Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
I "Absurditetens Historie "
skriver man en setning eller to, her er det absurde vannvidd ledestjerne...
Ingen spiritualitet overhode er nødvendig her... Også her kan man gå tilbaker og redigere tekst, for å få ting til å passe inn, og få helt nye historier. For å demonstrere, har jeg endret begynnelsen...
Bare det glade vanvidd!
...
Historien begynner her;
På en rosa sky kom det svevende et teselskap, det var
Anonymous
haner som kaklet og skvatret som i en syklubb.
GjenopprettetMedlem
De kom flaksende opp i en stor virvelvind, mens
FAST Enterprise [Crawler]
mens grønn slimete masse fosstet opp av hullet og.....
Anonymous
messet overbevist for seg selv, et sted der inne i mørket,
psbot [Picsearch]
"Hjelp"......kaklet den ene hanen." Jeg tror jeg kan
Anonymous
ikke finne brystholderen min, den datt visst ned." Hanen kaklet bergensk som Helge Jordahl. "Og nå er gullfisken blitt urolig! Eg er helt på jordet!
Anonymous
På et bord midt i rommet sto det en dverg på hodet og messet skriften bakvendt...
Han så ut til å være i enslags trance. Rundt han danset det legioner med nakne hekser, lysting og ekstatisk, åpenbart sanseløst berusede...
Anonymous
Noen har visst fått for mye her og det nytter ikke å skylde på Don Pedro, for han
er såvisst ikke noen smultring...har jeg hørt...

Anonymous
Heksene hadde tatt dvergen og kastet ham ivrig og spøkende som en ball mellom seg. Spillet ble villere og villere.
Nå hadde noen tatt en duk og pakket ham i den, så tok ni av disse heksene og rugget ham noen ganger, før de tok i av alle krefter, og han svevde gjennom rommet, båret av et samstemt hvin fra det hysterisk begeistrede selskapet...
Da han nærmet seg veggen, lukket han øynene, og tilsto for sin Skaper...
GjenopprettetMedlem
Jeg er på ville veier,hvor ble det av hanen min?
Anonymous
Hanen...fikk panikk og havnet på badet...så seg i speilet og SKREIK i sanseløs fortvilelse.
I speilet kunne han se at han slett ikke var noen hane, men en...
GjenopprettetMedlem
en høne med feil identitet
GjenopprettetMedlem
Herre Gud da er det ikke arr jeg har på magen,men strekkmerker.Høna for ut av badet og sprang rett i i fleisen på heksa"Der er du din underjordiske Padde,du er ikke en høne heller,men en
GjenopprettetMedlem
Grøftevannsamøbe på flukt fra den syklende nonne-patruljen
GjenopprettetMedlem
for grøftevannsamøber var det eneste de fikk ha i senga i klosteret og det ville de ikke miste for alt i verden

Men det de ikke viste var at grøftevannsamøber var sendt dit av
Anonymous
nonnene, som kom inn på tunet i full fart, og skremte opp hønene, noen av dem forsvant innunder nonnenes kjoler, da kom presten,

Anonymous
og skrek: "Vis meg hønene deres for svarte!"
GjenopprettetMedlem
Abedissen trår frem og sier "løft på skjørtene jenter!".
Da besvimte presten for frem kom....
GjenopprettetMedlem
Næmen abedissen da...? Hva er det du ber oss om...?
Anonymous
"twisted":
Da besvimte presten for frem kom....
Dan Børge Akerø fra Stjernesmellen. Han sa: "Prest, for helvete, du er årets idol".
GjenopprettetMedlem
Da bryter nonnen ut i lovsang, og ned fra himmelen stiger....
GjenopprettetMedlem
ingen andre enn vårherre sjøl
som løftet armene og sa
GjenopprettetMedlem
"Hva faan er dette for ståk!"...
GjenopprettetMedlem
mens han dro fram sin lange