Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Det ringer i bjella på galehuset,noen har tisset i gryteretten,og en hvinene latter høres i korridorene,glass som knuser,og mere hvinene latter.
Løpende føtter som gnir seg på linoleumen,og sinte stemmer fra en skurrete høytaler.
Og så boff! Helt stille,luften dirrer i spenning som etter en het elskov foran vifte-ovnen,et stønn fra veggene,som om selve bygget klaget.
Og så,denne hvinende latteren igjen,denne gangen iblandet dype elektriske dump-dump lyder,lyset i taket flakker også nå.
Plutselig går en dør opp i en av sideveggene,og ut tumler en tydelig ureligiøs type med krøllete dun på overleppen,og ski-anorakk,en sang kommer fra hans munn,den handler om frigjørelse,tabletter kastes i luften,og sykepleierene må selvfølgelig snubble å trille bortover fortumlet,på alle de gul-rosa pillene.Mer hvinende latter,og denne gangen iblandet lyden av engler i sfærene som tydeligvis morrer seg storartet over hendelsen.
Men så endrer hele bildet seg,når anorakk-mannen tar av seg sin tydelig ureligiøse holdning,og setter hele galehuset i brann med en tanke av ild.
Den hvinende latteren går over til en tynn flerrende lyd som oppløser anorakkenmann,alt som er igjen er en liten gull-knapp der det står møysommelig inngravert med old-typiske runer:Din Kjartan! :wub:
Anonymous
:shock:  :o  :icon_lol:  :lol:
Anonymous
HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

din kjartan????? wot?

Du Telenor du Telenor
SEO Crawler
  :beer:

:razz:

de crazy bildene danner en indre film, en uforlignelig indre film vil jeg si...

:respect:
AdsBot [Google]
"torstein":

de crazy bildene danner en indre film, en uforlignelig indre film vil jeg si...

:w00t: Men bare på film!

:respect: :respect: :respect:
Anonymous
Jeg fikk en Errki ifra Den som frykter ulven vs Gjøkeredet feeling med en slutt som henta ut av Pyton.
Om du er gal på den bra eller dårlige måten veit jeg ikke Tele2 men Gal er du ihvertfall! hahahaha
GjenopprettetMedlem
Må den sunde galskapen lenge leve...
Anonymous
:lol: :respect:
GjenopprettetMedlem
Eg er nok galen på den dårlege måten Sjokonøtti,eg vinglar sanselaus rundt i gatene,himmlar med augene,å synger usamanhengjande.
Diltar etter heimlause hundar,og naskar i smågodthyllene,ofte med uvaska bakoverkjemte augnebryn,ei gong vil eg pynta meg me...nei.
jopel openghuy ercan-arcan ouccie,sen,ter,fedasad,polegonor e-tauchakram?.
(tannkosten har vore oppi røvi mi,vil du låne han?)

Keep on running! :respect:
Anonymous
Jeg tar imot stafettpinnen din med fettinnsmurte fingre mens jeg tafser meg sjøl i skrevet med en søkkvåt ullvott kjære Telefoni
SEO Crawler
jepp, jepp -
det er godt
det er inspirerende

kultivert og dannet informasjonsflyt!  (  :exclaim: )

(jeg smiler anstrengt i et hjørne, mens jeg ser meg febrilsk om etter den dunken med desinfeksjonsmiddel...
  tanken på å gå nok en dag uten å pusse tennene åpner for uønskede alternativer, må man så må man..

men svarten, der ringer den allstedsnærværende mobilen, polyfonisk abbarefreng, noen har hengt den rundt halsen min, og jeg finner ikke av-knappen...jaja, må visst stikke, puh, travelt det her..
  >:(                ............)
GjenopprettetMedlem
Våkne - Ja men så se til å våkne da mann, det er tid for innsovningsmadisinen... :razz:
GjenopprettetMedlem
Eg takkar for svara kjekke gledes folk,klovnar å vismenn,skal eg dansa for dykk så blir det i lilla sjal brodert med kuer og geiter,for slik er eg no.
fødd bakom avis-kroken,og kalla opp etter telefonen.
Stephen king seier hello!
Jack Nicholson seier hello!
Marlene Dietrich seier Guten Tag,auf widerschøn!
Og Sting,lener seg over rekkja og skriker mot bølgene:I found you first,mully-dully!!

