Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Transformasjon av alt svik i meg selv og alt annet,jeg opnet kjærlighetskraften,sendte den ut og jeg var varslet på forhond at jeg skulle transformere ønsket å holde det for meg selv,ja man kan vel si jeg forventet meg å føle kjærlighetskraften som jeg har kjent før(nytelse) før jeg fikk summa meg etterpå, ringte tlf hun hadde fått besøk av en felles venninde hun dukka opp pluselig 12,55 de la seg i meditasjon 13,11 de hadde begge blitt løftet i kjærlighet i sirkel sett mange annsikt det hadde vært nydelig mm,jeg var i

jeg fikk kjenne sviket godt over margen,i ettertid takker jeg kjærlighetskraften for min transformasjon av forløsningen av svik,ja det som ikke slår beina under deg gjør deg strerkere

etter regn kommer sol

til dere alle klem Bast

Sensis [Crawler]
Kjære Hans og Monica.
Hva skjedde hos dere og i verden, sett med deres øyne under den meditasjonen?
Og dere andre som også var engasjerte i forhåndsomtalen av denne begivenheten, og som så satte dere ned på rett tid og mediterte: Hva fikk dere ut av det? Hva foregikk? Finn dere gitt Moder Jord kjærlighet?
Eller var dette som Trumman skrev, en av de "populära "newage"-högtidsdagarna" og ferdig med det???
Les:
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... 2&Itemid=1
ailo gaup
Anonymous
"ailo":
Og dere andre som også var engasjerte i forhåndsomtalen av denne begivenheten, og som så satte dere ned på rett tid og mediterte: Hva fikk dere ut av det? Hva foregikk? Finn dere gitt Moder Jord kjærlighet?
Jeg må si at jeg ikke har lest hele tråden om denne 17.7. og ”meditasjons-planen”.
For meg var viktig at det er en spesiell tid. Men også at alle øyeblikker er spesiell på sin måten. For meg var det kun om å vær mer oppmerksom enn i andre øyeblikker.
Og jeg har gledet meg til et øyeblikk med så stor kjærlighetskraften, som det var omtalt om.
Presis 13.00 kl. var jeg hos besøk (da kunne jeg ”gi inn” en viktig kjærlighetsimpuls) og hadde omsorg om mitt barn. På kvelden blir det tid for meditasjon.
Og der var ingen lys-kjærlighet-paradis-stemning. En jernring rundt om hjerter, mørk og full av smerter. Ilden fra sentrumet kom og har knust smerter langsom. Men det blir mørkt.
Noen netter før har kommet tilbake min kjente drømmen om smerter. Det er smerter i Moder jords hukommelse...Og så har jeg møtet presis fra tirsdag kl. 13.00 av all de kjente mørke, redsler og smerter. Uro som hindrer meg i meditasjoner...Med denne omtalte forventninger om stor kjærlighet har jeg opplevt presis annen delen av dualism.
Og nå har jeg mye å gjøre for å komme i balansen igjen.
For meg er det en bevisstgjøring om det, hva kommer fra nede. Og en sjanse for å jobbe med det.
Men hvem healer hvem? Er vi så stor at vi bare må sitte litt og gi kjærlighet til Moder Jord? Eller er det ikke de store krefter av Moder Jord, som viser oss veien for vår egen healing? Som tar all vår mørk energie, alt vi gi ned, down down down to Mother Earth?
Må vi ikke si ”takk at du tar alt det fra oss. takk for at du gi oss din kraft, Moder Jord.”?
Jeg tro ikke at jeg kan heale Moder Jord. Jeg er takknemlig hvis jeg kan være en elv, gjennom den kraften fra himmlen kan heale jorden og kraften fra jorden kan flyte til himmlen.
MvH Antje.
Anonymous
Ja! fortell. sjøl tror jeg det kan være fint å sitte på rumpa i ny og ne i stillhet og at det denne datoen hadde en effekt på ting kollektivt er helt klart men ikke noe mer enn noe annet som skjer. kanskje synkroniserer det litt? jeg bare tipper og trur og mener og dømmer. bring it on? hva skjedde
GjenopprettetMedlem
Hei alio og alle andre. Jeg er veldig nybegynner og prøver og lære, men har fått bli kjent med mange fine gode mennsker, healere, sjaman og sånn som gir meg litt lærdom. Jeg har aldri gått noe kurs eller noe sånt. Jeg er dessverre ikke så flink og skrive og fortelle. Har litt dårlig tro på meg selv, noe jeg jobber med, viktig og jobbe med seg selv og gå inni seg selv og få seg selv i balanse.. nok om det.
Vanskelig og forklare hva som skjedde da. Jeg er ikke noe sånn new age opplegg, Jeg er bare åpen for alt. Jeg mediterte ute i skogen den dagen, den 17. kl.13.11.... jeg hadde det veldig godt, og fokuserte på vår moder jord og alt den gir oss, og på at menneskene i verden, statsledere og sånn at de alle skulle få mer forståelse og innsikt i moder jord. Kanskje en måte og få bevart jorda bedre, med henhold til forurensning,krig, makt osv.. virkningen kommer nok sakte og det er jo noe som må jobbes videre med,uten noe dato, og tror at det faktisk har vært jobbet med en stund også.
Hovedsaklig prøvde jeg og gi min respekt til moder jord. Samtidig fant jeg en fin plass i skogen som jeg går tilbake til og mediterer på. og det vil jeg fortsette med. Jeg har alltidt respektert moder jord, og elsket fin natur, er oppvokst mellom mektige fjell og fin skog i valldal på sunnmøre. Jeg takker når jeg plukker blomster, takker for blåbæra osv som moder jord gir oss. jeg kan plukke opp en mark på veien og flytte den over på den siden den kryper mot, så den ikke skal bli påkjørt(noe min forlovede faktisk har gjort siden hun var lita jente.).
Jeg har også et dilema, for jeg kjører gravemaskin, og jeg får vondt av og grave på jomfrulige urørte plasser. og føler jeg sårer moder jord, men kan ikke bare slutte jobben uten videre, eneste utdannelsen jeg har, så har noen moe råd, trøster meg med at om ikke jeg gjør det gjør andre det, og prøver og snakke til plassen jeg må grave på, en slags unnskyld, kanskje ofre noe, en tanke eller litt tobakk ??.... ikke lett..
Jeg er ikke noe inne på datoer som er bra og meditere på og sånn. Bra og meditere uansett dato spør dere meg.
Men den 17.07 kl.13.11 skjønte jeg på noen mailer jeg fikk og av noen som fortalte at det var et kosmisk øyeblikk(?) de kommer og går. men dette var visst spesielt,med planeter osv. om det er sant vet jeg ikke. men velger og stole på det, og det føltes veldig riktig der og da.dårlig på astrologi.
Så det føltes så riktig at jeg følte jeg måtte få med folk på det. Unnskyld om det ble masing og intenst. jeg har litt konentrasjons problemer og kan være litt intens og føler meg litt liten. noe jeg også jobber med.
Jeg er veldig ydmyk til alt dette, og til moder jord. og at alio (jeg har stor respekt for deg)

