Forum /
tilbake / SV: den seksuelle energien- hva kan den brukes til?
GjenopprettetMedlem
Jeg fant denne istruksjonen om de 5 ritene:
http://flyogi.com/products/5tibetans/index.htm
Samin

Anonymous
Nå er jo astral sex og astral befrukting verken noe hokus pokus, eller helt nytt, men kjent ifra utallige overleveringer.
Frøy, " Pikkemannen" er fra gammelt av kjent for å kunne besøke sovende kvinner for å befrukte dem.
I sagnet om Kong Arthur, skfiter Arthur ham, reiser astralt til, og befrukter rivalens kone.
Den astrale faren til jomfrufødselen Jesus forblir imdlertid ukjent, men skylden legges på den Hellige Ånd via en engel. Det med den Hellige Ånd tror jeg ikke helt på, men anser det eventuelt for sannsynlig at Jesus gjennom møysommelig arbeide gjennom mange inkarnasjoner, faktisk selv klarte å konstituere en deal med en engel eller stor ånd til å stå for den praktiske delen av befruktiningen.
Jeg ser faktisk ikke helt bort ifra at Jesus selv, astralt befruktet sin mor, og således ble sin egen far.
Uten sammenligning for øvrig, jeg har ved mange anledninger selv hatt gleden av å ha astral sex med sovende kvinner, som også Brukernavn tilstår. Faktisk etter temmelig nøyaktig samme oppskrift, fokusering på personens psykiske og fysike gestalt, altså en slags forelskelse, og samtiidg seksuell fokusering av den utvalgte under forhøyelsen av ekstasen.
I kulminasjonen, eller under ejakulasjonen, fokuseres ekstasen, den seksuelle energien, ladningen, via objektet til den aktuell guden, eller symbolet dens, som man ønsker nærmere forbindelse med.
Går ladningen til Asthor, så næres og inviteres nærværet til Asthor ved dette, og følelsen, effekten etterpå er svært distinkt fra å bare blåse ut ei ladning i løse lufta. Dette er kreativ "onani", prøv! Ha guden, og det visuelle symbolet, og navnet, klart på forhånd. Alle elementene tømmes samtidig, til samme ide og symbol.
De pikene som har invitert meg til sitt leie astralt, (har ofte vært i en veiledningssituasjon) har opplevd mitt besøk som i en særdeles fysisk sexdrøm. Hvis omstendighetene ligger godt tilrette, kan det å penetrere, og bli penetrert faktisk oppleves helt fysisk påtagelig.
Ved gjentakelser, og dedikasjon over noe tid, bygges forbindelsen og disse båndene opp, og kanalen kan forsterkes. Min erfaring er at dette betinger etslags samtykke, men jeg vet at det skjer astrale voldtekter an masse. Spredningen av homofili skriver seg ofte fra astrale voldtekter av gutter, gjerne fra feberhete voksne menn, naboer, eldre homofile etc. Omtrent som å leke "sisten" Tro hva pokker du vil. (Jeg har intet imot homser forresten, har mange homsevenner)
Men det er klart, dette krever noe øving, men det er faktisk nokså primitiv og enkel magi. Men det er jævli praktisk, man får utløp for de seksuelle fikseringnen man måtte ønske, uten komplikasjoner, man slipper å gå på restaurant og kino, og faren for kjønnssykdommer er eliminert. Også ofte kan en langvarig astral beleiring av et objekt, føre til mental og emusjonell overgivlese i objektets bevisshet, slik at det faktisk kan føre til en fysisk realisering av disse ønskene og ideene.
Imidlertid tror jeg ikke slike relasjoner nødvendigvis kan bli varige, eller spesielt gunstig utover det ekstatiske. Ofte vil slike eksesser foregå i et etisk grenseland, og jeg er dessverre klar over at når man føler seg invadert, så er det på høy tid å lære seg grunnleggende måter for å beskytte og besegle auraen, eller den magiske sirkelen.
Jeg har som Merlin, erfart at regnvær og tåke er de gunstigeste væromstendighetene, astralprojeksjoner manifesters lettere fysisk da. De involvertes kjemi (personlighetsstukturer, horoskop) har ogå endel å si, og naturligvis antaglig Månens stilling. Men det drivende prinsipp er lysten, at man rett og slett er kiin på vedkommende. ( Kiin, fra Ken-runen, fakkelsrunen, en fakkel, en tent stav...)
Frey assosieres gjerne til å komme i regn og tåke, han er en fruktbarhetsgud, så naturlig nok. Skal skrive om Frøy og frosker i et annet kapittel, det henger godt ihop. Froskeyngel minne veldig on sædceller? Herav springer også roten til ideen om å kysse en frosk, som egentlig er en forvandlet prins...
GjenopprettetMedlem
Må innrømme at jeg nok er litt treg og kanskje litt uvitende når det gjelder alt det alternative. Det er vel derfor jeg er så ivrig på å søke, bl a her inne
Jeg har såvidt hørt om astralsex,men ikke funnet noen forklaring på hva som egentlig skjer. Grunnen til jeg har søkt info om dette er at jeg har hatt "besøk" i søvne, ved flere anledninger i en periode over flere år. Det jeg opplevde var ikke invitert på noen måte, så jeg har ingen anelse om hva som egentlig har skjedd. Men etter ha lest dette som Susamel beskriver så må jeg innrømme at jeg lurer på om noen har hatt astralsex med meg uten mitt samtykke og viten. Er dette mulig og hvordan evt???
Første gang det skjedde var jeg faktisk seriøst redd at det var en ond ånd eller djevelen som hadde vært på besøk. Dette til tross for at jeg ikke tror på djevelen som sådan, men da ble jeg faktisk et øyeblikk litt i tvil

