Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg vil ikke ha healing for dette for jeg er redd for hva dette er for noe. Lenge har jeg kjent et trykk i panna.  som om noe vil ut og dette leer på seg. noen ganger flytter trykket på seg til nesa og det kjennes som om nesebeinet vokser oppover. Da jeg retter bevissthetens lys på dette så blir det kraftig forsterket og noen ganger så har det rykket til akkurat som når man avspenner pc skjermen sin. Jeg ringte til legen om dette en gang da jeg hadde skikkelig panikk men hun bare jattet det vekk og ba meg ta en ibux. Kan noen hjelpe med dette så er jeg glad. Jeg vil ikke ha noen healing men hvis noen mener de vet eller "ser" hva dette er så er det kanskje greit.
GjenopprettetMedlem
Ikke vær redd i fartfall.  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Høres ut som da jeg hadde kronisk pannebihulebetennelse i flere år. Det er nemlig et par svære hulrom der framme i panna, med kanaler ned til nesen. Hos meg var det betent og tett og helt fylt opp på høyre side. Da blir det et trykk der kan jeg fortelle deg. Måtte opereres og få laget ny kanal. De drilla hull i pannebrasken i øyenbrynet og sugde ut den sementerte gørra. Hvis det er noe slikt kan det påvises ved CT og/eller MR av bihulene. Hvis det leer på seg så er det ikke størkna ennå, sånn som hos meg. Hvis du har samme tilstand. Gå til fastlegen. Få henvising til ØNH-spesialist (øre/nese/hals). Få tatt en CT. Vil du høre mer kan jeg sende deg linker, eller legge her.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sinusitis
http://no.wikipedia.org/wiki/CT
http://no.wikipedia.org/wiki/Magnetresonanstomografi

OBS: Dette er ikke umiddelbart livstruende og man overlever fint eventuelle nødvendige inngrep. Jeg kan ta med Delfia-kake og besøke deg på sykehuset hvis du bor i Oslo. Eller vi kan gå på kafé etter operasjonen, hvis det er et lettere tilfelle som kan behandles direkte hos spesialist eller poliklinisk, uten overnatting på sykehus. Jeg for min del fikk først være tre døgn på Lovisenberg, men ble så kasta ut to dager før tida fordi en overlege så at jeg satt i korridoren og så lystent på sykepleierskene. Påsto han. Så da kunne jeg ikke være syk lenger. Mente han. Drikker du mørkt øl?
GjenopprettetMedlem
--
Anonymous
"Passopp":

Måtte opereres og få laget ny kanal. De drilla hull i pannebrasken i øyenbrynet og sugde ut den sementerte gørra..........Jeg for min del fikk først være tre døgn på Lovisenberg, men ble så kasta ut to dager før tida fordi en overlege så at jeg satt i korridoren og så lystent på sykepleierskene. Påsto han. Så da kunne jeg ikke være syk lenger. Mente han. Drikker du mørkt øl?

:icon_lol:
Ikke rart at du ble så morsom.
Stilig avatar forresten. Jeg har forøvrig tenkt å ikle meg maske i dag, rett etter morgenstellet.
GjenopprettetMedlem
En kann tygge pepperrot, det kan hjelpe til å åpne kanalene.
Det er ikke så godt å tygge pepperrot, svært sterkt i mun, så tygg den sammen med et eple.Det lindrer litt.

Peppermynte kan hjelpe svellede slimhinner, en kan prøve peppermynte-te å skylle med.
Eller å åndes inn peppermynte-olie.

Kvae er uttrekkende. Jeg har brukt kvae-salve til bihulebetennelse mange tilfeller og det er svært bra.
Enkelte personer har dog reagert på kvae i ansiktet. (de er blitt pent røde)
En smør salven over pannen.

Gunilla
GjenopprettetMedlem
En gang jeg var på messa hos han med Aurabildene, så lærte han meg en pusteteknikk for å åpne det tredje øyet. Jeg følte da trykk i panna og så gnistrende lys.

Men hvis du har store smerter, så kan det jo være noe annet, da.

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Apropo dette med å åpne det tredje øyet. Er det bare å gjøre det?

Er av en formening, at mye skal være gjort, mye en skal gjennom av erfaringer og ditto, før man begynner å skal åpne chakraene. Er man klar for det, uansett? Eller vil chakraenen, slik som det tredje øyet, åpnes når man er klar for det? Kan de åpnes med diverse teknikker, selv om det foreligger blokkeringer? Og hva skjer i såfall, om man åpner opp, uten å være sikker på at alle blokkeringene er borte, å hvordan vet man når man er klar?

Mange spm...hehe!
GjenopprettetMedlem
"Silva":

Apropo dette med å åpne det tredje øyet. Er det bare å gjøre det?

