Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
Oi, det var standhaftige ord, dimi!
Jeg har og fått vite at jeg har levd tidligere liv som både det ene og det andre. Dette har stort sett skjedd via kanalisering. Og da kan man jo spørre seg: -Er dette reelt eller er dette mediumet god til å fortelle eventyr? Hadde nok lurt litt på det, hvis det ikke hadde vært for at jeg selv hadde opplevd tilbakeblikk( i reiser, meditasjoner, drømmer osv) på noen av mine tidligere liv som var fullt i samsvar med det som kom fram på de kanaliseringene jeg har hatt.
Selv om jeg vet at jeg har levd her og der, da og da,og drevet med både det ene og det andre, forventer jeg ikke at jeg skal inneha de kunnskapene jeg hadde da. Det ville ha vært juks. Husk på at vi er "nullstillt" når vi inntrer et nytt liv. Ikke meningen vi skal erindre og bære med oss kunnskaper, det hadde vel vært litt for enkelt.
Men at vi får sjansen til å vite litt om tidligere inkarnasjoner, ser jeg på som en liten "belønning" for at vi engasjerer oss så mye og har jobbet hardt for å komme dit vi er.

At David benytter ayahuasca for å løsne på ting, synes jeg er helt greit. Han har jo faktisk her
åpent og ærlig fortalt om problemer som gjør at han velger å bruke disse hjelpemidlene. Og når han føler at dette fungerer for ham...vel, da gjør det det!

Betale en sjaman...fnys!!! Har ikke forstått det slik at det i utgangspunktet er...
Nei, dette gidder jeg ikke!
Go natt!  :I
GjenopprettetMedlem
"Kira":

Ikke meningen vi skal erindre og bære med oss kunnskaper, det hadde vel vært litt for enkelt.

Hva er meningen med å lære,da?Hva er meningen med å tilegne seg kunnskap, hvis vi ikke kan ta den med oss?På trommereiser henter vi bl.a. kunnskap, lærdom.Sin egen eller andres?
Ofte på trommereiser oppstår det følelser på at du har gjort det før, du har vært der før.Men av en eller annen grunn har du glemt det.De fleste ritualer i sjamanisme som virker helt nytt og uvanlig,har vi gjort før.David kan gjøre akkurat som han vil.Jeg bare stiller noen spørsmål som jeg lurer på.Om man brukte de pengene som man bruker på finansiering av reiser og ritualer til å hjelpe andre,for eksempel barn som sulter,ville man med andre ord brukt de pengene til en god gjerning.Så ville garantert åndene løse hans knuter alle som en.Ved å hjelpe andre hjelper man seg selv sies det. :biggrin:
Anonymous
Beklager at jeg ble litt "fnysete" i forrige innlegg.
David skal selvfølgelig få svare for seg selv...ikke meningen å overkjøre.

Du spør om hva som er meningen med å lære når man ikke får dra med seg kunnskapen fra den ene inkarnasjonen til den andre.
Vel, jeg har ikke noe fasit svar på det, men jeg tror man må lære ting på nytt i forskjellige settinger. F.eks.det å være barn av alkoholiserte foreldre i et fattig bygdesamfunn i Sverige er ikke det samme som i et aristokratisk miljø i England. Jævelskapen er den samme, men oppfatningene og erfaringene blir forskjellige. (Rik og forsømt eller fattig og fordømt!)

Ellers er jeg enig når det gjelder dette med å hjelpe andre. (Det du gir, får du tilbake...)

Synes ikke vi skal spekulere i hvordan enkelte bruker sine penger, så lenge alt er til det gode.
Og det å utdanne/utvikle seg til sjaman, er vel noe av det beste som et menneske kan gjøre mot seg selv og andre.
Anonymous
Dimi:
Du uttrykker deg veldig godt.Jeg har noen spørsmål.I følge deg så har du vært plantesjaman i Peru i tidligere liv.Så hvorfor må du erfare alt på nytt?

