Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Jeg er bare lille  :shyone:  meg  :confused: , som følte et KALL til og samle mest mulig folk den 17.07  KL.13.11 ..

Jeg vil ikke lage debatt eller provisere noen,veldig lei meg  :'(  . Jeg prøver og sende kjærlighet til alt og alle jeg.. Viss noen er imot dette så er det frivillig..  Jeg er med på 7.mars,for alldel (var ikke klar over det). og andre felles-meditasjoner og. Er med i en felles-meditasjons gruppe hver tirsdag så sant jeg ikke er opptatt jeg.En utrolig god gjeng. Jeg er Hvertfall veldig glad for alle som er med her  :respect:  og er ydmyk og glad.    :wub: :wub:  til alle. og  :respect:  :wub: til moder jord.

For alle som jeg har provosert med dette, veldig lei meg. Og alle har sin frie vilje. Så alle gjør som de vil.
Dette føles som mitt kall for tiden.Sånn er det bare.. Og er lei for alle andre felles- meditasjons dager jeg ikke har deltat i eller prøvd og fått med folk til. Men det er vel ikke en grunn til og ikke delta i denne.

takk bast  :respect:  , jeg tror du forstår meg på en måte.. takk til alle selvfølgelig.

glad i dere alle klem fra hans  :wub: :wub:
GjenopprettetMedlem
Den er verd og være med på Final Tribe.. Fin ting  :respect:  :wub: :wub: :wub:
GjenopprettetMedlem
Eg berre fann desse linkane,meir for å illustrere at det er mange dagar å be på ,mykje å meditere for ,mange å meditere med,mange sjangsar.
Du har heller slettest ikkje provosert meg,men meir skjerpa meg.
Gjer det du føler du må. :)
GjenopprettetMedlem
Intensjonen er god,
men som flere her skriver, en dag nå og en annen dag da, hva skal man velge?
Klart man må velge det man føler er riktig , men jeg trur mer på at hvis vi alle hver eneste dag tar en tur inn i oss selv
og tar oss tid til en selvransakelse, meditasjon eller hva en velger å kalle det
så vil det være mer avgjørende en enkeltdager med spesifike prosjekter.
Nå vil vel noen si jeg kaster stein i glasshus, med tanke på The World Drum Project,
men det startet, det går og det vil fortsette å gå
ingen ende, bare en del av en ubrutt sirkel
og hver eneste dag er det fler og fler som knyttes sammen rundt dette.
Det er hver og en av oss som trenger en bønn, en bønn fra oss selv til oss selv
Moder Jord kan ta vare på seg selv, så lenge vi ikke graver for mange hull i henne med våre grådige fingre.

Ingen kritikk til Hans og Monica, bare mine tanker rundt dette
og ønsker dere alt godt den 17. :biggrin:
Anonymous
ja jeg forstår deg Hans  :wub:

jeg fikk kanalisert beskjed at det var viktig for meg å bli med,jeg lever i nuet å hører på min indre visdom.
Gleden er på min side,å få være med, vi møtes i kjærlighetenenergien 13.11 etter alt som er sagt fram å tilbake har jeg som altid pleier å dele med andre,bestemt meg for å holde noe for meg selv i min glede for denne dagen.  :wub:  :wub:  :wub:  :respect:  :eusa_dance: Grevinnen  :-X  obs der fortalte jeg noe dere ikke viste fra før  :lol:
Anonymous
Flott du har finni din sirkel,som vil fortsette Wolf  :respect:
jeg har min hver måned den vil fortsette  :wub: det er nå engang sånn.
har jeg forstått deg riktig skal vi slutte å sende kjærlighet til moder jord,
som jeg ser på som en del av meg selv,nå spør jeg hva betyr moder jord for deg ?
klem Bast.
Anonymous
Hei Wolf, jeg er enig det du sier, men jeg skjønner ikke at de to tingene skal settes mot hverandre. Det henger jo sammen, det ene utelukker vel ikke det andre?  Måtte bare si det.