Er av en formening, at mye skal være gjort, mye en skal gjennom av erfaringer og ditto, før man begynner å skal åpne chakraene. Er man klar for det, uansett? Eller vil chakraenen, slik som det tredje øyet, åpnes når man er klar for det? Kan de åpnes med diverse teknikker, selv om det foreligger blokkeringer? Og hva skjer i såfall, om man åpner opp, uten å være sikker på at alle blokkeringene er borte, å hvordan vet man når man er klar?

Mange spm...hehe!

Ja, her er du inne på noe. Kanskje skal man ikke streve for å åpne det tredje øyet, fordi det skal komme av seg selv når man er moden. Dette er faktisk en øvelse jeg ikke har brukt, nettopp fordi jeg føler at jeg har arbeid å gjøre med de nedre chakra!

Mvh Stridshjelp
Anonymous
"Passopp":

Høres ut som da jeg hadde kronisk pannebihulebetennelse i flere år. Det er nemlig et par svære hulrom der framme i panna, med kanaler ned til nesen. Hos meg var det betent og tett og helt fylt opp på høyre side. Da blir det et trykk der kan jeg fortelle deg. Måtte opereres og få laget ny kanal. De drilla hull i pannebrasken i øyenbrynet og sugde ut den sementerte gørra. Hvis det er noe slikt kan det påvises ved CT og/eller MR av bihulene. Hvis det leer på seg så er det ikke størkna ennå, sånn som hos meg. Hvis du har samme tilstand. Gå til fastlegen. Få henvising til ØNH-spesialist (øre/nese/hals). Få tatt en CT. Vil du høre mer kan jeg sende deg linker, eller legge her.

http://en.wikipedia.org/wiki/Sinusitis
http://no.wikipedia.org/wiki/CT
http://no.wikipedia.org/wiki/Magnetresonanstomografi

OBS: Dette er ikke umiddelbart livstruende og man overlever fint eventuelle nødvendige inngrep. Jeg kan ta med Delfia-kake og besøke deg på sykehuset hvis du bor i Oslo. Eller vi kan gå på kafé etter operasjonen, hvis det er et lettere tilfelle som kan behandles direkte hos spesialist eller poliklinisk, uten overnatting på sykehus. Jeg for min del fikk først være tre døgn på Lovisenberg, men ble så kasta ut to dager før tida fordi en overlege så at jeg satt i korridoren og så lystent på sykepleierskene. Påsto han. Så da kunne jeg ikke være syk lenger. Mente han. Drikker du mørkt øl?

OK, pooh, så bra at ikke var noe værre da, sementert gørr i pannebrasken med lobotomi som eneste utvei har jeg jo alltid drømt om. nu skal fastelgen kontaktet sporenstreks. Nei jeg drikker ikke mørkt øl, ikke lyst heller. men jeg ser gjerne lystent på sykepleiere, det kan vi jo gjøre ihop. sitta som aqualung i frogneparken mens sementert snot is running down our nose med greasy finger og shabby clothes og skule på jinter som kommer og jinter som går.
GjenopprettetMedlem
sitta som aqualung i frogneparken mens sementert snot is running down our nose med greasy finger og shabby clothes og skule på jinter som kommer og jinter som går.

Haha....spørs hvor mye respons dere hadde fått tilbake da... :lol:
GjenopprettetMedlem
Æg hadde kåme slentranne mæ healing hennene mine å lagt di bestemt på pannen din ei stonn,og behandla dæg kosmiskt.
God bedring!
GjenopprettetMedlem
--
AdsBot [Google]
"Kokopelli":

sitta som aqualung i frogneparken mens sementert snot is running down our nose med greasy finger og shabby clothes og skule på jinter som kommer og jinter som går.

Øøøøø, god bedring ja :lol: :lol: :lol:
GjenopprettetMedlem
"Kokopelli":

OK, pooh, så bra at ikke var noe værre da, sementert gørr i pannebrasken med lobotomi som eneste utvei har jeg jo alltid drømt om. nu skal fastelgen kontaktet sporenstreks. Nei jeg drikker ikke mørkt øl, ikke lyst heller. men jeg ser gjerne lystent på sykepleiere, det kan vi jo gjøre ihop. sitta som aqualung i frogneparken mens sementert snot is running down our nose med greasy finger og shabby clothes og skule på jinter som kommer og jinter som går.

Nå har jeg jo ikke stilt noen definitiv diagnose, og siden det skvulper hos deg så er det vel ikke sementert ennå... Men det høres innmari ut som noe med bihulene...