Som Kira sier så nullstiller man seg jo fra liv til liv - og det handler ikke bare om å erfare alt på nytt - men å bygge videre på den man har i seg fra tidligere liv og lære av det og gi slipp på tunge ting og videreutvikle det man har lært og vet innerst inne.

Hvor har du fått det fra at du har vært sjaman i et tidligere liv?

Det har jeg via meg selv og andre. Sjamanisme er ikke akkurat noe nytt for meg - det er noe jeg er sikker på alle som brenner for det har erfaringer med før mer eller mindre.Egentlig er det ganske uvesentlig å vite om man har vært sjaman eller ikke i et tidligere liv - men en kan forstå hvorfor om man er lidenskapelig interessert i emnet.

At noen har sett i sin visjon at du er en tikkende vulkan, hvor troverdig er de?

Veldig troverdig,fordi vedkommende visste ikke noe særlig om meg på forhånd. Hun fikk opp det i et bilde ang hva jeg burde ta tak i den gangen.  Det er snakk om undertrykket kraft - som jeg har skapt i mitt liv fra barndommen av - vi skaper jo plan for våre liv i pre-liv stadiet som jeg ser det og om det ligger endel undertrykket kraft som en har vært redd for å få tilgang til eller åpne opp for så er det jo naturlig at en eller ei kan se den personen symbolsk som en vulkan og at den personen trenger å få utbrudd på forskjellige måter om den skal komme seg videre på sin vei i livet. Og jeg har fått smakebiter på forskjellige måter løpet av de siste årene, og kraftplantene har vært noe av det kraftigste jeg har erfart angående hjelpemiddel til å nærme meg mer min egen undertrykte kraft. Det er noe jeg ønsker å nevne her i denne sammenhengen.

At noen har stjålet din kraft i tidligere liv,har du erfart noe av alt dette selv?I dine egne visjoner?
Stoler du mer på noen som forteller deg ting enn på dine egne evner?

Det er blanding her også. Jeg stoler på min intuisjon og forholder meg til den.

Jeg vet ikke med ayahuasca, men psilocybin healer ikke som sådan men viser vei på hvordan det kan gjøres.Løse opp tunge energier må du gjøre selv utifra den erfaring du har fått med planter.For hver dram med ayahuasca løses en ny knute.Tviler på det.Slik jeg har forstått, utifra ditt første innlegg i dag,så ser du ikke enden på dine tunge ting.Da må du drikke ayahuasca i det uendelige.

Nå har du blandet kortene her litt,fordi jeg har ikke sagt at Ayahuasca vil løse opp hver knute - men være med å hjelpe i prosessen til at jeg skal løse opp hver knute - selvfølgelig er det jeg som må gjøre jobben - og Ayahuascaen kan ikke gjøre noe jeg ikke tillater - så det er jeg som må gjøre jobben helt klart - men Ayahuascaen er med å hjelper til i startprosessen helt klart.

Og dette med at jeg ikke ser enden på mine tunge ting skyldes jo hovedsaklig at jeg har bestemt meg for å gi slipp på endel karma i dette livet - og da er det naturlig at det er veldig mye en må ta tak i. Det er viktig for meg å gjøre og det er sånn for meg. Og da må jeg ofre endel og jobbe hardt med å gi slipp på endel ting fra fortiden. Veldig tøffe prosesser - men så handler det om å ikke gå rundt seg selv hele tiden uten å gi slipp - eller gå i samme spor på en måte og det er ikke alltid lett.