jeg føler du er et godt godt menneske med masse kjærlighet.
Og kjærlighet er viktig og gi hverandre, universet, gud og moder jord..
Så jeg er ikke ferdig med det, det var ikke noe new-age øyeblikk og jeg fortsetter med det. og håper og kunne vie livet mitt til dette engang og kunne hjelpe folk, jeg har fått fortalt jeg har varme hender, og føler healing er en ting jeg kunne gjort.
Jeg ønsker meg og ei tromme, som jeg regner med kommer når jeg er klar for det. Og prøver og være ydmyk, men jeg håper jeg en gang kan lære meg sjamans vei, og gå den. Men tar et lite skritt av gangen.. håper jeg ikke høres tullete ut

men prøver og skrive det jeg føler.
Tenk og ha samme innsikt til moder jord som dyr og planter har.. vi har det nok langt inni oss, men det finnes og fåes fram. noe har nok den tilhørligheten og innsikten og. Men jo flere jo bedre skulle man tro..
Hjertlig

takk for dere spør og takk alio, håper du svarer.Stor respekt for deg. Jeg føler at jeg sikkert får vite noe jeg skal ta med videre i livet, det er vel egentlig litt sånn det virker skjønner jeg, og det ene leder til det andre..
Klem fra hans og monica

til dere alle.
SEO Crawler
maestro hans: (om å kjøre gravemaskin) bare grav i vei du, når du har en sånn holdning til jorden og ønsker å gjøre hvert skritt på den som et kyss, så er det vel få som er bedre egnet til å åpne den opp. med varme tanker og tilstedeværelse bak spakene i styrhuset. det er godt nok. synes du noen ganger det er ille, så kan du jo gjøre det andre du foreslo, whatever som føles rett.
f.eks å "snakke" til den noen sekunder ved begynnelse av dagen og slutten av dagen. stille, innvendig, kort og fokusert. det er sikkert bra, og vil gjøre deg godt siden et bevisst forhold til jorden som hellig virker svært gunstig og balanserende for kropp og sinn
hvis hver handling dagen igjennom gjøres med mykhet og tilstedeværelse, trengs ingen annen praksis
(eg trur "han dalai" får det til.....