Etterhvert i drømmene har jeg oftest klart å slippe unna ved å gjenkjenne den kraften som prøver å ta tak i meg (løfter meg opp så jeg svever bakover mot vedkommende) og tvinge meg selv til å våkne. Men det har vært seriøst skremmende og jeg har vært redd for min egen psyke, at jeg var i ferd med å bli gal eller besatt av onde ånder, at noe/noen var ute etter meg (åndelig sett altså)....U name it....
Det siste halve året har det heldigvis vært stille, men det er muligens fordi jeg er flinkere å beskytte meg i dag

Hvordan kan man egentlig beskytte seg helt for sånne ting, noen tips??
Anonymous
For å avskjære slike "gjester" bør man helst bruke dolken i stedet for staven.
Elementært bannlysningsrituale utført med magisk dolk, eller kniv.
Den pikken som kommer over en slik sirkel, blir jo skjært over idet den forsøker å krenke sonen.
Altså bannlysningsrituale med kniv før man går å legger seg. Sirkelen bør best også omfatte sovestedet.
Du kan også tegne det du vil skal være aktuelt, og ha det som en talisman under puta, men er sjelden nødvendig.
Selv om man aldri skulle ha gjort en magisk handling før, så er det fakstisk slik at viljen til det, og at man faktisk gjennomfører det, i den spesifikt dedikerte hensikt, oftest er nok i seg selv. Tro på det du gjør, og at det virker.
Det er garantert nok i de aller fleste tilfeller, men bruk kniven til å skjære sirkelen rundt deg.
Det var en slik setting som startet min magiske skolering. Dessverre kan jeg kun tilby deg konsise kabbaliske riter, enochiske eller greske, som garantert garantert virker, og som du lærer deg utenat på en time.
Det å lære seg et slik rite utenat, virker fakstsk på samme måte som å utføre det. Så om du leser om slike riter før du legger deg, og prøver å lære det, så er det nok til å tenne din Martiale energi, til å reise deg og blåse dine eventuelle plageånder til helvete. I allefall forei tid. Så må det repeteres igjen. Etterhvert mister inntrengeren lysten for den kan komme til å få svært ubehagelige opplevelser.
Både kabballiske og enochiske riter virker hårreisende godt, også her på berget. Åndene er ofte språkmektige.
Kan eventuelt legge linker her til sider som rommer de enkle og grunnleggende ritene, men det hadde vært bedre med metoder fra lokale tradisjoner ideelt sett. Men what the heck, vi bruker hva som helst som kan hjelpe, og det er det beste jeg har å tilby, som jeg virkelig kan i søvne.
Om dette ikke skulle hjelpe, eller andre som er nærmere, eller bedre kvalifisert til å hjelpe, kan, så stiller jeg gjerne opp, jeg simpelthen elsker å kverke avskum. Magisk. Men du har antakelig alt som er nødvendig for det selv. Stol på deg selv, og stol på egne krefter!
Du behøver eventuelt heller ikke bidra med seksuelle gjenytelser ovenfor meg...