Brukernavn og Gunilla har kommet med gode råd til deg i forbindelse med bihulene. Det med å skylle med saltvann har jeg drevet mye med, det er effektivt, og vil jeg også anbefale. Jeg koker opp vann, rører ut passe med salt, og lar det avkjøle til passe temperatur før innsprøyting i kraniet. Så har jeg anskaffet en neseskyller, av keramikk, innkjøpt i Gamla Stan i Stockholm. En litt enklere modell i plastikk selges på alle apoteker i Norge.
Se informasjon her: Bruksanvisning og brosjyre kan lastes ned herifra. Kjøpes på apotek!
http://yogaskolen.org/norsk/nesehorn/index.html

Nesehornet selges også herfra:
http://www.centrumyoga.no/prisliste.htm

Samt herifra, litt billigere for plastikken, pluss at de også har en keramikk-modell:
http://www.yogakurs.no/butikk.html

Siden jeg her driver regelrett firmareklame (uten å ha hatt noensomhelst forbindelse med noen av dem) så kaprer jeg et par bilder og legger inn. Håper ingen får uanstendige assosiasjoner, dette er medisin må forstå!

Svarten óg, jeg trodde du var dame, men det virker ikke sånn nå, da blir det ikke hjemmebakt Delfia-kake på deg, men vi kan godt ta en tur til Frognerparken for å feire når du har blitt frisk.  Hold oss oppdatert!
📎 netik.jpg
📎 hatha.jpg
Anonymous
Svarten óg, jeg trodde du var dame, men det virker ikke sånn nå, da blir det ikke hjemmebakt Delfia-kake på deg, men vi kan godt ta en tur til Frognerparken for å feire når du har blitt frisk.

Hva?!!!! Kommer dere to lekkerbiskene til Frognerparken?  Når da?!?
Da skal nok jeg definitivt slutte å gå med henda bak ryggen...tenker jeg meg …Nam nam og sikle sikle....>:(
GjenopprettetMedlem
"NNy":

"Passopp":

Måtte opereres og få laget ny kanal. De drilla hull i pannebrasken i øyenbrynet og sugde ut den sementerte gørra..........Jeg for min del fikk først være tre døgn på Lovisenberg, men ble så kasta ut to dager før tida fordi en overlege så at jeg satt i korridoren og så lystent på sykepleierskene. Påsto han. Så da kunne jeg ikke være syk lenger. Mente han. Drikker du mørkt øl?

:icon_lol:
Ikke rart at du ble så morsom.
Stilig avatar forresten. Jeg har forøvrig tenkt å ikle meg maske i dag, rett etter morgenstellet.

Det var så urettferdig! Jeg ble jo jaget ut i korridoren hele dagen hver dag, fordi en hel sykepleie-klasse skulle undervises i, og trene på, å vaske og stelle og kle på den helt immobiliserte pasienten i nabosenga. Men jeg kviknet jo til der og da etterhvert, ikke minst den kvinnelige sykehuspresten som oscillerte i korridorene, med en trillende nordlandsk stemmebruk og herlig latter, min egen stammes eget språk. Jeg fikk plutselig en stor innsikt: Også teologer kan bære på stor medisin! Jeg skulle gjerne vært der de to til dagene jeg var blitt lovet... forlovet...
Anonymous
Jasså, du begynner å skjelve i buksene nå, Passopp. :icon_lol: Ja.ja. jeg får vel legge henda bak ryggen og sitere dette:

Men jeg kviknet jo til der og da etterhvert, ikke minst den kvinnelige sykehuspresten som oscillerte i korridorene, med en trillende nordlandsk stemmebruk og herlig latter, min egen stammes eget språk. Jeg fikk plutselig en stor innsikt: Også teologer kan bære på stor medisin! Jeg skulle gjerne vært der de to til dagene jeg var blitt lovet... forlovet...

og deretter si følgende:

Her aner vi da begynnelsen på en virkelig spennede historie.
GjenopprettetMedlem
--
Anonymous
Jeg har neseskyllehorn av plast og det er fine saker det men om det har løsna trykket noe særlig tror jeg ikke. dette trykket er spessielt asssa!! Det kan dra seg mot nesebeinet og det føles da som om selve nesebeinet vokser, andre ganger så er bare i panna blir sterkere hvis jeg retter bevisstheten mot det.

men, NÅR BLEI MINE MEDISINSKE PROBLEMER TIL SPRINGBRETT FOR VILL FLØRT, hahhahaha!
GjenopprettetMedlem
"brukernavn":

Det stinker testosteron her, og det gir meg angst! [ANGST!!] Jeg kommer gjerne innom frognerparken for å luske en av dagene, men jeg kommer definitivt ikke til å gi meg til kjenne.

Testosteron? Jeg synes det dufter østrogen, jeg...
SEO Crawler
ja, og interessant er det at det endelig er et bilde som viser litt mus her

:badgrin:

:razz:
GjenopprettetMedlem
--
Anonymous
"brukernavn":

dette gir inspirasjon til å bytte til en mus med litt mer glans i pelsen. Det er jo fullmåne og greier. jeg er en østrogenmus, labmusa kan bare gå og gjemme seg: her kommer girlpower- musa!

Og hvor ble det av angsten da?
SEO Crawler
ja, se der, en grå mus!

fullmåne - men hva er det med 1. februar, det er jo en av heksesabbatene, en av de 8 årstider?

To slike ting samtidig - her gjelder det å følge med på drømmene..