)
GjenopprettetMedlem
På tirsdag var jeg på ferie med mine 2 døtre (5 og 11 år). Ca. kl 13.10 satt vi oss ned sammen i ring (i den grad det blir en riktig ring med tre personer) og mediterte sammen. Vår felles intensjon var ganske enkelt å styrke godhet. Jeg valgte å være med å meidtere på dette tidspunktet på tirsdag fordi jeg da var viss at det ble gjort i et større fellesskap. Fellesskap er viktig, også når man meidterer, enten man mediterer for å styrke seg selv eller for å styrke verden. Det fellesskapet som ble opprettet på tirsdag, vil nok ikke vare ved i din helhet, men deler(flere steder i verden) av det vil nok vare lenge og kanskje for alltid.
Under meditasjonen på tirsdag opplevde jeg en ro, ulik og mye sterkere enn den jeg pleier å oppleve når jeg mediterer.
Det at noen går rundt med den oppfatning av at denne meditasjonen skulle snu verden rundt på en 5-øring til det gode, viser bare at noen er mistroiske av natur. Jeg tror ikke noen har ment at det skulle gå slik, men mer at meditasjonen skulle være en slags kick-start på noe som skal vare, og som over tid skal bidra til at verden skal snu rundt. Og for alt vi vet kan jordskjelvet i Japan være av det gode, her ble avdekket alvorlige mangler som nok vil bli rettet opp, slik at en større katastrofe kan unngås i fremtiden.
GjenopprettetMedlem
Jaa jeg satt ute i skogen til jeg måtte flytte inn pga regn og torden..kosa meg.. bruker vANligvis klokka minst mulig.. everybody is worried about time, but i just keep that shit off my mind... du mister, ikke stress for at du graver litt i gjorda, det er en del av prosessen.. det er en plan bak alt.,. bare think på good vibrations og takk for å få grave ! er løøøøøw vettu

GjenopprettetMedlem
Vel.... I og med at det ikke oppfordret til meditasjon i den forstand, men å sette seg i en oppløftende glad og positiv sinnsstemning,
gjorde jeg følgende;
Jeg danset etter deilig oppløftende musikk... Etter en stund kom jeg i en tilstand av en deilig lykkefølelse... og ble ledet til et herlig sted;
Jeg holdt i hendene til andre dansende, som dannet en sirkel rundt jorden. Det var så lyst der... Jeg kjente lyset strømme gjennom meg, og ut til moder jord. Jeg kjente felleskapet...
Desverre ble jeg dratt tilbake av CD spilleren som hang seg opp....
Var det bare fantasien som spilte meg et puss...?
Litt skår i gleden var den motstand og skepsis her inne til denne fellesmeditasjon... Jeg håper det blir flere slike...( fellesmeditasjoner, altså...)
Kanskje en i sjamansonens regi...?
Tenk bare på hvilken enorm virkning felles visualiseringer gjør... Det er dokumentert...( Til dere skeptikere...

)
Å klasifisere dette som dårlig "New age" vrøvl, er en noe selvgod, ensporet innstilling, spør du meg. Det er flere veier som fører til Rom....