Her er Judas priest,og Tony Iommi,dei ligg begge å smattar på jonasane eg rulla med innsmurte marley-fingra.Dunk-dunk,dunk,dunk,åh,åh,åh.
Her kan eg liggja med..nei.
:wub:
AdsBot [Google]
:lol:
        :lol:          :badgrin:
            :badgrin:

:lol: :lol: :lol: du er i godt selskap, ser eg
Anonymous
Kan dere være så snill og fortsette!  :eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_clap:
Jeg er på jobb og dette vil garantert holde meg i ånde gjennom natta. :lol:
GjenopprettetMedlem
Galehuset stenge aldri,nå kom der nettop en nye ajungilak-type,inn på elektro-avdelingen,han skrige om jorbær å sylta.vent................
Nå flakke dæ i lampettane igjen,en knuste mobil telefon ringe mæ skurranne lyda,chips øve heila golvet.oiii,der raug,vede,offf.vent........
Nå æ dæ øve,stillt å løye,roligt som på gamleheimen,nei,høge latter frå madrommet,en doktor springe i gangen mæ et tau i hånnå.
"Hjelp deg selv",står dæ på et skilt her,gå sakte under broen osv.merkeligt..?Det er ingen bruer her.Æg spør en doktor i forbifarten,han ser på mæg mæ stjålne aoe,limt fast mæ tråa å marakkel,off nei æg må vekk!! Æg seie gå vekk te doktoren,men han fylle itte mæg mæ di stjålne aoene.vent......
Der ligge ennå tabletta på golvet her,æg tæge enn for å smaga.hmmm.bomull?Talkum?Virkestoff??Hmmm.jaja.me får venta.................
iijoollllll,nei,m,,løkælklkøxkspløopo222\        feeeeeeeeenterist off medsin aa,fel,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,kak
k
          l
lllllø-
, :wub: naff.Kira-power!
Anonymous
Bless you,...tulleterkji! Make my night!  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Natta kjem snikande med si hette
snart trer ho den over tulleskallen min og augnane svartnar
men før så skjer eg ei brød blingse,legg på dill å annanass,mens Radione gjør seg ferdig med Christel Alsås
Snart dovnar tankjane og legg seg på sia i bedet til bror plant
å draumane slikkjer meg seig av minner frå ei tid eg ikkje kjenner i agni,ei tid utan broderi å broder Aages melodi
Ei tid då filmen om "deres Stikksag" blir lansert for det brede publikum,høytidelig iscenesatt av Bloody Arne",kjent for trubadur-virksomhet i bygd å by.
Leiken byrjar med oppsett hår,å spente balle-musklar,kjolefrøken,mimrar om deilige får,og dett omkulls i sol-steikjen,rødmande,vrigid.
No er det meg ho vil ha,natta,me får tattlas meir i søvne,helsing din Savoy!
May the dreaming spirits invite you to the dance!
I will be there,&Music everywhere!
We can travel together in the land of
the dream-weavers
live by the moment
and kiss the wondrous dragon-bird-seahorse
:wink: :wub:
Anonymous
med siklesmekke og graut rundt munnen sitter jeg her med fingervanter og fryser
må skru opp viftovnen det er vått i lufta jeg både hoster og nyser
har ikke sovi i natt men spist paracet og svelga spyttklyser
sitter under pledd og ser på de som drar på jobb og gyser

ruller rullings med fluoriserende gule fingre mens jeg ser på Mess TV
tenker kan jeg noen andre steder i verden bedre ha det
visjvisjvisj hvem var det var det kaffepsykose nå igjen
vap vap vap jeg er kongen jeg er alle og ingens venn

drikker rett av kaffekanna nå som pillene har tatt slutt
tenker ville sirklende tanker går i ring som er for stutt
skriker NEI og bringer nye tanker inn på JO for faen apapap
jeg kan sverge på at fuglen der ute er lagd av papp

ta meg med hvite bil gi meg hvite folk med hvite piller
gi meg B preparat og intravenøst gi meg 20 painkiller
jeg sklir gjennom sinnet på kjemiske virkestoff
i et land der visdom blir sagt av ingen ringere en david hasselfhoff

