Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg kryper til korset igjen, og ber om hjelp, healing eller gode råd. Det er som en gordisk knute jeg ikke får hugget over. Hver gang jeg føler at nå løsner det litt, nå er jeg igang og kan få livet/meg selv opp å gå, sa faller jeg sammen. Hver eneste gang, som på automatstyring. Som en indre djevel som slår av motoren straks jeg har fått den igang.

@@@@@

Jeg har fjerna resten av teksten nå, da jeg ikke ønsker å la min elendighet stå til skue for evig tid.
Dette håper jeg møtes med forståelse av dere som har hjulpet meg. Jeg er for alltid takknemlig for all den støtte dere har gitt meg!
GjenopprettetMedlem
Kjære deg!

( Skulle ville sendt deg en P.M... men.... den virker ennå ikke....)

Jeg skulle nok kontaktet Ailo, eller Eirik Myrhaug, for en fjernhealing. Ut ifra det du beskriver,
tror jeg det er viktig at du får hjelp fra de beste. Og det raskt!

Sender ut en strøm av positive energier til deg!  :wub: 
Anonymous
Takk Aventura, for din støtte og gode råd. Jeg hadde ikke tenkt på det, faktisk.
Men det er nok ikke så akutt, som det kan se ut som, dette har vært en årelang prosess. Og ingenting synes å hjelpe.

Takk for gode ord. :wub:
Anonymous
Kjære Lazy,

Jeg kan gjerne formidle healing til deg i kveld om du vil.
Har du en emailadresse jeg kan sende "rapporten" til nå som pm er nede? Min finner du i profilen min.

Gode tanker til deg,

Gro
Anonymous
Takk Gro.
Epost adr. var skjult hos deg. Vet ikke om du vil gjøre den synlig?
Anonymous
Hei Lazy!

Jeg har "avskjult" den nå..

Gro
GjenopprettetMedlem
Goda positiva energier till dig Lazy!  :wub:
Anonymous
Mange takk Vejla! :wub:

Gro, jeg har sendt mail. :wub:
Anonymous
Lazy, har ikke fått mailen enda, kan du prøve igjen?
Anonymous
Jag känner med dig, Lazy...

Sänd mig mail om du vill ha fjernhealing av mig noen kveld.

Stor klem!  :wub:
GjenopprettetMedlem
Æg ser deg Lazy.

Du e ikkje aleina i sorgen.

Me ska hjelpa deg øve dette.

Kraft på vei til deg.
Anonymous
Kjære Lazy,

sender deg varme tanker og en klem!  :wub:

Har forsøkt å sende mail, men den er skjult...

Jeg har en spesiell bade-svømme-dag i morgen. 
Hvis du vil kan jeg tar deg litt med? (Adressen min er i profilen...)

Alt godt til deg  :wub:
Anonymous
Kjære Lazy,
varme tanker og kjærlighet til deg!
hilsen Shri
Anonymous
Takk til dere, Shri, Antje, teleterkji og Lie!  :wub:

Antje, jeg har sendt mail til deg. :wub:

Lie, takk for tilbudet. Jeg skriver kanskje en dag. :wub:

Tele, hjertelig takk. jeg føler din varme energi godt. :wub:

Jeg har gjort adressen min synlig i profilen, i tilfelle noen vil sende mail.
Anonymous
"Lazy":

Høres det håpløst ut? Da har jeg fått formidlet hva jeg opplever. Et nytt bilde kom til meg, kanskje det beste;
Jeg sitter fast som i kvikksand. Hver gang jeg prøver å komme ut av den, blir jeg dratt lengre ned.
Det føles som skjebnen. Og det er vanskelig å se det i et større perspektiv. Jeg ser bare tapet, fallet. Mest av alt føler jeg det, og det er som en orm i brystet som eter meg opp, etterlater et enormt sluk som veier et tonn.
Jeg har skrevet om dette før, nå sist under tvisyn, og av og til skjønner jeg. Men det er så slitsomt, og jeg vet ikke om jeg orker dette i det uendelige. Derfor ber jeg om råd, irettesettelser eller støtte.

Så får det stå til. :eusa_pray:

(skulle ønske jeg kunne gjøre som indianerne visstnok kunne...i allefall dyrene..gå bort å legge seg for å dø, når det er dags)

Kjære deg,

Du snakker om kvikksand?
Jeg ønsker å kunne være fjellet,
en del av den faste grunnen
du plutselig har under føttene.
Kjenn etter!
Jeg vil være i kvisten som rekkes deg
for å trekke deg opp når du ikke kan bevege
lemmene, og sender noen
med bærekraftig rygg
og vinger som kan bremse
fallet og la deg sveve
slik at du betrakter alt under deg
rolig og tar farvel før retningen
snus mot en annen ferd.
og vit at jeg kjenner ormene som
fråtser i en byrde du må bære
vi blindes ikke av deres paradoks
ormen gjøres bitteliten og må
bære all bagasjen selv
ut av ditt hjertets kammer.
Så lukkes døren etter ham for godt.
Auf Nimmerwiedersehen!