Det er bedre du bruker de pengene som du bruker på planter og reiser til å betale en sjaman, en reell sjaman,da går det mye fortere.
Takk. Dimi.  :biggrin:

Planter er lærere de også som du vet - og de er veldig direkte og ikke preget av ego som vanlige sjamaner kan så jeg bruker penger på lærere som har eksistert i årtusener..plantelærere - kraftplanter.  8) Jeg følger det jeg ønsker å gjøre og det forholder jeg meg til og det vil bli endel erfaringer med kraftplanter. Men de gjør ikke akkurat jobben alene...jeg må jo gjøre mesteparten - de blir på en måte som du allerede vet en slags døråpner - hjelper - til å se litt klarere - forstå litt klarere - tillate meg selv å la meg heales og renses osv osv.
Anonymous
"Kira":

Synes ikke vi skal spekulere i hvordan enkelte bruker sine penger, så lenge alt er til det gode.

Å snakke om mitt valg er jo meningsløst etter min mening,fordi jeg velger det jeg gjør og det er ikke noe mer å snakke om - så du har rett her Kira. Jeg har ikke akkurat veldig behov for å forsvare mine valg om noen tviler på dem og at de mener at jeg burde gjøre noe annet - hva skulle det være godt for? Jeg velger jo selv og da kan ingen prøve å overtale meg til andre valg, men de kan si hva de ville ha gjort istedenfor og det går an å si det på en annen måte enn det Dimi skrev da  - men heller gå i dybden på andre ting som er mye mer viktig og vesentlig i denne tråden. Angående dette med hvordan man takler fortidens sår - hvordan man bearbeider det og dette med å hengi seg til plantenes læring,healing og renselse - at de er med i slike prosesser f.eks. Det er det som er vesentlig her og ikke om hva jeg eller andre burde ha gjort i stedenfor om de gjør noe lignende som meg.Vi snakker IKKE om hva en burde ha gjort istedenfor i denne tråden - men hvordan kan plantehjelpere/kraftplanter være til hjelp - refleksjoner rundt det og ens erfaringer - tanker og sånt rundt det.

Alle kraftplanter har helt sikkert spesielle egenskaper som er litt forskjellige fra plante til plante. Ayahuascaen er spesiell fordi den healer og renser på en veldig unik måte. Og det ønsker jeg å si noe om her i denne tråden. Og så kan andre som har lignende erfaringer gjøre det samme og dermed blir det jo off-topic å snakke om hva en burde ha gjort istedenfor. Da sporer en av etter min mening. Det bør gå an å fortsette en dialog ang på det jeg prøvde å spinne på og ikke prøve å trekke bort fra det jeg prøvde å spinne på. Allright! :w00t:
GjenopprettetMedlem
Du har i hvertfall ingen problem med å uttrykke deg.Tvert imot.Beklager at min pirker i ting.Min er bare nysgjerrig. Takk for svarene. :biggrin:
Anonymous
"teleterkji":

Slayhoi! Min Venn (vind?) Vulcan!

Eg har dreve ei stonn å eksperimentert med eigen Øyewasking,der eg har brukt Peganum harmala frø,most å kokt ner til ein bitter-bitter "tonic".
Så har eg låge der på golvet heime,å spydd ut det eine etter det andre,siste gang var rein frykt i fargen svart.
Eg trudde eg mest skulle kvælast av spyinga,men når det var slutt,var eg hjå gudane å deira heimar.
Etter "kvakinga",tek eg nokre dmt haldige svampar (psilocybøn),å då kjem visjonane snikande frå øve alt.å dæ vare:6-8 tima.
Bara avbrutt av sunne returneringar til kroppehylsa.
Peganum harmala gjer at eg kan sjå nærmare på visjonane,å fylgje dei,der dei vil ha meg.Overgivelse ser ut til å være det store Yes!!
For når eg meistrar å gje slepp,så kan eg delta heilt i deira verdnar,og få healing der inne i hjarte-skuta.
:beer:

:lol: Dialekten din er noe for seg selv. Selv en som kommer fra Rogaland som meg må si det er en spesiell dialekt.
Det du sier i siste setning er veldig interessant,fordi det å hengi seg til kraftplanter er ikke alltid lett fordi utfordringene om å åpne seg mer for healing eller hva det skal være er til tider ganske tøft. Men så er det jo så viktig å hengi seg om man skal løse opp noen knuter i ens fortids laaaange tau og det kan være knallharde knuter som en må jobbe hardt med å åpne opp - som kraftplanter kan være med å hjelpe oss til at vi skal løsne opp slike tunge knuter.
GjenopprettetMedlem
Hochimama! :shock:
Æg ville bara sei at lofftå må vær foddle av dialekta,særligt når æg æ hær på zonen,en hao mæ østlenninga så vill inn i hjernen min å snakka bogmål. 8)
Å så æ dæ norlenningane,løye å snakka norlenning-språg! Møje goe noidi kraft i bara dialekten deranne.
Men æg ska prøva å halla mæg i pylse-sjinnet å snakka jæærsk ei stonn.
Goe hyns David!                            :respect:
Anonymous
du kler gjær teleterkjil.

jag gillar at prata lite svenska då och då. det kjenns på kroppen at min svenska är jättebra.

Jai lie ie pie sou aoua suoauoa huauauaoua <---min dansk

ich bien der grosse überliebe undt ich habst nein eine kleine herman hesse swichen mein munn undt der nesen <--tysk

je' leu fleur' la' deu flaurou chedeoux sou le'havre <-------fransk

Kaksi kliympina devi durendreisen, kori taramuni lappituppi rappen <----finsk OG samisk på en gang

N'gobognadunga dob gudna didbdoa dubdoa d N'gogid ao (click plopp click) <-----Afrikansk (haha, AFRIKANSK liksom)

Chi che di nochi yoko ono hakuna matata <----Japansk, kinesisk og alt det andre nerri der.

Colesiensa senor, eou fala mpoco j'portugese <---- portugisisk

Herregud nå skjærer jeg ut av tråden for tiden, haha! Dette er alle språkene jeg kan og da håper jeg det sier dere litt om mine språkkunskapen og meget mer om mine fordommer. haha!

Konichiwa
Anonymous
"David":

om å åpne seg mer for healing (...) Men så er det jo så viktig å hengi seg om man skal løse opp noen knuter i ens fortids laaaange tau og det kan være knallharde knuter som en må jobbe hardt med å åpne opp - som kraftplanter kan være med å hjelpe oss til at vi skal løsne opp slike tunge knuter.

Det finns väl olika sätt/måter att åpne seg ... själv bruker jag ikke noen entogene hjelpemidler.
David, du gör som du vill, ja  ;D men for dem som leser, vill jag ge ett drogfritt alternativ:

Jag bruker VedicArt - Vediskt maleri  ;)
De 17 principerna för Vedic Art överlämnades 1974 av Maharishi (grundare
av Transcendental Meditation) till Curt Källman
De första 11 principerna i Vedic Art är en navigationskarta
som du kan använda för att "hitta hem" till dig själv.
Resten är speglingar av allas vårt kosmiska Själv.

Lyssnar du noga - konsten är ju tystnadens språk - kan du höra stjärnorna
viska till dig om din väg och uppgift i det stora Kosmiska Dramat.
Nu är tiden inne då mörker och slaveri kan förvandlas till ljus, rymd och frihet.

Ta en simtur i Helhetens Ocean där skaparkraften är oändlig

Det er da helt utroligt, vad det sättet/måten åpner!
Går ikke att beskriva - kan bare oppleves - og processen fortsätter lang tid etterpå.

Rogaland (...) en spesiell dialekt.

KAN man den forstå?!?  :o     ;D  ;D  ;D   /forvirret svensk
GjenopprettetMedlem
Har lest at å benytte Ibogain et par ganger for å løyse opp fastfrosne ,sjelelege traumer fra fortida,er like effektivt som 20 psykoterapitimar på ein gong.