AdsBot [Google]
"ailo":
Det er vanskelig å vite om det skjedde noe positivt i verden. Media formidler stort sett bare det negative, sett fra mine øyne. Andre kanaler må eventuelt gi svar på det. Det vil vise seg etter hvert, tror jeg.
For meg var denne timen fylt av kjærlighetskraft. Et svar på at Alt er Kjærlighet, kjærlighet til at liv, og ansvaret det medfører for meg som person. En bevissgjøring i det jeg gjør. En påminnelse om at det ikke er lov å sove. En glede over at jeg ennå har muligheten til å se naturen og ville dyr. Og ikke minst et dypt ønske om at datteren min også skal kunne oppleve det gjennom hele sitt liv... og at det er mitt ansvar.
Kanskje en meditasjon til et annet tidspunkt hadde resultert i det samme, men jeg liker tanken på flellesskapet. Jeg tror at en slik "happening" kan gjøre at mange flere blir bevisste, også noen av de som tidligere sov og trodde de ikke hadde et ansvar.
Anonymous
Folk satt och tänkte god-tankar, ok, fint det, nu är det väl bara frågan om man får se ngt RESULTAT också. Det är ju just avsaknaden av resultat som jag tycker är en vattenstämpel på det mesta NA-påhitt.... åsså det att det kostar en massa pengar då förståss
Själv gjorde jag ingenting speciellt för jorden denna dagen utöver allt jag gör för henne varje dag.
Mvh,
Thomas
AdsBot [Google]
"trumman":
Folk satt och tänkte god-tankar, ok, fint det, nu är det väl bara frågan om man får se ngt RESULTAT också. Det är ju just avsaknaden av resultat som jag tycker är en vattenstämpel på det mesta NA-påhitt.... åsså det att det kostar en massa pengar då förståss 
Själv gjorde jag ingenting speciellt för jorden denna dagen utöver allt jag gör för henne varje dag.
Mvh,
Thomas
Kostet det mange penger Trumman?
For hvem? For deg? Definitivt ikke for meg.
Kan du forestille deg at det finnes millioner av mennesker der ute,
som ikke er er like dyktig som deg - en healer jorden hver dag?
Kanskje fikk noen av de millionene en oppvåkning i dette?
Kanskje kritikk av
veien ikke fører fram?
Det er mange veier å gå, det som er viktig er at en jobber mot en felles sak.
Anonymous
Förstår inte varför du "hoppar på" mig.. kanske för att jag frågar efter
resultat, ngt som i de flesta fall lyser med sin frånvaro då saker som denna anordnas.
Ja ja, tills vi lär oss skilja på sak och person så går vi vidare bara

no sweat.
Mvh,
Thomas
AdsBot [Google]
Uff da, jeg er slett ikke ute etter deg, men det var nå en gang du som skrev dette som jeg ønsket svar på

Vårt samfunn er resultat-basert. Alt må kunne måles, helst umiddelbart. Men det er kanskje en annen diskusjon..
GjenopprettetMedlem
"Liljee":
Uff da, jeg er slett ikke ute etter deg, men det var nå en gang du som skrev dette som jeg ønsket svar på 
Vårt samfunn er resultat-basert. Alt må kunne måles, helst umiddelbart. Men det er kanskje en annen diskusjon..
Jeg er enig med Liljee. Samfunnet er altfor resulatbasert. Jeg blir egentlig litt skuffet over å lese det her inne på Sonen, at man etterlyser resultatet. Den etterlysningen kommer ikke bare fra Trumman, men også fra Ailo. Hva med resultatene i verden på de meditasjonene dere foretar hver dag, kan dere vise dem?
Jeg er ikke ute etter å spikre noen opp etter en vegg, men kun å få frem at vi går alle mot det samme målet. Kanskje vi da kan være enige om at vi trenger både og, ikke enten eller. Vi trenger deg Trumman og deg Ailo, med meditasjoner hver dag, og selvsagt alle andre som meidterer hver dag med en god intensjon. Vi trenger også disse tiltakene som lager en slags "happening", og trekker med en masse mennesker, tenk på alle de menneskene som gjennom dette tiltaket får en "oppvåking", og som heretter er med i det daglige arbeidet videre.
Jeg synes at vi skal jobbe sammen, alle sammen, og at vi skal støtte hverandres vei mot målet. Jeg synes det er bra det som Trumman gjør, jeg synes det er bra det som Ailo gjør og jeg synes det er bra det som Hans og Monica gjør. Jeg synes forsåvidt det er bra det som alle som gjør noe for godt for jorden og dens fremtid og alt liv på jorden. Jeg synes det er på tide at vi viser at vi kan jobbe sammen, at vi støtter hverandre og er glade i hverandre.
Jeg er i alle fall glad i alle dere her inne som ønsker å gjøre noe godt, uansett hvilken vei dere velger mot målet.