:wub:
GjenopprettetMedlem
Kjenner på mye motstand her...  :icon_rolleyes:
Mon tro om denne oppfordringen kom fra en sjaman, hadde det da vært en annen oppslutning her inne?

Sitat fra nn;
Har man sjekket kildene i informasjonen man legger ut?

Den var da litt morsom, nn...  Vel... har du noen dokumentasjoner på dine åndelige kilder...?

Sitat fra Wolf;
Moder Jord kan ta vare på seg selv...

Vel... Ja, uten menneskene på kloden, noen tiår... vil hun nok komme i balanse igjen.
Hun sender oss sterke tegn på at hun ikke er i balanse.... Store klimaendringer...
Drivhuseffekten, flommer, stormer, hull i osonlag, bresmelting m.m...

En annen detalj...
Hun oppfordrer ikke nødvendigvis til meditasjon, men til å sette seg inn i en gledelig oppløftende sinnsstemning.
Glade, positive tanker som vi visualiserer til moder jord!
Finns det noen bedre healingmetode?

Visst kan man gjøre dette på egen hånd... men nå tror nå jeg at virkningen blir forsterket jo fler som er med....
Hver tanke man sender ut påvirker energiene rundt oss! 
Anonymous
Hei igjen  :) for de som har kjennskap til Orakelkort gudinne-veilednings kortene fikk jeg lyst nå i denne stund å trekke et kort på den 17 juli kortet var Jomfru Maria  :wub: på kortet står det-fotvent et mirakel,ha tillit til at dine bønner er hørt og blir oppfylt.
ja sannelig har kortene talt det er lov å forvente seg et mirakel  :wub:  :eusa_dance:  :eusa_clap:

når jeg trakk kort på navnet mitt på sonen ble det Bast
kattens selvstendighet-Måne å Solgudinne det navnet ga de meg.alt er energi ikkesandt  :lol:
                        DET ER GODT Å TENKE PÅ AT MAN KAN FORTSETTE Å VÆRE POSETIV

17 JULI 13,11  :eusa_dance:                      DET ER MANGE SHAMANER HER  :)  :wub:  :respect:
                                                                                      vi trenger at vi er forskjellige her ellers veldig kjedelig. 
GjenopprettetMedlem
Det ble litt motstand ja, på en måte. Men den overser vi, Alle må få tro det de vil og gjøre det de vil.
Og hadde ingen vært skeptisk eller kritiske her, hadde det ikke blitt så mye aktivitet på denne tråden nå, og jo mer aktivitet her er, Jo flere vil lese det og faktisk sikkert tenke litt på det 17.juli kl.13.11 bevist og ubevist. og flere blir vi jo  :wub:  :eusa_clap:  :eusa_dance: 

Og jeg vet og skjønner at meditere for moder jord kan man gjør når man vil alene,  Men er overbevist at om så mange gjør det sammen over hele vår moder jord, så blir det veldig kraftige gode energier ute og går.. det er min mening,. 

Jeg fikk blåbær som min forlovede plukket til meg idag, hun takket for bærene og for at vi kunne plukke og spise de.  ummm    godt  :lol:  og det er bare en av uendlige ting moder jord gir oss.. 

Det er så godt sagt Aventura, og kanskje tror jeg svevende nå  :)  men når regjeringer(maktsyke tullinger) ikke klarer og få moder jord i balanse, så klarer vi det.. det hadde vært et flott mirakel..
Vel... Ja, uten menneskene på kloden, noen tiår... vil hun nok komme i balanse igjen.
Hun sender oss sterke tegn på at hun ikke er i balanse.... Store klimaendringer...
Drivhuseffekten, flommer, stormer, hull i osonlag, bresmelting m.m...

