allianser - utenomjordiske o.l. - om slørene blir mindre.
En ting er sikkert for min del er at første gang jeg så et bilde på tv av en kornåkersirkel da jeg var rundt 19 år - så satt jeg der og var i slags trancetilstand - helt satt ut. Så det er spennende å gå mer i dybden av disse kornåkersirklene,kanaliseringer og andre ting rundt emnet UFO-fenoment - eller det er bedre å si mulig utenomjordisk kontakt da. Jeg har alltid følt en dragning mot stjernene - allerede som lite barn som jeg har nevnt og det må jo forfølge og vil forfølge til jeg dør.

Jeg ønsker å skape meg allianser andre steder i Universet og det kan godt være at jeg har det(alle har det helt sikkert - men det var dette med å være bevisst) allerede.....dette skal jeg komme til bunns i.

Jeg føler meg mer HEL om jeg får utforske mer av min identitet og opprinnelse som er fra et annet sted enn Jorden. Noe som helt sikkert mange andre også føler og fornemmer. Mange her inne og andre steder som har inkarnasjoner andre steder i Universet. Det er naturlig for meg å vite det.
En fare med å ha minner fra liv andre steder i Universet er at man kan ønske seg bort fra et såkalt "middelmådig" jordeliv eller om man erfarer endel tunge ting. Så jeg ønsket meg mye bort i barndommen og tenårene - og i begynnelsen av 20 årene - mye tunge ting som skjedde i mitt liv - så det er viktig å ikke glemme livet her og nå og så går det an å integrere det en får opp som minner eller husker - eller om man har kontakt med utenomjordiske på et eller annet plan. Viktig å jobbe med jording. Det er tøft å ha minner ang inkarnasjoner andre steder i Universet om livene der ble preget endel av kjærlighetsfrekvenser og endel telepati osv....mens her er det så mye begrensninger iforhold til å være en slags galaktisk vesen. Så lite connected til Universet som Jorden egentlig er - og så mye mer å gå på angående å ha mer dialog med intergalaktiske venner hverdagslig. Så det er ikke rart at slike minner kan være tøffe å erfare når det er så mye begrensninger ang kommunikasjon og sånt på vår planet. Men det får en bare leve med. Og jeg har valgt å være her - så får jeg gjøre det beste ut av det. Allright.

Andre som har "minner" eller Fornemmelser ang inkarnasjoner andre steder i Universet? Jeg blir iallefall veldig yr når noen snakker om hologrammer,telepati,levitasjon,reise i tid og rom osv eller ser det i sci-fi filmer...fordi da fornemmer jeg minner fra inkarnasjoner andre steder i Universet hvor dette er vanlig. Og ser frem til det blir vanlig på vår planet. Men det vil nok ta sin tid og noen inkarnasjoner for å erfare det. Og ønsker å skape allianser - være en kanal for utenomjordiske grupper i fremtiden. Jeg jobber med det iallefall siden jeg ønsker det av hele min sjel at det skal skje. Og siden minnene er såpass sterke at jeg bør gjøre noe med dem - å forankre og integrere det slik at jeg føler meg virkelig HEL som person.
En annen ting er at i 2 seremonier med Iboga et sted i Europa så har jeg også fått innblikk i hvordan organiske computere(levende materiale - vi har computere med "død" materiale) fungerer. Å få smakebiter av hvordan fremtidens dataskjermer vil være - og det vil også innebære hologrammer og tankekraft - telepati. Å erfare dette i et par seremonier med Iboga var ganske sterkt,men så naturlig for min del. Å dra ut energier og skape et eget organisk vindu som om en gjør det i pcen og utvider et vindu eller dra ut en strek til å bli et vindu i et geometisk program var spesielt for min del. Siden ibogaen tuner oss inn på en veldig ren lysenergifrekvens - så fikk jeg som sagt smakebiter på fremtidens computere - som er vanlig andre steder i Universet. Hva skal en bruke slike erfaringer til? Det vil tiden vise.
Det å være åpen - åpenhet har iallefall jeg bevart fra barndommen av og har ikke problemer med å være åpen akkurat når jeg også har bevart det og flere andre elementer som jeg hadde som barn, som er fint å ta med seg i det voksne liv. Men det å være for åpen har også sine problemer. Det er klart. Men øvelse gjør mester ang å skille det ene og det andre. Og jeg liker å være veldig åpen.
Selv om en kan være veldig åpen så er det ikke lett å være en klar kanal for utenomjordiske på vår planet med så mye forstyrrelser i eteren - eller i kommunikasjonsveien og ikke minst begrensninger som vårt ego har skapt og samfunnet rundt oss i vårt sinn. Så en må gjennom endel lag av det ene og det andre. Og det er ingen 100 % klare kanaler.
hilsen en utenomjordisk filosof som får bare akseptere at han lever et jordeliv nå og ikke et annet sted..