GjenopprettetMedlem
"gidgeroo":
"Liljee":
Jeg er enig med Liljee. Samfunnet er altfor resulatbasert. Jeg blir egentlig litt skuffet over å lese det her inne på Sonen, at man etterlyser resultatet. Den etterlysningen kommer ikke bare fra Trumman, men også fra Ailo. Hva med resultatene i verden på de meditasjonene dere foretar hver dag, kan dere vise dem?
Jeg er ikke ute etter å spikre noen opp etter en vegg, men kun å få frem at vi går alle mot det samme målet. Kanskje vi da kan være enige om at vi trenger både og, ikke enten eller. Vi trenger deg Trumman og deg Ailo, med meditasjoner hver dag, og selvsagt alle andre som meidterer hver dag med en god intensjon. Vi trenger også disse tiltakene som lager en slags "happening", og trekker med en masse mennesker, tenk på alle de menneskene som gjennom dette tiltaket får en "oppvåking", og som heretter er med i det daglige arbeidet videre.
Jeg synes at vi skal jobbe sammen, alle sammen, og at vi skal støtte hverandres vei mot målet. Jeg synes det er bra det som Trumman gjør, jeg synes det er bra det som Ailo gjør og jeg synes det er bra det som Hans og Monica gjør. Jeg synes forsåvidt det er bra det som alle som gjør noe for godt for jorden og dens fremtid og alt liv på jorden. Jeg synes det er på tide at vi viser at vi kan jobbe sammen, at vi støtter hverandre og er glade i hverandre. 
Jeg er i alle fall glad i alle dere her inne som ønsker å gjøre noe godt, uansett hvilken vei dere velger mot målet. 
Vet du, gidgeroo, denne støtter jeg ! Dette er noe av det beste jeg har lest her på lenge!

GjenopprettetMedlem
Takk for varme gode, vise ord, som må varme alles hjerter gidgeroo, det varmet mitt..

..
ellers vil jeg si,
Alle må få ha sine meninger, sånn er det bare, men det hadde vært supert at vi arbeidet for samme sak, uansett meininger. hmmm.. ble det er rart.vi gjør kanskje det , uff. Jeg er ikke så flink og skrive... jaja.
Uansett jeg er skrå sikker på resultat, jeg TROR på resultat.. og er ikke det og tro en veldig viktig detalje i alt dette. ha tro på det en gjør, på seg selv, på alt, på gud, på moder jord

??? ha
TRO 
det er viktig

Viss ikke kan vi bare legge ned hele bedrifen vår her..

har kanskje litt dårlig humor..hehe.. men det er da sånn..
Resultatet kommer sakte og sikkert det trumman, tror jeg, men vi må jo fortsatt jobb med det, meditere osv. det er ikke bare og knipse, så vips er klima-krisen borte. All respekt til deg og alle andre..Jeg føler og tror bare vi at vi vil få resultat, sakte og sikkert, med forbehold at vi jobber videre med det på mange måter..
ungdomen og mange andre begynner og bli mer åndelig for tiden. de er interresert.. da blir vi fler, osv.. mange har begynt og spurt seg selv, : "er det bare dette. er det ikke noe mer.Det må da være noe mer" så bli de mer åpne og nyskjærig.
Og ja, jeg er og enig i det resultatbevisst, men det skjønner jeg, jeg og er jo nyskjærig etter resultat.. Det værste er det at det er altfor altfor mange som skal analysere alt. når det skjer et mirakel, eller noe litt mystisk og godt, så kommer alle og skal analysere, i stedet for og og ha litt tro, å være litt åpen. Og godta det gode som skjer.. Men det og vil forandre seg tror jeg, jeg tror vi går andre tider i møte. der flere og flere vil forstå..
bare vær, og føl tilstedeværelsen

det er godt og leve.. og Le.. ha det gøy, det gir god energi, dans og tøys og le..

jeg tror, at det går rette veien jeg.
klem og kjærlighet til dere alle

dere er alle gode mennesker, og har min kjærlighet og respekt
klem fra hans og monica
Anonymous
"trumman":
Förstår inte varför du "hoppar på" mig.. kanske för att jag frågar efter resultat, ngt som i de flesta fall lyser med sin frånvaro då saker som denna anordnas.
Ja ja, tills vi lär oss skilja på sak och person så går vi vidare bara
no sweat.
Mvh,
Thomas
La du din person i teksten Trumman? eller din sak?
hun hopper på DEG? fins du i teksten?
GjenopprettetMedlem
sorry jeg sendte 2 på rad.. vet ikke åssen jeg tar vekk.. men dere overlever vel