En annen detalj...
Hun oppfordrer ikke nødvendigvis til meditasjon, men til å sette seg inn i en gledelig oppløftende sinnsstemning.
Glade, positive tanker som vi visualiserer til moder jord! Finns det noen bedre healingmetode?

La oss gjøre et forsøk den 17. Det kan umulig skadde  :) :)

gøy det med kortene bast. jeg har følt jeg har ventet på noe siden jeg var 10 år, og nå føler  jeg ting holder på og skje, ikke bare den.17 , men nå, og etter den 17.  Et stort energi skifte tror jeg.. men nå er jeg lille meg som er som en første klassing her blandt alle dere. Men jeg har mine følelser og vet hva jeg føler.

uansett så  :wub:  :respect: til alle her og klem fra oss
Anonymous
Med all respekt folkens: "Bla bla bla.."  :respect:

Tänk om ni hade använt tiden ni suttit här och debatterat och uppretat er och letat counter-links etc till att lysmeditere eller vad det är ni nu gör för världsfred och naturens kraft och allt, det hela, det vackra, det hellige?

Tänk vilka enorma krafter ni skulle kunnat uppbringa då!!

Btw, Ailo: Jag hänger med på att ta din 1 ½ timme om dagen, varje dag, året om. Det går mer i linje med hur jag jobbar än dessa populära "newage"-högtidsdagarna.
GjenopprettetMedlem
"Aventura":

Sitat fra Wolf;
Moder Jord kan ta vare på seg selv...

Drivhuseffekten, flommer, stormer, hull i osonlag, bresmelting m.m.

Hvorfor sender hun oss disse sterke tegn på at hun ikke er i balanse,
det skyldes vel ikke noe annet enn hva vi holder på med her på jorda
derav, er det oss selv som bør "heales", ikke Moder jord.
og ps dette handler ikke om motstand mot 17.7,
bare det at det trengs hver eneste dag
GjenopprettetMedlem
Jeg er også enig med Alio, at vi burde gjøre dette en å 1 halv time hver dag.. Men jeg føler fortsatt kallet mitt om og få mange til og bli med den.17.. Og håper det er greit jeg skriver om det her.. Men jeg må si meg litt uenig at det kun er vi som må heales for og få moder jord frisk.. (skal vi heale bush, putin.) Joda, vi må nok helt sikkert heale oss selv også, men jeg tror vi trenger og rette oppmerksomheten mot moder jord, som gir oss så mye, (sjamaner vet da vel hvor viktig moder jord er???) enig med deg trumman, Men jeg tror og mener også at vi bør sette av en time den 17.juli. Men det er opp til hver enkelt..

Tänk om ni hade använt tiden ni suttit här och debatterat och uppretat er och letat counter-links etc till att lysmeditere eller vad det är ni nu gör för världsfred och naturens kraft och allt, det hela, det vackra, det hellige?

Jeg er enig i dette og. Men når jeg skrev dette i første omgang, så hadde jeg ikke planlagt og bruke så mye tid på dette.. Men så ble      det så mange som var kritisk osv. som skrev, at det ble nesten debatt..
Jeg trodde de som fant dette interessant ble med på det, og de som ikke syns noe om det eller er kritisk til det, ikke orket og bruke så mye tid på dette. Men som sagt. allle må få ha sin meining.. og det er bra. 

stå på alle..  :wub:  :respect: fra hans og monica.
Anonymous
"trumman":

Med all respekt folkens: "Bla bla bla.."  :respect:

Med all respekt Trumman:" lalala...." :respect:
Men hvem skulle du være moderator for da?  :shock: :lol:
Anonymous
Ingen kommentar är också en kommentar nn...