Men vil  ikkje ein slik plantelærarsekvens vere ein stor psykisk evt. fysisk påkjenning uansett? nesten som eit sjokk?
Eller er det tvert i mot slik at ein unngår sjokket pga. ein viss objektivisering av følelsar??
Det eg altså lurer på,er om ein blir veldig sliten eller medtatt etter ein slik seremoni eller føler seg 100 år eldre.(før ein blir bedre)
Anonymous
"Final Tribe":

Har lest at å benytte Ibogain et par ganger for å løyse opp fastfrosne ,sjelelege traumer fra fortida,er like effektivt som 20 psykoterapitimar på ein gong.

Men vil  ikkje ein slik plantelærarsekvens vere ein stor psykisk evt. fysisk påkjenning uansett? nesten som eit sjokk?
Eller er det tvert i mot slik at ein unngår sjokket pga. ein viss objektivisering av følelsar??
Det eg altså lurer på,er om ein blir veldig sliten eller medtatt etter ein slik seremoni eller føler seg 100 år eldre.

Jeg har enda ikke erfart Iboga - jeg skal det i Mai, men en Iboga-seremoni varer rundt 2-3 dager i strekk og er utrolig intens jobbing spesielt fysisk - det er mye jording og mye jobbing med de 3 lavere chakraene som jeg har lest og hørt fra andre. Kanskje man føler seg 100 år eldre i sjelen... :icon_lol:

En må virkelig gå inn for det med hele sin sjel og bevissthet om å gå til en slik seremoni og så er det viktig med intensjoner og jobbe med å få en slags kommunikasjon med Iboga-ånden før seremonien. Og det vil være såpass mange "hjelpere"(som har erfart Iboga og har noe av Iboga-ånden i seg og vet hvordan de skal være med å hjelpe) i seremonien utenom seremonilederen og rundt 11 stk som skal ta Iboga-curen. Jeg kommer til å fortelle litt/noe om hva jeg erfarte i Mai. Og hva som skjer etterpå...

Denne planten er også utrolig solid i behandling av rusmisbruk.
GjenopprettetMedlem
Ibogain og dei 3 nedre schakra? Lurer på om våre forfedre pygmeane kjente til schakra? Lurer på kva dei integrerte i seremonien i staden?
Har lest litt om Ibogain-seremoniar i det siste,og 2. shakra er i allfall innkorprert i en del av dei afrikanske seremoniane,ser eg. :)

Ellers rart å tenke på at Bwiti i Afrika i stor grad var en forfedrekult,medan den som tek ibogain i dag,kanskje nesten gjer det av motsatt årsak,for å eliminere fragment av fortid,bardom,tidl. liv etc?
Anonymous
"Final Tribe":

Ibogain og dei 3 nedre schakra? Lurer på om våre forfedre pygmeane kjente til schakra? Lurer på kva dei integrerte i seremonien i staden?
Har lest litt om Ibogain-seremoniar i det siste,og 2. shakra er i allfall innkorprert i en del av dei afrikanske seremoniane,ser eg. :)

Ellers rart å tenke på at Bwiti i Afrika i stor grad var en forfedrekult,medan den som tek ibogain i dag,kanskje nesten gjer det av motsatt årsak,for å eliminere fragment av fortid,bardom,tidl. liv etc?