Anonymous
"gidgeroo":
"Liljee":
Tror det er første gang jeg får frysninger og gåsehud av noe her på sonen, men dette var nydelig lesning!
Jeg må berømme deg, Gidgeroo, for din klarhet, saklighet og balanse i alt du skriver, samtidig som du får satt ting riktig på plass.
Nå synes jeg i det hele tatt det er litt underlig å etterlyse konkrete
resultater i verden på bakgrunn av en meditasjon. Tror det er første gang jeg er borti det. Jeg trodde da dette var noe som alle var innforstått med, at virker på mer subtile planer, og som utvikles over tid,
i menneskenes sinn.
Kanskje er jeg på jordet, men det er iallefall min oppfatning.
Anonymous
Hei til de som er intresert,jeg fikk bevis på healingen som vi sendte,skrev det under generelt 17 juli

kunne vært morro å høre deres tolkning av mitt innlegg,hadde jeg kunnet hadde jeg flyttet det hit,alle har ytringsfriet klem i vei klem bast

Anonymous
en annen tilbakemelling fra den 17 juli, fikk seg en reise inn til kjærnen av moder jord,rensing av moder jord,ifølge henne,bled hun først løftet i sirkel i kjærlighet så mange ansikter før det bar inn i moder jord,dette er jo bare sånt som skjer når man gir slipp å følger kraften,rart det der med oss mennesker enten er vi skeptiske,eller følger vi kraften å gir slipp,

GjenopprettetMedlem
"ailo":
Kjære Hans og Monica.
Eller var dette som Trumman skrev, en av de "populära "newage"-högtidsdagarna" og ferdig med det???
Les: http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... 2&Itemid=1
ailo gaup
Hvor i dette innlegget ber Ailo om at man skal legge fram beviser???
Slik jeg leser det spør han om hva
dere erfarte, om hva som foregikk under meditasjonen, og hvordan dette har innvirket på dere i etterkant.
Alt åndelig arbeid vi gjør er viktig, selv om man ikke kan oppdrive håndfaste beviser. For alt vi gjør påvirker alt rundt oss, alt som er....men resultatene kommer sakte sigende og er ikke alltid like lett å koble opp til en bestemt meditasjon el.l.
Det som ofte er sørgelig men sant, er at mange bruker sånne anledninger som den nå mye omtalte 17.07. til å gjøre skippertak, mens de i det daglige ofte ikke ofrer hverken tid eller tanker på å meditere eller heale hverken på seg selv, på Moder Jord, eller noe annet
Og jeg sier IKKE at dette gjelder bare for oss på sonen, dette er dessverre ganske vanlig i hele det alternative miljøet.
For det er nå engang sånn at det er det du gjør hver dag som har mest å si, ikke det du gjør "en gang hvert jubelår"
Ole Brumm pleier å si "ja takk, begge deler". For det går an det å...

GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":
Hvor i dette innlegget ber Ailo om at man skal legge fram beviser???
Ailo skriver ikke her noe om beviser, men i linken i innlegget skriver han:
Så til et spørsmål og en observasjon: Hadde den så mye omtalte antenn gittermeditasjonen noen virkning i verden? Jeg hører Bush prøver å få sine folk ut av Irak...men et jordskjelv truet verdens største atomkraftverk i Japan...
Når det gjelder hvem som skriver hva osv. synes ikke jeg det er så viktig, mitt mål med innlegget er bare å påpeke overfor alle at vi faktisk trekker i samme retning selv om vi muligens er uenige om veien til målet.
"Inger Lise":
Slik jeg leser det spør han om hva dere erfarte, om hva som foregikk under meditasjonen, og hvordan dette har innvirket på dere i etterkant.

Alt åndelig arbeid vi gjør er viktig, selv om man ikke kan oppdrive håndfaste beviser. For alt vi gjør påvirker alt rundt oss, alt som er....men resultatene kommer sakte sigende og er ikke alltid like lett å koble opp til en bestemt meditasjon el.l.
Det som ofte er sørgelig men sant, er at mange bruker sånne anledninger som den nå mye omtalte 17.07. til å gjøre skippertak, mens de i det daglige ofte ikke ofrer hverken tid eller tanker på å meditere eller heale hverken på seg selv, på Moder Jord, eller noe annet 
Og jeg sier IKKE at dette gjelder bare for oss på sonen, dette er dessverre ganske vanlig i hele det alternative miljøet.
For det er nå engang sånn at det er det du gjør hver dag som har mest å si, ikke det du gjør "en gang hvert jubelår" 
Ole Brumm pleier å si "ja takk, begge deler". For det går an det å... 

Jeg kunne ikke vært mer enig enn "ja takk, begge deler".

Anonymous
Interessant å lese Bast.
Kan du ikke flytte dette? (Leste i annen tråd)
Det står "FLYTT EVNE" i hjörnet nederst til venstre...