:wink:
GjenopprettetMedlem
Personleg trur eg Moder Jord ler så grevinnehenga dissar av denne "debatten",som vis den utmattar nokon,må vere oss sjøle. :w00t:
GjenopprettetMedlem
Jeg har siden denne tråden ble startet ikke følt noen trang til å kommentere. Egentlig føler jeg ikke noen sterk trang nå heller, men-men....  :innocent2:

Moder Jord er ikke noe som er utenfor meg, men noe som er I meg. Når jeg healer meg selv, healer jeg Moder Jord.
Jeg tenker på Moder Jord hver dag, jeg ofrer til henne hver dag og jeg takker henne hver dag. Vi er alle ett, alt henger sammen.

Om man mediterer på denne dagen som Hans og Monica snakker om, trenger man ikke kjøpe CD-en. Men forøvrig er jeg enig med nn, hadde jeg sett denne artikkelen for ti år siden, hadde jeg nok kjøpt alt som kunne kjøpes og litt til. Den gangen var usikkerheten min og min søken etter svar så sterk, at jeg ville vært et lett "bytte".

Nå søker jeg svarene stort sett i meg selv. I meg rommer jeg Moder Jord, universet, alt som er. Og sånn er det med mange som jobber med sjamanisme. Derfor vil motstanden mot de som kommer med sannheter de gjerne vil skal være overordnede, være sterk på et forum som dette. Her lærer vi å tenke og finne svarene sjøl. Mange her inne har også enten vært i religiøst eller åndelig "slaveri" tidligere. Disse vil nok ha enda flere pigger ute når store "sannheter" blir forkynt.

Og sånn er det. Vi er alle forskjellige, har forskjellige sannheter, forskjellige erfaringer og forskjellige behov. Gudskjelov!!  :biggrin:

Livet er herlig!
Fortsett å meditere!  (Følg gjerne Ailos oppskrift, hvis alle gjør det, vil vi fort finne ut at det er jæklig mange som mediterer samtidig  ;D )

Lys, kjærlighet, sol , sommer, myggstikk og masse is til dere alle fra Inger Lise  :P  :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg aner for og være helt ærlig ikke hvilken cd det er snakk om og kjøpe. Og jeg vil ikke at noen skal kjøpe noe cd eller noe... Kun meditere den 17.07 kl.13.11... har ikke kjøpt noe cd jeg. kun alios tromme-reise har jeg kjøpt........ så er forvirret.  :confused:

Og skjønner jeg tydligvis ikke kommer helt igjennom her.Jeg og takker moder jord og espekterer henne hver dag.Kjører gravemaskin,og føler smerte når jeg må grave i jomfrulig terreng.. Men føltes riktig forum for meg da, så forvirret.?.. (jeg har et ønske om og kanskje kunne bli en sjaman eller healer eller lignende på mine eldre dager,men tar muse-skritt)..
Jeg gjør dette for jeg føler jeg må gjøre det, samtidig føles det som noen ikke vil jeg skal få til dette jeg(og mange andre) prøver og få til ....  Jeg fikk et kall, og sånn er det, så jeg spredde det videre. og alle må gjør som de vil. men ikke gjør folk som vil være med på dette usikkre fordi noen ikke har tro på det..  Det er alltid mange som mediterer samtidig.  Men tror det bli ekstra mange den 17.

Kjøpe CD??  :exclaim:  :confused:  :'(  skjønner ikke helt det.. kanskje noe jeg ikke har fått med meg.

Beklager alt styret her. og er lei meg for og opprørt noen med dette..  Ville dette skulle bli noe fint jeg  :wub: . Det var alt jeg ville.  nå føler jeg meg egentlig litt motarbeidet. men det kan jeg overse..
Hva galt har jeg gjort???  jeg skjønner jo at folk har sine meininger og vil skrive de, det gjør jo jeg og. Men syns det tar litt av.. er det noe i veien med at jeg vil samle mest mulig folk(som vil), til og meditere den.17..????? 

Begynner og føle som Aventura, at det er litt motstand her.. men bli med de som vil, så gjør alle som de vil..

jeg elsker  :wub: alle uansett hva og hvor de gjør, hva som helst når som helst...