Jeg tenkte på deg tidligere idag
da jeg satt i et konditori!
Om det andre skriver jeg per mail.
GjenopprettetMedlem
Lazy,eg tenker på deg :wub:

Sender varme tankar og ein klem til deg i natt.
GjenopprettetMedlem
lazy, jeg vil sende deg gode energier inatt  :wub:  og ber for deg  :eusa_pray:    få med deg kraftdyr i sengen som kan vokte deg gi deg kjærlighet og trygghet og styrke.. bjørnen og ulven, eller de du har mest kontakt med. om ikke så bare spør om de kan komme. for er der, det er de  :wub:

varme tanker  :wub:

fra hans og monica
GjenopprettetMedlem
Så nå vet jeg altså hvorfor jeg så absolutt måtte innom sonen før jeg krøp til køys.. Vært på kino skjønner dere, og når en må kjøre lange omveier for å komme seg hjem tar det noe tid ;) Skal selvfølgelig være med å bidra med det jeg kan, sender deg healing når jeg kommer meg i senga.  :)

Masse varme tanker til deg Lazy, det står respekt av å tørre å blottlegge seg på den måten du gjør. Det viser handlekraft, og handlekraft er en god ting å bygge videre på  :wub:
Anonymous
Hjertelig takk til dere.  :wub:

Handlekraft, Alias, det er fint du påpeker det. Takk skal du ha. Jeg ser den er der, når presset blir stort nok.
Når jeg MÅ. Ellers er nettopp handlekraft og initiativ det som mangler, jeg blir enormt passiv i tilstanden av maktesløshet. Det gorde godt å se ordene. Ja, jeg HAR handlekraft.

Jeg må ha fått masse god hjelp, for jeg har sovet som et barn i natt, og til langt på dag. :) Virkelig velgjørende!
En prosess er startet, som må gå sin gang, jag har mange tanker jeg vil dele, men de får komme senere.

Sonja, din evne til innlevelse og dine ord rørte meg dypt inni margen i natt, og jeg gråt en liten flodbølge!
(gråt er mitt følelsesuttrykk, men også energiuttrykk...sikkert på grunn av disse stengte energibanene...noen vei må energien flyte..)
Jeg ser med glede frem til mailen din.

Takk til dere ressurssterke og varmhjertede mennesker der ute. :wub:
GjenopprettetMedlem
:wub:
Anonymous
Tåkedis! Dette er godt nok. Det er kult! Ingen svada. Godvibb!

Hva mer kan jeg si? Alt er bra, idag er jeg fredfyllt lykkelig. Jeg lever i to virkeligheter.
Takk for alt du sier, det styrker meg. I mitt 'virkelige' liv er det litt anderledes, desverre.
Men ikke nå, nå er alt fullkomment. :wub:

Nå ser jeg du har slettet alt.  :surprised: Det syns jeg var litt synd, for du sa så mye fint, om meg, bl.a. :P
Jeg har bevart de fine ordene i hukommelsen, så de er bevart likevel.  ;D  :wub:
GjenopprettetMedlem
Ja, alt er fullkomment... Det er det øyeblikket, den følelsen du skal holde fast ved, total fullkommenhet. For du er akkurat slik du skal være. DU har kommet til denne jorden akkurat slik du skal være, med de prøvelser og barrierer du skal bestige. Du øser ut med kjærlighet til alle andre, men har en tendens til å glemme deg selv... Jeg må bare si at jeg er glad for at akkurat du finnes, da jeg sendte deg healing kjente jeg hvor mye godhet du har inni deg. Du må tørre å kjenne på den godheten, vite at du har nok kjærlighet inni deg til å omslutte både deg selv, de du bryr deg om og alle de andre. Kjærlighet får du mer av desto mer du gir, det gjelder også kjærligheten du gir til deg selv. Elsk deg selv, og du vil forstå hvordan det er å elske andre... Store ord, jeg er fullt klar over det, men skriver bare det som kommer til meg her og nå. Aner ikke hvor ordene kommer fra engang, men det er sikkert ikke så viktig.

Sender deg gjerne mer healing, og hvis du trenger noen å snakke med så har jeg msn, adresse står i min profil. Det gjelder også dere andre, bare legg meg til hvis dere vil.  :wub:
Anonymous
Snufs  :icon_cry: :icon_cry: :icon_cry: :wub: :wub: :wub:

Er det rart jeg er hekta på sonen? Aldri har jeg fått så mye kjærlighet og støtte som jeg har gjort her. Påny og påny.

Send gjerne mer healing, hvis du føler for det. Jeg tror jeg trenger den støtten ennå ei stund, for å holde meg 'igang'. Det er mange ting å 'ta tak i' med den skrotten her. Mange tusen hjertelig takk!
AdsBot [Google]
Lazy - kjære deg. Jeg tenker på deg, ønsker alt godt for deg sister drum..
:wub:  :wub:  :wub:
Kan det være en sjelebit som mangler? Tomrommet blir gjerne et sluk.
Slik følte jeg det, før jeg fikk Jentungen min tilbake.
Med henne kom kartene til sjørøverskatten tilbake - gleden over livet.
Jeg sender deg glede og kjærlighet..
GjenopprettetMedlem
Kjære Lazy
Jeg har desverre vært uten internett i det siste, nå har jeg fått det iorden igjen og har sendt deg en mail.
Mange varme tanker og klemmer til deg  :wub: