Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
...tusen takk for initiativet Wolf...
...dette gleder jeg meg skikkelig til...tar med mine 2 barn, liten lavvo, rassler og kommer  :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Så morsomt ...flott initiativ Wolf  :eusa_dance:

Jeg henger meg på jeg også...jeg bor i Nord-Odal , er vel ikke så langt det heller ?
( har akkurat flytta hit, og er ikke lokalkjent ennå...hehe)

Jeg har bil , hvis noen bor i nærheten og vil sitte på  :)

Gleder meg veldig !
:biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hallo!

Jeg har ikke fått med meg dette før NÅ.

Oppfattet at samlingen skal være i mai?

Var det noen som skulle lage pannekaker med nyplukka rørte blåbær.

Det er vel bare blåbær å visualisere blåbær i mai?

Eller er det bare jeg som er på bærtur NÅ?
Anonymous
Det endte visst opp med at samlingen skal være i mai. Først var det snakk om at det skulle være på høsten. Da ble det snakk om å dra på bærtur.  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Prøvde å finne et artig sted å henvise til. Det ble dette, denne blåbærturen:

http://home.online.no/~toristor/kveldsstemning.htm

FJELLGEIT, BLÅBÆRTUR OG GJENSYNSGLEDE

(Torstein, rull nederst (forbi den flotte geita og den forpjuskede katta Atilla), klikk på "HOME"...)

Ja, nå tok jeg vel en blåbærtur i den forstand som omskrives her:

http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... 91.msg5097
GjenopprettetMedlem
...når det endelig er et initiativtrikt menneske på denne sonen (les:Wolf) som klarer å invitere til storfest for alle brukerne av sjamansonen + folk og fe, burde vel info om denne begivenhet stå på forsiden av sjamansonen - godt synlig. Ellers er det bare tilfeldig hvem som får med seg infoen på denne tråden. Så mitt forslag blir da "LEGG UT INFO PÅ FORSIDEN". La folk klikke seg inn å si hvem som kommer for å få en sånn noenlunde pekepinn på hvor mange som kommer (kanskje praktisk for Wolf også ?)...
...dette er bare et forslag altså  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Veldig bra forslag!  :eusa_dance:

Og du Wolf.... husk å vasle naboene... for her blir det livat...  hehe...
GjenopprettetMedlem
Er det noen som prøver å være morsom her?

Glede og latter - med eller uten blå eller røde bær.

Våren ja, da blir det kanskje brenneslesuppe i stedet? (Urtica dioica)

Kanskje det er en gammel utedo der på den gården? Eller en ruin av den?

Som vi skrev i minnebøkene da vi var barn: "La kjærligheten gro som gresset bak do". Der pleier brenneslen og vokse villig næringskrevende som den er.

Jeg har fått med meg at han Wolf har noen svin (på skogen?)  ;D og då er det sikkert noen brennesler rundt om kring møkkakjelleren til fjøsen.

Hvis jeg kommer (det er midt i eksamenstid dette arrangementet) vil jeg gjerne være med å lage kjempesuppe  :eusa_pray:  :beer: (ikke "beer" - suppe)
GjenopprettetMedlem
Svina på skogen ligger i frysern,
men det er jæ.... mye brennesle der de var :lol:
det blir nok suppe ja
GjenopprettetMedlem
"Urtica":

Som vi skrev i minnebøkene da vi var barn: "La kjærligheten gro som gresset bak do".

Vi skrev: "Når du blir gammel og ingen vil ha deg, så sett deg på taket og la kråka ta deg." Men paradoksalt nok, da jeg ble gammel (55 år) da var det ei som ville ha meg. Ho var da 29. Kan du fatte og begripe det? Ikke jeg!
Anonymous
Kjærlighet kjenner ingen alder. :biggrin:

