Forum /
tilbake / 17. juli.En dag da alle bør meditere å gi kraft å be for vår Moder Jord (viktig)
GjenopprettetMedlem
Flott Kira! Dere har det vel helt fabelaktig der nede... i Amazonas jungler. Hils David!
gidgeroo;
Det jeg synes er best med dette tiltaket er at mange setter seg ned samtidig og mediterer med en intensjon om å hjelpe Moder Jord og menneskene på den. Hvis det er et riktig "kosmisk" tidspunkt å gjøre det på så er det veldig bra. Hvis det viser seg å være et kosmisk tidspunkt som ikke skiller seg fra andre tispunkt, vel så har summen av energien som skapes på dette tidspunktet uansett gitt et bidrag som er sterkere enn de enkeltbidrag vi bidrar med hele tiden. Jeg sier ikke at de enkelt bidragene som vi gir hver dag ikke er bra, for de er veldig bra, men det er virkelig bra når vi klarer å forene oss og jobbe sammen. Jeg er redd for at det denne tråden viser oss, er hvorfor tilstanden til Moder Jord er som den er, og det er litt fordi vi mennesker aldri kan bli enige, vi er slik at "enten gjør vi det på min måte eller så kan du bare glemme det". Det er ikke rart det blir krig.
Sitter med samme følelser...
Hans og Monika; Ingen grunn til å ta denne kritikk personlig! Syns det er flott at dere er med på å spre budskapet!

Helt alene om å informere sonen var dere heller ikke.... se link;
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... pic=6140.0
Jeg for min del stiller gjerne opp i flere felles meditasjoner, for jeg vet de sterke energier det utløser.
Og som Kira sier; Det er aldri bortkastet å sende gode tanker og energi!
Anonymous
"Aventura":
Flott Kira! Dere har det vel helt fabelaktig der nede... i Amazonas jungler. Hils David! 
gidgeroo;
Det jeg synes er best med dette tiltaket er at mange setter seg ned samtidig og mediterer med en intensjon om å hjelpe Moder Jord og menneskene på den. Hvis det er et riktig "kosmisk" tidspunkt å gjøre det på så er det veldig bra. Hvis det viser seg å være et kosmisk tidspunkt som ikke skiller seg fra andre tispunkt, vel så har summen av energien som skapes på dette tidspunktet uansett gitt et bidrag som er sterkere enn de enkeltbidrag vi bidrar med hele tiden. Jeg sier ikke at de enkelt bidragene som vi gir hver dag ikke er bra, for de er veldig bra, men det er virkelig bra når vi klarer å forene oss og jobbe sammen. Jeg er redd for at det denne tråden viser oss, er hvorfor tilstanden til Moder Jord er som den er, og det er litt fordi vi mennesker aldri kan bli enige, vi er slik at "enten gjør vi det på min måte eller så kan du bare glemme det". Det er ikke rart det blir krig.
Sitter med samme følelser...
Hans og Monika; Ingen grunn til å ta denne kritikk personlig! Syns det er flott at dere er med på å spre budskapet! 
Helt alene om å informere sonen var dere heller ikke.... se link; http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... pic=6140.0
Jeg for min del stiller gjerne opp i flere felles meditasjoner, for jeg vet de sterke energier det utløser.
Og som Kira sier; Det er aldri bortkastet å sende gode tanker og energi!
Gidgeroo og Aventura, dere er som svaret på mine bønner, om at noen måtte si dette , som jeg ikke klarte å samle meg om å finne ordene til å si.
Hans og Monika, stå på! det er vanskelig å skille sak og person når man brenner for noe, men Aventura har helt rett; Ingen grunn til å ta kritikken personlig. Jeg synes virkelig dere trenger litt backup nå.
Move on!

GjenopprettetMedlem
Tusen takk.. ordene varmer mitt hjerte og min skjel

Gøy at andre og sprer det her på sonen

vi skal stå på vi. Deres ord(innlegg) ga meg ny energi og jeg vet jeg gjør det riktige.. takk lazy

, takk Aventura

, takk gidgeroo

, takk bast

, takk guro

, takk kira

(jeg har faktisk en hund som heter akira )

takk til alle de andre og

. Takk for energi-løftet dere ga meg, jeg trengte og lese det dere har skrevet, utrolig hva noen ord kan gjør for hverandre og motivasjon

Dere aner ikke hvor mye dere har hjulpet meg. Og motstanden jeg følte er brutt ned, og borte-vekk
Takk for dere bryr dere om vår Moder jord
klem fra hans og monica

GjenopprettetMedlem
Slenger meg på denne, ber om at jeg ikke glemmer det...
GjenopprettetMedlem
ja sleng deg med alias

blir en herlig dag..
klem hans og monica
GjenopprettetMedlem
Nå skal jeg først lage meg en god kopp te også skal jeg meditere en time eller to

gleder meg og håper det blir spesielt !

Lazy i love u
GjenopprettetMedlem
Jeg er med!

Håper så mange som mulig er med på å løfte energiene kommende time...

GjenopprettetMedlem
Sitter her og nyter "Angels landing" Cafe del Mar... He he... Den setter meg i en herlig oppløftende stemning....
mens det regner frosker utenfor....
Ha en god time dere....