GjenopprettetMedlem
Hei David,
Takk for at du deler så åpenhjertig av dine tanker og følelser rudnt dette.
Du minner om et såkalt stjernebarn, noe jeg har erfaring med fra Regresjonsterapien. Det er fint at du beskriver hvordan du føler, og hvorfor du tiltrekkes av disse "fenomener"...
Det er mange som føler det samme som deg, men ikke helt skjønner hvorfor. De kan føle seg ikke tilhørende i sin egen kropp, lengten etter noe ( som de ikke vet hva er ...) osv.
Du må fortsette og fokusere på jording, som er viktig. Som du sier, har du valgt et liv nå på jorden...og skal gjøre en oppgave her.
Jeg vil ikke si jeg er et stjernebarn selv, men har opplevd minner fra andre planeter og dimensjoner.
Jeg tror det er flere "virkeligheter ", som foregår paralellt med vår, og myter, evetyr og sagn inkluderes i disse.
De påvirker oss på et ubevisst plan, og disse dager blir energinivået på jorden høyere, sløret tynnere ( som du sier)
Flere og flere vil få følelsen av "gammle minner" som dukker opp, eller følelsen av å kunne finne ut mer om hvem de er i dybden.
Jeg skjønner alle skeptikerne, jeg er en jordnær person selv. Det høres jo helt villt ut, hva jeg sitter og skriver.
Men jeg har jo opplevd endel ting , som jeg velger å kalle virkelighet .
Etterhvert har jeg skjønt at virkelighet ikke finnes, egentlig. Vi skaper vår egen virkelighet, alle som en.
Når virkeligheten er forskjellig for alle , hva er da virkelig , virkelighet? !
He he , litt avsporing der....
Stå på , David ( may the force be with you )
hilsen Malaika
GjenopprettetMedlem
Er ikke helt der du er, David... Men spennende å lese. Pirrer min fantasi... og har ingenting imot at det kan være som du beskriver....
Jeg synes at de som tror vi er alene i dette enorme, grenseløse univers, tar seg selv litt vel høytidelig,
Litt
for jordnære kanskje...?
Dimensjonelt sett bor vi på en liten ubetydelig prikk i dette uendelige univers. Skulle dette univers bare være til for vår skyld...?
Finns det noen logikk i dette? Vel... Det var ikke lenge siden vi trodde jorden var flat, så... det er kanskje ikke så rart...
SEO Crawler
jeg tror fortsatt på (glupingene som sier) at alt er
inni selvet
alt er ånd, spirit
da går alt an (men ingenting er (virkelig, absolutt) sant)
så står vi igjen med den gode gml tomheten (og sparer skogene for tonnevis av bøker fylt med svevende teorier)
AdsBot [Google]
"torstein":
jeg tror fortsatt på (glupingene som sier) at alt er inni selvet
alt er ånd, spirit
da går alt an (men ingenting er (virkelig, absolutt) sant)
så står vi igjen med den gode gml tomheten (og sparer skogene for tonnevis av bøker fylt med svevende teorier)
Eller vi kan la
alt falle
sitte i tomheten og vente på bitene skal falle plass igjen
og oppdage at den gamle plassen
plutselig er blitt
mye størreSEO Crawler
ikke-vite
expansion heart
(

- sjelsekspanderende dråper )