Likevel, kjære Passopp...du gir håp til en gammel skrott. ::) :redface: :-X :eusa_pray:
Anonymous
Kjærligheten har ingen alder, så sant, så sant  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Helt enig :wub:
GjenopprettetMedlem
...husker for en tid tilbake da Anna Nicole Smith giftet seg meg han litt eldre fyren fra Texas...det var heller ikke pga pengene...(kanskje dama di er underernært på bøker Passopp ?)  >:(       
(selv om dette hadde farlig lite med "samling" å gjøre da...)
GjenopprettetMedlem
Jeg var "nesten" crazy - ja, så og si på bærtur. så meg nødt til å sendte wolf en PM for å få hjelp til å finne den røde tråden...
Straks etterpå dukket den opp som ved en tilfeldighet... Jeg tenkte - Hoff - arme suppegjøk, hvorfor så jeg ikke der...  :razz: :razz: :razz:

Alternativt kan jo tråden flyttes til; Sjamansonen - Finn kraften her! > Hendelser > Hendelser.. Uformelle glade begivenheter  :w00t:  :eusa_dance:

Eller man kan skrive i den til den "gløder"  :lol:

cenobandeno  :wub:
GjenopprettetMedlem
"Geronimo":

...når det endelig er et initiativtrikt menneske på denne sonen (les:Wolf) som klarer å invitere til storfest for alle brukerne av sjamansonen + folk og fe, burde vel info om denne begivenhet stå på forsiden av sjamansonen - godt synlig. Ellers er det bare tilfeldig hvem som får med seg infoen på denne tråden. Så mitt forslag blir da "LEGG UT INFO PÅ FORSIDEN". La folk klikke seg inn å si hvem som kommer for å få en sånn noenlunde pekepinn på hvor mange som kommer (kanskje praktisk for Wolf også ?)...
...dette er bare et forslag altså  :innocent2:

Å legge dette ut på forsiden er opp til adm å avgjøre,
hvis så, da vil jeg eventuellt skrive litt mer (hva, hvordan, hvor, hvorfor...)
Men enn så lenge kan vi hvertfall gjøre det slik at de som er sikre på om de kommer (18.-20.mai),
send meg en pm om det og nevn gjerne da hvor mange ,
men ingen fare, plass er det nok av i "min" katedral
AdsBot [Google]
Er det noen som har planer om å ta med småbarn hit??
Anonymous
Jeg tror jeg tar med mine to på 7 og 9 år - de er jo ikke småbarn, men de er glad i mindre barn. Jeg hjelper gjerne med å passe andres barn og med å legge forholdene og aktiviteter til rette for barn uansett alder.
GjenopprettetMedlem
Jeg har to små , tar de kanskje med...ja.
3 og 5 år .

:)
GjenopprettetMedlem
Det vil komme mer informasjon om samlinga
på forsiden her etter påske
GjenopprettetMedlem
Yess! Hit vil æ suppe!
GjenopprettetMedlem
...jeg drar frem denne tråden igjen ettersom det sikkert er mange nye medlemmer som ikke har fått med seg denne treffen...på tide å legge den på forsiden på denne websiden nå ?...tiden nærmer seg og mange trenger litt tid til å planlegge slikt...i god tid...håper vi blir mange som treffes... :biggrin:
Anonymous
Jeg skulle gjerne ha vært med, men det kolliderer med en Iboga-seremoni et eller annet sted i Europa. Jeg håper lignende treff vil skje i fremtiden! Og at det ikke vil kollidere med andre planer. Det går nok bra!Lykke til,dere som skal være med!
GjenopprettetMedlem
Jeg tenker at det er på tide å bestiile flybiletter - tar sikte på å være i "området" fra ca.14mai og frem til 23mai 

Hvis det foregår spennende ting i perioden før og etter treffet så vil jeg sette pris på tips via PM

Gleder meg stort  :eusa_dance:

cenobandeno
GjenopprettetMedlem
Ja nå ligger "invitasjonen" på forsiden så det er bare å hive seg på.
Så langt er d 14-15 som har meldt sin ankomst.

Av praktiske grunner  (er redd rørsystemet ikke tåler en slik samling :lol: )
har jeg nå sjekka ut prisen på mobile toaletter,
og hvis vi leier to toaletter hele helga og vi blir 20 stk( håper på fler) så blir det ca. 50,- kr på hver.
Jo fler som kommer jo billigere.

Regner med forståelse for dette :innocent2:

For de som kommer med buss/tog til Kongsvinger ordner jeg henting,
men dette avtaler vi til slutt for og samle opp flest.
Kart sendes påmeldte etterhvert

Wolf