Ha ha ha
Men nå går det jo bra, og du får være i fred, så bare fortsett som du stevner. Da behøver du faktisk ikke hjelp, men har hjulpet deg selv. Mine komplimenter for det.
GjenopprettetMedlem
Jeg tar gjerne imot forslag til riter, jeg
Men jeg lurer på en ting til....de som utfører sånne ting, må de kjenne meg eller kan de være helt ukjente?
GjenopprettetMedlem
Er dette det man kaller en onani med ord......?

Anonymous
Man må vite hvem, hva og helst også hvor.
Imidlertid har jeg nettopp tatt en telefon, og i den anledning får vi i løpet av kort tid merkbare forsterkninger til eksessen av de tradisjonene.
Hurra! Kavalleriet kommer! Jippi!
Anonymous
"Sjelevenn":
Er dette det man kaller en onani med ord......? 
Nokså flåsete å blande seg inn i hederlig og alvorlig arbeide med en såpass insubstant kommentar. Hva med å forsøke å holde slikt i tråder der de passer bedre inn, i stedet for å løpe i beina på folk som forsøker å få til noe?
Men humor har du!
Vennlig hilsen og med ønsker om en god dag

GjenopprettetMedlem
Sorry susamel.... den seksuelle energien tok overhånd......
skal la den gå utover annet.....
De fem tibetanske ritene .....
Jeg fant denne istruksjonen om de 5 ritene:
http://flyogi.com/products/5tibetans/index.htm
Takk for flott link, Samin!

Anonymous
Enochisk magi er høypotent og bør ikke tilnærmes eller anvendes dersom man ikke er noenlunde balansert og jordet.
Noe grunnleggende teori er også en STOR fordel, og hjelper veldig på visualiseringene etc., men det kan også komme underveis. Viljen i seg seg kan ha uante og overveldende virkinger.
Når det gjelder kabbaliske riter er jeg noe mer tilbakeholden, ettersom det impliserer monotheistiske slaveguder som Jehova, potent ja, men det er deilig å slippe å forholde seg til de kristnes, og jødenes imperialistiske gud.
Enochisk magi er derimot adskillig renere, og upåvirket av subjektive kulturelle preferanser eller intensjoner, kort sagt, de bærer ikke den eimen.
Her er noen Enochiske linker;
http://home.no.net/karl24/EBR.htm
http://home.no.net/karl24/sicleRite.htm
Så har du de klassiske Europeiserte kabbaliske, sitter som skudd;
http://www.kheper.net/topics/Hermeticism/LBR.htm
http://idun.wicca.no/bos/heksekunst/lbr/
http://verden.abcsok.no/index.html?q=pe ... &cs=latin1
Jeg vil anbefale å se bort i fra alle detaljene som f.eks påprakkes i den øverste kabbaliske linken her, og forholde visualiseringene så enkle som mulig, og så senere "bygge" ut med detaljer, angående disse englenes gestalt og regalia.
Det gjør overhodet ingenting å sette seg litt inn i analyser av ritene, så man aner mer om hva man holder på.
Til de kristne og jødenes slavegud, kan man forholde seg diplomatisk/pragmatisk, uten å selge sjela si til kjerka, og allikevel benytte seg av disse forumlarene.
Som en dedikert antikrist har jeg aldri hatt noen form for problemer sånn sett, men til tider oppnådd svært så manifeste og hårreisende resultater. Men det gir en meg en liten bismak å benytte meg av konkurrentens metoder, nøkler og våpen. Men det funker.
Jeg har heller aldri fått noen form for regning eller klage fra Jehova fordi jeg, en "hedning og en kjetter" antagelig har gjennomført dette ritet, perfekt, et sted mellom 5 og 10 000 ganger, morgen og aften i 7 år. og mye mere til.
Det er ingenting å diskutere, det hjelper med en gang, og som bare det, men husk å ALLTID gjennomføre et påbegynt rite, og la intet få anledning til å forstyrre eller avbryte, det er viktig.
Kan jeg være behjelpelig, eller avklare noe, så er jeg her, bare pling!
Sjekk evt. flere varianter, skrell vekk eventuelle sekteriske særheter.
GjenopprettetMedlem
Tusen takk skal du ha Susamel!
Synes det er helt forferdelig og så utrolig skremmende at noen kan og vil invadere et annet menneske på denne måten, trodde ikke det var mulig jeg
Hva slags mennesker er det som utnytter det åndelige så til de grader for egen vinning...idiotisk!
-Og at denne personen evt er noen som jeg kjenner er jo enda mer skremmende.
Nå kommer jeg til å uglese alle mine mannlige venner
Skal helt klart sette meg inn i ritene før jeg evt bruker de. Foreløpig har jeg fått være i fred så om det ikke skjer mer er det mulig jeg venter en stund før jeg prøver. Men må disse ritene gjentaes hver dag/kveld eller holder det med en gang i blant?
Anonymous
"Masi":
-Og at denne personen evt er noen som jeg kjenner er jo enda mer skremmende.
Nå kommer jeg til å uglese alle mine mannlige venner :sad2:
Tror ikke man bør uglese sine venner, uansett kjønn.
Man merker ofte presset når man kommer fysisk i nærheten av slike. Noen ganger merker man det bare ved å tenke på vedkommende.
Men min erfaring er at når jeg har vært i nærheten av slike eksistenser, spesielt da jeg var mindre, kunne oppleve etslags usynlig press mot anus, som om noe forsøkte å trenge inn.
Om man merker slikt, så føler man ofte hvem det er, kanskje spesielt når vedkommende er i den fysiske nærheten.
Men om man går å ugleser folk, er man muligens mer eller mindre på vei inn i ei paranoia. Og konskvensene av å ta feil kan være grimme.
Konsekvensene av en feilaktig analyse av situasjonen kan også avstedkomme unødvendige feil og få leie konsekvenser. Så man skal være forsiktig med å mistenke folk, for man merker det ofte når man kommer i nærheten av slike. Man vet det intuitivt, men det er ikke sikkert at man erkjenner at man vet det.
Barn er mere åpne og utsatt, og jeg synes ikke man skulle nøle med å bortvise (holdt nesten på å si begrave) slike individer om man bare får følelsen av av den og den har dårlig innflytelse, eller bringer ubehagelig press som man ikke kan sette fingeren på, på folk.
Men dette er kun mitt forsøk på å formulere noe som er nokså vanskelig å formulere, og må taes med ei god klype salt, kanskje ikke engang taes for god fisk, men allikevel greit å ha lest en gang i tiden.
Om man begynner å uglese folk, er man på ville veier, og risikerer å projisere slike ting på uskyldige. Noe som igjen kan føre til feil som kan få konsekvenser man gjerne skulle ha unngått.