I've been looking for freedom for faen det er freedom jeg vil ha
jeg snur meg og spør hu i hvite kåpa om freedomen er bra i dag
jeg kan skimte henne i skyggen som en stålampe av stålull
vokner fort opp og skriker NEI JEG KAN IKKE HA SAGT STÅLULL
DET ER JO INGENTING SOM RIMER PÅ STÅLULL GI MEG ALT ANNET ENN DET
PUH!! det fant jeg linja igjen så nå kan jeg slutte fred!
GjenopprettetMedlem
Hokoupelleri!!
Kor eg diggar dine ord ,kor eg får lyst å kle meg opp i dei,å berre forgå i rein ubesudla latter!
Ja,mest vil eg halda deg i håndhula,og klappa ditt gode fuglehode.
men eg har rue hårete nevar av never,så eg lar manndomen kvila seg i patte-øskja.
Kan-skje ein dag så vakker å ven,at eg knokkar på vindaugs-glasset ditt og flirar med eit stjålent gebiss og ein sjokobete innrulla i litt folie.
:wub:
Hellsing the hellsong,make the devil come out of his hole in the wall!
Zelezerkji :wub:
Anonymous
O yndige zelezerkji du fagre knopp
I ryster ved mitt hjerde må det aldri tage stopp
eders ord er sydd av englers støv og taskenspeleri
falleri fallerullan nu er dette vers forbi

Her jej tager mine blåsmå bær og giver eders sjel
for atter har din manndoms røst satt ordenen på spel
eders ord er heklet saman av litt snusk og lureri
falleri se nå slutter kvad og løgn og frieri.

sann!

-Joe Cocker Pelly
Anonymous
Hvorfor være normal når man er lykkelig som gal!!!?  :w00t:
GjenopprettetMedlem
              No kjem sykesøster inn med eit lurt smil om sin leppe-kledde munn
              Å nei,no skal hu skru av datamaskina,eg får sei nokre siste ord
              før medisinen tek sjela mi inn i bomullen igjen,der eg skal være.

auu,søster stikk meg,kanylen treff beinet og eg hylar som ein spedalsk.
                       forsiktig søster,seier eg prøvande mot det bestemte ansiktet hennar.
                       så prøver ho igjen,nåla sig inn i hua,auuu!!Faens jævla...ÅÅÅÅÅÅhhhhhh

Nei,eg må gje meg Perrycoke,dette må eg gjera sjøl ser det ut som
                                søster blei redd,ho er på vei ner korridorane mæ dødsfrykt

Åhhh,medisin,eg sprutar dosen ut i lufta heller! hahahahahaha
                               Du,det hadde eg mest gløymt: kan du vitja meg på elektroen i morgon.
                                  eg treng ei støtande hånd å halde meg i.hm?
                                                 :wub: :exclaim:

Anonymous
Hahahahahahahah ho ho!:lol: :lol: :lol:

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
lol.lol.berusha.smiley
Idea.lol:refaced,cool,wub?Wot :o?:luv:lip sealed,roll eyes,badgrin:What?,Woot? :eusa_clap:labb-labb,Icon rasshøl,moreevil :idea:?

Det rabblar for meg alldeles,nokon har tenkt tanken min,og lagt han på golvet med smular i andletet.
No er eg aleine i dei gales land,bare dei galne er her,mange galne,der borte står ein mann med teskje i øyra og seier ding-king,ding-king.
Bak meg her ligg ei dame å syr bilder på ei ramme laga av menneskehår å bein,og på kopi-maskinen stirrar ein vettskræmt katt på meg.
Lysa flakkar igjen,off,stakkars folk,den straumen grillar heile fantasien vekk,er det slik dei vil ha oss???Eg skrik spørrande mot ein pleiar.
Han eller "det",berre stirrar på meg med psykedeliske augne,eg kikkar inn i pupillane hans,og kva ser eg???,Ei naken rompe med røde-kors merke.(?)
No byrjar den songen igjen frå høytalaren:"Ich wissen das du liebe mich Heinrich",eg må nok syngje med,ellers får eg dobbel medisin dose i kveld.
Eit nytt kvasst hyl frå Piggrommet,døra sprengjer seg opp med eit fluff,og ut kjem "xanadu",eller Richard,som vi kallar han ut,han har festa ein pleiar til sine grove teleoperatør-hender,og brukar han til nunchaku,ein Støt-pistol,flerrar i korridoren,og Xanadu deiser i golvet.
No kjem dei for å ta..knjx mø.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ø :wub:eg elskar deg!