Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Tenker tilbake noen dager, jeg satt og skulle melde meg inn på dette forumet... Bestemmelsen var tatt allerede før jeg begynte å lese innleggene her. Det føltes ikke riktig å bruke noen av de brukernavnene som jeg har brukt i andre sammenhenger... Så - Etter noen minutter hadde ordet cenobit bare befestet seg.
Cenobit
En som lever i fellesskap i motsetning til en eremitt. Av koinos - felles, og bios - liv.
Dette var ikke et forsøk på å være spesiell, måtte bare ha et brukernavn og gjerne et som ga mening. Følte at det ble for dumt å velge "
kvikke kanin" etc..
Å presentere meg i første innlegg er ikke meg.... Hodestups inn i debatt, sykle inn i samtaler og noen ganger med sterke meninger - Det er meg - B52
Det fine med å bestemme seg for noe føler jeg er at når jeg har gjort det jeg bestemte meg for da kan jeg reflektere over bestemmelsen jeg gjorde og eventuelt ombestemme meg hvis det viste seg å være feil veg

Slikt kan mange ganger oppfattes som nederlag, for meg er det bare klare beskjeder om at jeg må gjøre justeringer
Denne "reisen" er et resultat av en slik justering, om dette er riktig veg vil tiden vise og så langt har jeg følgende kommentar; Hjemme er der hjertet tør å åpenbare seg, der hvor man ikke er redd for å være seg selv akkurat nå i dette øyeblikket
Summer maniac
Listen the birds sings
here comes the mood swings
Feeling high wanna fly touch the sky
Feeling low take it slow don't go
No worries no panic
just me beeing manic
cards have been delt
they knew how i felt
It's spring
seasons bring
something
wanna sing
everything
thinking
nothing
is stopping me
from feelig so free
couse i cant be
Nowbody else but me

SEO Crawler

Anonymous
cenobit er et flott navn

GjenopprettetMedlem
Velkommen

GjenopprettetMedlem

velkommen!
GjenopprettetMedlem
Velkommen cenobit!
Håper du får utbytte her!
Selv føler jeg dette stedet som mitt andre hjem.....
Anonymous
Velkommen

Anonymous
Hei cenobit

Flott dikt.
Jeg morer meg over at du er "til forveksling lik folk", og deler av din sprudlende fanatsi her inne.

GjenopprettetMedlem
"Sister Drum":
Jeg morer meg du er "til forveksling lik folk", deler din sprudlende fanatsi. 
Herlig - med sprudlende fanatsi blir det lettere extastiskt

Takk søs

Anonymous

hehehe-!!!
Dessuten skulle jeg skrive at jeg GLEDER meg over din sprudlende fantasi. Hihiihii.
GjenopprettetMedlem
Hei Cenobit
Velkommen hit til Sjamansonen.
GjenopprettetMedlem
Keep on beeing You

Vælkommen
GjenopprettetMedlem
Tanker som knaker
Ligger og vaker, tenker på saker
Det knaker og braker
Under et pledd, har i hodet sedd
Noe har skjedd, noen har gjedd
Æ har fådd, et frø e sådd
Hva er oppnådd, fjernet en brådd
Takker og bukker

W3 [Sitesearch]
Velkommen inn i zonen

GjenopprettetMedlem
Kikker innom igjen etter å ha vært litt mer "cenobit" uttafor forumet
Tenkte at da kan æ jo godt være litt mer Børge på sonen og legg med bilde - et riktig "blinkskudd" fra yngste dattera mi
Det har faktisk vært ganske så fint og bruke tid på å bare la noe av det æ har lest her på sonen synke skikkelig inn.
Det har gitt meg mye å delta her inne og jeg føler at jeg er i forandring, en av følelsene som har vokst i løpet av høsten er at "æ har det ikkje så veldig travelt lengere". Med det mener æ at æ føle at æ no bedre e i stand til å følge mitt eget tempo og være fornøyd med det... Håpe at denne følelsen vedvarer.....
Varme tanka tell dåkker alle

GjenopprettetMedlem
Bruk den tid du trenger får å få stoffet til å sette seg.Hastverk er lastverk sa bestemor.
VELKOMMEN

AdsBot [Google]
Velkommen igjen Børge!
Jeg synes din nye avatar "ligner mer på folk" enn den forrige

Anonymous
Fint å ha deg tilbake. - Tenkte på deg i går jeg og lurte på hvor du og diktene dine var blitt av.
Anonymous
Velkommen tilbake!

GjenopprettetMedlem
Velkommen tilbake ærverdige Ceno,
og det er da trivelig å se ditt sanne ansikt,
og dine bevingede ord er savnet.
Godt å ha deg her igjen

GjenopprettetMedlem
Velkommen tilbake Børge.

du har vært savnet

GjenopprettetMedlem
Ja... hehe.... godt du viser ansikt....

Velkommen tilbake, kjære venn, du har vært savnet ja...!

GjenopprettetMedlem
Velkommen tilbake, cenobit!
Det er merkelig å se at når noen har vært en tur i kjelleren, så har de ofte med seg noe tilbake. Det er mye flott du har skrevet i det siste.
Ps: jeg sprang rundt på messa med kaffekoppen, men du fant meg visst ikke. Jeg traff ellers Samin og Perle. men ikke Kira, selv om hun var der hun og.
Anonymous
Joda, jeg var der. Desverre ble tiden knapp for meg iår, så det ble full fart.
Får ordne et eller annet slags treff slik at vi får hilse på hverandre en gang.
Ellers har vi i midt-troms en muntlig avtale om en sammenkomst i romjula med
litt gløgg, god mat og selvfølgelig...TROMMING/TROMMEREISER!
Velkommen til de som måtte føle for det!

SEO Crawler
gledelig å høre i fra den kanten!