De tar det også for å jobbe med forfedrene faktisk - og det vil også være inkludert i min erfaring med Iboga - jobbe med fortiden,potensialet i meg og dette med forfedrene - så jeg lurer på hva jeg får opp der ang forfedrene. Så hun seremonilederen, som har gått i lære hos Bwiti-sjamaner fra Gabon har bevart den gamle læren. Og det vil være endel hjelpere i seremonien som har erfart Iboga fra før av.
Anonymous
Jeg hadde en LATTERLIG :icon_lol: :lol: :badgrin: :biggrin: FIN weekend med et par Ayahuasca-seremonier. Det som virkelig var morsomt var å komme i kontakt med latterekstasen hvor jeg erfarte å være i en slags latter-trance(lo og lo og lo....hysterisk latter..) i 30 minutter ++ under seremonien og fikk opp visjon midt under denne lattersekvensen ang Nord-Amerikanske indianerånder,hellige steder i Indianerland i USA + noen kraftdyr. Jeg fikk på en måte "svar" på at det var disse åndene var med å skape åpning i meg ang lattersekvensen for å få kontakt med dem på en måte. Og dette med å bruke latteren i å bare være og bruke det til noe positivt(smitte over på andre folk. hehe) - jeg elsker å LE og nå fikk jeg min beste latter i livet som virkelig løste opp i ting og tang i meg selv. Det er befriende å le og dette med å le konstant i over 30 minutter er jo en type ekstase som er bare helt RÅ! De gærne har det godt!Crazy latter! :razz: :lol: Gleder meg til å utforske latterens ekstase enda mer. Det er tydelig det jeg trenger i mitt liv for å riste av meg ting og tang. Og bruke det som et verktøy videre inn i åndeverdenens sfærer og dimensjoner. Latteren er en dimensjonsåpner og for meg er det et av de beste metodene for å løse opp i tunge ting og virkelig få ut det potensialet jeg har i meg.
Anonymous
"David":

Jeg hadde en LATTERLIG :icon_lol: :lol: :badgrin: :biggrin: FIN weekend med et par Ayahuasca-seremonier. Det som virkelig var morsomt var å komme i kontakt med latterekstasen hvor jeg erfarte å være i en slags latter-trance(lo og lo og lo....hysterisk latter..) i 30 minutter ++ under seremonien og fikk opp visjon midt under denne lattersekvensen ang Nord-Amerikanske indianerånder,hellige steder i Indianerland i USA + noen kraftdyr. Jeg fikk på en måte "svar" på at det var disse åndene var med å skape åpning i meg ang lattersekvensen for å få kontakt med dem på en måte. Og dette med å bruke latteren i å bare være og bruke det til noe positivt(smitte over på andre folk. hehe) - jeg elsker å LE og nå fikk jeg min beste latter i livet som virkelig løste opp i ting og tang i meg selv. Det er befriende å le og dette med å le konstant i over 30 minutter er jo en type ekstase som er bare helt RÅ! De gærne har det godt!Crazy latter! :razz: :lol: Gleder meg til å utforske latterens ekstase enda mer. Det er tydelig det jeg trenger i mitt liv for å riste av meg ting og tang. Og bruke det som et verktøy videre inn i åndeverdenens sfærer og dimensjoner. Latteren er en dimensjonsåpner og for meg er det et av de beste metodene for å løse opp i tunge ting og virkelig få ut det potensialet jeg har i meg.

Rare ting som skjer med meg nå etter denne latter-ekstase utbruddet. Jeg har begynt å snakke med mennesker på jobben, som jeg knapt har snakket med før(har kjent dem i 1-2 år) og jeg hadde også en spesiell diskusjon om uenigheter angående psykisk utvl. hemmete som jeg jobber med(fikk sånn enormt trang til å snakke om dem ang spesielle temaer der på personalmøte i dag) og som jeg ønsker å lufte litt ut om her på Sonen under Generelt - jeg vil komme med url her litt senere....Jeg har fått sånn plutselig enormt tro på nesten alt jeg driver på med - har alltid vært rimelig forsiktig og tilbaketrukket i mange sammenhenger og hatt noe manglende tro på ting og tang som har gjort meg usikker(men som jeg ikke er i utgangspunktet). Men nå skjer det interessante ting. Endel a-haopplevelser med mitt sinn gjør at jeg er mer "bevisst" på hva jeg gjør nå......og innprentet en mix av sør-amerikansk lidenskap og Amerikansk GO FOR IT-mentalitet....det tror jeg VIRKELIG har behov for og det har kommet nå i grevens tid.
GjenopprettetMedlem
Klovnen har inntatt din verden hører jeg,og det gleder meg,(på circus-vis).

Kanskje skulle vi møtes på et merkelig sted ,og rett å slett le oss ihjel en stund?