:wub:  :respect:  til alle..

takk å kjærlighet til alle som er positiv til dette, takk og kjærlighet til alle som er kritisk og skeptisk. takk og  :wub: til alle..  men håper stemningen blir litt bedre nå. for jeg vil lage og ha og sende positiv energi, ikke negativ, så la oss være positiv uansett  :eusa_pray:  .. Og ja Final tribe, begynne og føle meg utmattet. ble så mye styr det her..dumt egentlig, siden det er gjort i beste mening..
klem klem
Anonymous
:w00t: TALE        ER SØLV
            TAUSHET ER GULL

Med all respekt det er lov å le av dere å  :lol: takk gud for alle som smugleser våre innlegg til de som har kommet så
  langt med dere selv,at de har sin egen forståelse hva som er rett å galt,vi trenger ingen verdensmestere det holder
  med et godt hjerte  :lol: Grevinnen Bast  :lol:  :lol:  :lol:
  som man sår så høster mann  :wub: 
  det var sikkert ikke mendt av Hans og Monica at dette skulle bli et mupped  :eusa_dance:
  derfor ler jeg ikke av dem, å det som leses i stjernene,(astrologien ) jeg har min sannhet du som leser har din sannhet
  det viktigste er jo ytringsfriheten  :wub: alt dere trenger er dere selv kun en time i kjærlighet for dere selv å
  moder jord 17 juli 13,11 klem Bast
  leste først ditt innlegg nå Hans ja det tærer på med motstand men det er den man blir sterkere av,når man brenner
  for en god sak,en ting til den som står i kjærlighetskraften blir angrepet klem til alle lesere  :wub:
GjenopprettetMedlem
When people pray or meditate—particularly in numbers,
and particularly in concert—an invisible field of intention
begins to vibrate within the regions of human possibility.
Spiritual power converts the patterns of limitation and fear
into channels of love and breakthrough.

The more we do this around the globe, and the more of us join in, the greater the lifting of the vibratory veil.
  :wub:

Sitat fra "Healing the Planet": Barbara Marx Hubbard & Marianne Williamson, incuding Depak Chopra.
http://website.lineone.net/~newthought/150.7.htm
GjenopprettetMedlem
Med all respekt for alle her inne sine meninger, for de meningene er viktige  :respect:

Det jeg synes er best med dette tiltaket er at mange setter deg ned samtidig og mediterer med en intensjon om å hjelpe Moder Jord og menneskene på den. Hvis det er et riktig "kosmisk" tidspunkt å gjøre det på så er det veldig bra. Hvis det viser seg å være et kosmisk tidspunkt som ikke skiller seg fra andre tispunkt, vel så har summen av energien som skapes på dette tidspunktet uansett gitt et bidrag som er sterkere enn de enkeltbidrag vi bidrar med hele tiden. Jeg sier ikke at de enkelt bidragene som vi gir hver dag ikke er bra, for de er veldig bra, men det er virkelig bra når vi klarer å forene oss og jobbe sammen. Jeg er redd for at det denne tråden viser oss, er hvorfor tilstanden til Moder Jord er som den er, og det er litt fordi vi mennesker aldri kan bli enige, vi er slik at "enten gjør vi det på min måte eller så kan du bare glemme det". Det er ikke rart det blir krig.

Foren dere, vær med på "naboens" forslag selv om du kanskje har et "bedre" selv, så kanskje naboen blir med på ditt forslag senere.
GjenopprettetMedlem
Jeg er enig med dere alle.  :respect:

Blir med og mediterer den 17. Har erfaring i at kosmiske begivenheter tidligere har hatt store innvirkninger på tankene. Været blir også enormt påvirka rundt de fleste kosmiske begivenhetene.