Man må være veldig forsiktig. Og man bør være sikker, og ikke la det være mulighet for feil, om man skulle komme til å trekke en konklusjon.
En annen ting, er at det hender at folk faktisk har slike symbioser, og muligens har nytte og glede av det. Hvorvidt det er frivillig eller invadert, er ikke alltid så greit å vite.
Om man var kristen for eksempel, vill man neppe ha særlig imot å invaderes av Jesus?
Jeg skulle ønske adskillig flere syn på slike ting, fra noen av de mange kloke sjelene her. Temaet er så ømtålelig og vanskelig, at ansvar for konsekvensene for hvilke forestillinger folk som leser dette måtte danne seg må taes alvorlig. Defor ber jeg om at andre her som har syn på, eller kjenner til slike ting, også deler med oss. Slik at vi får krysspeilet informasjon, kunnskaper og erfaringer.
Det kan være at jeg skriver ting her som er sant for meg personlig, men ikke for andre, og det kan være elementer som ikke er tatt med som absolutt bør taes med.
Men Dion Fortune formulerer seg mye bedre om dette i " Psychic Selfdefence"...Om man ser litt bort fra Fortunes særheter, og at hun levde i en "spiritistisk" tid, dekker hun tema utmerket. Også i den boken finnes en helt grei og standardisert utgave av det Lille Bannlysende Pentagramritualet. Absolutt brukbart.
GjenopprettetMedlem
Til susamel : ...steike...så mye du skriver da mann ! :w00t:
GjenopprettetMedlem
Her etterspørges synspunkter fra andre her inne...om jeg er riktig klok er jeg ikke sikker på, men sånn jeg ser det er det vel slik at hvordan den enkelte opplever sånt er individuelt. Noen synes det er spennende og opphissende, krydder i hverdagen (eller natten..), andre forstår ikke hva som skjer og tror de har blitt gale. Andre igjen kan føle det som et problem, kanskje også som et overgrep.
Og derfor vil vel måten å takle dette på også bli veldig individuell. Det viktigeste å huske på er at man skal være ærlig mot seg selv og aldri la ting skje som man ikke er sikker på at man vil skal skje..om man synes det kan virke aldri så spennende. Og er det noen som kommer og forteller om noe sånt og føler at dette er problematisk, må det tas på alvor. Overgrep på andre plan enn i den fysiske, er like fullt overgrep som tapper "offeret" for energi. Dette kan i lengden føre til svekket helse og etterhvert sykdom, fysisk eller psykisk.
Jeg tror at det er viktig at man lærer seg å beskytte seg mot sånt. En metode som kanskje kan regnes som mere "sjamanistisk" er å hente seg et kraftdyr med den intensjonen at det skal være et som beskytter en mot nettopp energitapping/invadering. Dette vil da kunne være med å beskytte og også lære en om hvordan beskytte seg selv og andre.
Har man en åndelig lærer, ta kontakt med denne og spør hvordan man skal beskytte seg. Åndene gir også gode råd som er skreddersydd for den det gjelder.
Man kan også henvende seg til Den Store Ånd og be/kommandere kraften å beskytte.
GjenopprettetMedlem
Dette var snakk om den seksuelle energien…
Den herligste, vakreste livsenergien vi alle er fyldt med…
Hvorfor komplisere til det sånn…?
Hva er vel bedre enn sund fysisk sex, med alle sansene åpne…
En vakker og full tilstedeværelse i nuet! Verdens beste rus, spør du meg. Det er ekstase!
Og så herlig avslappet man blir, rene ”nervemedisinen” ……
Og er man alene om det, så finns det jo metoder…
Mitt svar til Masi:
Ingen kan ha astralsex med deg, uten din medvirkning… å møtes astralt er en kunst, selv om man er to om det.
Å være på astralplanet kan sammenlignes med samme tilstand som man opplever i en trommereise….
En ganske god forklaring finnes her;
http://paranormal.se/topic/astralplanet.htmlAnonymous
"Sjelevenn":
Ingen kan ha astralsex med deg, uten din medvirkning…
Hmmm...?
Ingen sak å voldta/invadere noen astralt om de/auraen deres ikke er magisk beskyttet, og det enten de vil eller ikke. Må bare bruke litt mere energi og kløkt på det. Man rett og slett "hacker" seg inn, ved å lete seg fram til vedkommendes hemmelige seksuelle preferanser for eksempel. Når den så blir funnet og stimulert...
Dessverre.
Fordi, selv om de ikke vil i utgangspunktet, påfører man dem, og pirrer man dem, ganske enkelt med lystfølelse til de tror at de vil. Man lurer dem rett og slett til å ville. Det kan være like mye overgrep og invasjon som en rendyrket voldtekt.
Er objektet derimot magisk beskyttet, er det mye mye vanskeligere å få til. Og kan være svært så "ubehagelig" å prøve seg på.
Skulle ønske jeg tar feil.
GjenopprettetMedlem
Sjelevenn: Jeg vet ikke hva jeg har opplevd, men det er en altfor sterk opplevelse til at jeg vil kategorisere den innenfor "normale" drømmeopplevelser. Vil ikke komme inn på detaljene i drømmene som gjør at jeg tror det er "noen" som invaderer min private sfære, det blir for personlig her i forumet
Imidlertid kommer jeg til å gjøre det jeg kan for å beskytte meg for fremtiden og takker dere for gode råd