(I feel a laughter coming on).

(big one,this time)

(gonna bring us to our Aunty Kniis)

:wub:
Anonymous
"teleterkji":

Klovnen har inntatt din verden hører jeg,og det gleder meg,(på circus-vis).

Kanskje skulle vi møtes på et merkelig sted ,og rett å slett le oss ihjel en stund?

(I feel a laughter coming on).

(big one,this time)

(gonna bring us to our Aunty Kniis)

:wub:

Ja, det kan vi(det skjer sikkert i fremtiden en gang - våre veier vil krysse). Jeg ble mer kjent med Psilocybin-ånden(mexicansk cubensis - Teonanacatl) igår og fikk flere a-haopplevelser(i mitt sinn om ting som skjer på jobben og andre ting) i en seremoni med meg selv hvor intensjonene var å hylle Nord-Amerikanske indianere - jeg hadde et alter med røkelse,litt jungeltobakk fra Amazonas,krystallstein og andre steiner og et bilde av en nord-amerikansk indianer med en ulv ved sin side. Jeg klarte å komme inn i takknemlighetens ånd - det er så viktig å si takk dypt fra ens hjerte og sinn. Og vise takknemlighet for at disse plantene jobber i meg. Og at jeg tar tak i deres kraft,ekstase og visdom - og integrerer det - litt etter litt i livet her og nå.

Det var utrolig spesielt å leve seg inn i chantinger til Sacred Spirit,Robbie Robertson sine cder,Enigma,Dead Can Dance(hun dama har noe utenomjordisk i seg - hun som synger der.....gikk voldsomt i dybden av mitt sinn når hun sang på sitt vakreste). Å heale og motta healing fra forfedrene er noe som har klistret i mitt sinn nå i de siste månedene og det var spesielt å lage en seremoni til hyllest for disse forfedrene spesielt fra Indianerland i USA. Jeg SKAL DIT - ingen tvil - en eller annen indianerland - eller flere. 2008 eller 2009 ser jeg for meg det vil skje. Og når jeg går ut i naturen og erfarer Psilocybin så vil jeg fortsette i samme spor ang å hylle forfedrene - i Naturen der jeg skal dra ut blant annet.

Lenge leve Psilocybin-ånden - jeg har 2 drømmer i år og jeg har nådd mitt første - erfaring med Psilocybin og nå venter Iboga senere i år. Den mektige afrikanske kraftplanten. For meg er det ingen tvil om at kraftplantene har så mye å vise og lære oss. Disse lærerene inspirerer meg enormt på flere områder.  :respect: Jeg har en trang til å dele litt ang mine erfaringer med dem - jeg er ikke redd for å gjøre det - det er noe som jeg ønsker dypt av mitt hjerte og min sjel. Det er i min ånd å dele dype erfaringer. Men det er også noe som sier meg at jo mer jeg erfarer disse kraftplantene eller andre spirituelle dype erfaringer så vil jeg ikke dele så mye som jeg har gjort før....litt mindre for hver gang fordi det blir mer og mer dypere - mer personlig. Men det går an å ta litt fra det som jeg ser det.
GjenopprettetMedlem
Bare et lite apropo, David...er ikke Sør-Amerika og Peru indianerland, da???
Såvidt jeg kan huske er det opptil mange indianerstammer der. Mestisoene er vel blanding av indianer og spanjol? Eller har jeg misforstått  :o :o :o

;D
Anonymous
"Inger Lise":

Bare et lite apropo, David...er ikke Sør-Amerika og Peru indianerland, da???
Såvidt jeg kan huske er det opptil mange indianerstammer der. Mestisoene er vel blanding av indianer og spanjol? Eller har jeg misforstått  :o :o :o

;D

Joda, de er det også...men det er spesielt Nord-amerikanske indianerland som er i mitt fokus i mitt sinn nå....Men jeg skal jo dra til Peru under 3 uker og være der et par uker i Amazonas.