Her pleier jeg å sjekke tidene til de mest vanlige begivenhetene: http://www.astroweb.no/

Egentlig er vel hvert millisekund som går i seg selv en begivenhet, men ser for meg en kurve som går opp og ned (flere kurver også), og noen ganger krysser flere seg samtidig på høyt nivå, og da har vi f.eks en begivenhet. La oss si når mange planeter står i nøyaktig rekke f.eks. Hva det heter i astrologi-språk vet jeg ikke. Konjuksjon kanskje.. hehe. samma det, er nok for meg å se tidene i linken over. Hadde nymåne også vært samtidig som den 17.07.07 kl.13.11, hadde kanskje energiene vært enda sterkere.  Men 3 dager etter nymåne er ikke så gærnt det heller.

Men så får vi bare håpe vi blir bedre "connecta" med spider-lys-web'et (hvis jeg kan kalle den astrale bevisstheten deres det, bare et forslag fra meg  ;) ) fra lysvesnene den 17.  :respect: Er med jeg også.

Edit: vet ikke om videoene er blitt linka til tidligere i denne tråden, men her er de iallefall (8 deler): http://www.youtube.com/watch?v=cqUAluDv ... ed&search=
Anonymous
Det er aldri bortkastet aa sende gode tanker og energi.
Saa, uansett...jeg er med den 17.juli...fra jungelen i Amazonas! :respect:

Varme klemmer fra Kira! :wub:
GjenopprettetMedlem
"Kira":

Det er aldri bortkastet aa sende gode tanker og energi.
Saa, uansett...jeg er med den 17.juli...fra jungelen i Amazonas! :respect:
:respect: :respect: :respect:
GjenopprettetMedlem
Takk alle sammen, jeg begynte og føle meg litt liten for det ble så mye kritikk.  For jeg vet at dette vil gjøre godt for både moder jord og oss..

Det varmer og få høre sånt  :wub:    hvertfall for en så ydmyk amatør som lille meg  :)
Det varmer hjertet mitt og gir meg energi.  :respect: Tusen takk.  Og har slått fra meg følelsen motstand.. For jeg vet at bare det at jeg startet denne tråden, så satte jeg i gang noe positivt.
Det føles godt. Og jeg vet det var meningen jeg skulle legge ut tråden..

:wub: :wub: :wub:  :respect: :respect: til dere alle her på sonen..
Jeg er så glad jeg fant denne siden  :) 

When people pray or meditate—particularly in numbers,
and particularly in concert—an invisible field of intention
begins to vibrate within the regions of human possibility.
Spiritual power converts the patterns of limitation and fear
into channels of love and breakthrough.

The more we do this around the globe, and the more of us join in, the greater the lifting of the vibratory veil.  wub
  veldig fint innlegg  :respect: som passet bra inn nå.

Jeg vil bare takke dere alle jeg. skeptikere og de som har troen på det. Det som er viktig, er og ha tro syns jeg, men selvfølgelig er det  noen som er skeptisk og, å det må repekteres.

å bare være og føle moder jord.  veien kommer. Og jeg føler jeg har fått tatt ett skritt. så nå er det bare og gå sakte etter veien som hele tiden skifter retning.

Vi er glad i dere alle.,  :wub: :wub: :wub: :wub: :respect: :respect: kjærlighet til gud, hverandre og til universet og moder jord er det viktigste som er..

Jeg vet jeg har gjørt noe godt(bra), og det er godt nok for meg. når jeg får motstand, uansett situasjon, så sender jeg kjærlighet  :wub: tilbake.Sånn må det være mener jeg da.

takk for all respons, og spre det videre om noen vil det..  takk Takk kira, spennende i amazonas  :respect: :respect: :respect: :wub:  Takk for de siste innleggene, varmet godt  :wub:

Jeg vet dette er viktig, det føler jeg sterkt.Og mage-følelse og følelser man får de er rett mener jeg da.

klem hans og monica  :wub: :wub: :wub: til alle her. jeg er ydmyk og syns dette er en god fellesmeditasjon. håpe noen er enig  :)

:wub: klem fra hans og monica