Anonymous
Seksualitet kan utspille seg på mange vis, og den enes avsky er den andres fryd. Folk har visst så ymse slags relasjoner som gir akkurat dem det saliggjørende. Ved kilden til denne linken finnes en blogg av en venn av meg som skriver nokså friskt om seksualitet og spesielle relasjoner.

For ordens skyld, jeg dyrker ikke slike idretter selv, men har andre glæder...
Allikevel er det interessant, fordi underkastelse/dominans ikke helt sjelden spiller en birolle i seksuelle relasjoner.
Have fun!:
http://alt.com/blog/savanna2playGjenopprettetMedlem
Hva er det som

skjer
Anonymous
Tja, egentlig ikke noe nytt, historien gjentar seg?
Menneskeheten oppstår, utvikler seg noen hundre millioner år, for å igjen utslette seg selv. Så hviler Jorda noen hundre millioner år, menneskeheten oppstår på ny, bruker noen hundre millioner år på å utvikle seg,...

GjenopprettetMedlem
"susamel":
Seksualitet kan utspille seg på mange vis, og den enes avsky er den andres fryd. Folk har visst så ymse slags relasjoner som gir akkurat dem det saliggjørende. Ved kilden til denne linken finnes en blogg av en venn av meg som skriver nokså friskt om seksualitet og spesielle relasjoner.
For ordens skyld, jeg dyrker ikke slike idretter selv, men har andre glæder...
Allikevel er det interessant, fordi underkastelse/dominans ikke helt sjelden spiller en birolle i seksuelle relasjoner.
Have fun!:
http://alt.com/blog/savanna2play
Ja, det finnes nok mange par som leker seg litt i de rollene, mens Savanna og vennene liker å ta`n heeelt ut.
Og det hele handler kanskje litt om hva slags personligheter vi er. Noen liker å dominere, andre liker å bli dominert. At dette også finner sitt uttrykk innen seksualiteten også, er vel bare naturlig.
GjenopprettetMedlem
Jeg synes filmen Dracula sier det hele.
Åndelige vampyrer kan få suge sitt eget blod
og fortynne ondskapen i seg selv.
Den seksuelle energien skriver,bruker ord til å forklare det slimete,varme,osende vesen den er.
Se nærmere inn i ordet så ser du en erigert penis.

GjenopprettetMedlem