Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
slangeformede og totalt ubrukelige..
Anonymous
I bakgrunnen mjauet nymfene, de strakte på seg , og
GjenopprettetMedlem
løftet skjørtene lengere opp og san o`Herre din lovpine er så lang,selv om vi er noner så er vi ikke så trang og herren på dem sprang og hele klosteret jomet av sang da herren på dem sprang,da plutselig
Anonymous
våknet herr Hansen...for et mareritt! Han ser på klokka og nærmest renner klærne på seg...herrejerremias,har forsovet meg.
Han stuper ut døra og der...der står...
GjenopprettetMedlem
Heksa ,høna og nonnene med herren pesende opp trappa,her Hansen svaier og blir ør,fytterakern for et rør,det er like før jeg dør,men da ropte alle i kor,"du må ikke tro at vi driver hor"da ropte heren"hva fan er det dere tror,fru Hansen kom i døra og skrek:Hva fan er det som skjer,hun hogg tak i heksa og sa:
Anonymous
rrrriiiiing! Klokka ringte igjen. Hr Hansen hadde satt klokka på "snoze" og drømt videre at han hastet iveg til arbeidet.
Anonymous
"Nå får det pinandø være nok! Se til å forsvinne...hele gjengen!"
Ønsket ble oppfyllt og nå er det bare jungel igjen.... elva renner ut i et
fantastisk flott fossefall. Her skal det sannelig bli...
GjenopprettetMedlem
...bli deilig å legge sin nakne hud i det rensende vannet.
Idet vannet dekket hele kroppen...
GjenopprettetMedlem
sto heksa ved fossen,med en latter sa hun"du trodde du slapp unna din dagdrømmer,men den gang ei.Nonnene kom springende naken og hoppet i vannet.Herr Hansen fikk stand up,men heksa lo og sa
GjenopprettetMedlem
For noen hønseføtter! haahaa! jeg tror jeg
Anonymous
tar sopelimen fatt. Orker ikke dette hønse-levenet mer. Tjo og hei, heksa for sin vei og nonnene ble forvandlet til en flokk med padder. Herr Hansen listet seg forsiktig bort og er nå stand up komiker på heltid.
GjenopprettetMedlem
Ja herr Hansen er glad han er ihvertfall ikke evenuk :respect:
Anonymous
I mellomtiden hadde dvergen unnsluppet fra heksene, funnet en tunnel, og kommet seg opp mellom noen vegger, og inn i et klesskap på loftet,
Anonymous
Der fant han et par slagstøvler og et korset. Han kastet klærne og byttet til dette antrekket. Og ut av skapet for han. Til sin forskrekkelse så han da...
GjenopprettetMedlem
at han var blitt et intetkjønn,"hva i helvete har skjed"ropte han,mens nonnene og heksa lå og hylte av latter.Plutselig kom Gud og ropte
GjenopprettetMedlem
" slutt å skap deg, kom deg inn i skapet igjen, din freak, for det er jeg som er Skaperen!"
Anonymous
"Men det er jeg som er skapnissen" sa dvergen. "Og denne jula er ikke stor nok for oss begge. Så du må gå!" Skaperen ble forundret over dvergens vending av saken og...
Anonymous
overlot den affæren til en heksedoktor som spratt fram fra ermet hans. Heksedoktoren satte straks igang med å kurere de av heksene som sa at de var sjøsyke.

Borte ved rekka hang dvergen, han var blitt grønn i ansiktet der han sto å spydde mot vinden,
GjenopprettetMedlem
og aller mest lignet han på seg selv, der han spydde fårikal over rekka.
Anonymous
Draugen likte slett ikke å få forurenset hjemmet sitt med oppkast og galle fra
en sånn arrogant og frekk liten jævel, så han...
Anonymous
sendte like godt en bølge som skylte dvergen overbord, og videre i land på ei tegnefilmaktig øy som plutselig dukket opp på babord,
GjenopprettetMedlem
der stod Daffy duck og skrek.ikke kom i land her,for da blir du forvandlet til en tegneseriefigur,og vi vil ikke ha dvergrotter her.Dvergen ble forbannet, hyttet med neven og skrek
GjenopprettetMedlem
Hvem er du som dømmer? Jeg er den som svømmer, du er bare en daff duck. Du er den som rømmer, for det er jeg som er den syvende og som sist snøhvit dømmer! Høh.
Anonymous
:o Sier du det, hveser Daffy og sender dvergen et ondskapsfullt blikk. :icon_twisted:
Han røsker ut en fjær fra stjerten og vifter med den mens han mumler fram en forbannelse (for han er egentlig en heks... >:().
Og dermed...hokus pokus...dvergen er blitt til Tornerose som skal sove i 100 år...og godt er det, for nå får den endelig hvile seg etter å ha blitt hundset og slengt rundt omkring i det vide og brede. Men dette er tegneserie-land og der kan det utroligste skje...
GjenopprettetMedlem
hvem tror du det var som kysset tornerose,jo det tasmanske uhyret,da tornerose våknet og så inn i de store øynene til tasman,hylte hun og ropte