GjenopprettetMedlem
"Liljee":
Spennende dette, har fått invitasjon og venter på tidspunkt iht. om det går an å ta med et barn.
Har dere fått samisk oversetter? Et tips er http://www.samiskhus-oslo.no, ta kontakt med May Lisbeth Myrhaug mamyr@online.no.
Takk Liljee, skal gjøre det i morgen den dag

GjenopprettetMedlem
Ja - No skal du høre du Ulfer'n æ har jo ikkje så førbanna mykkje å gjøre om dagan, æ renn mæ no en tur i fjæra av og tell. Men ellers så sett æ no her foran skjemen, travelt nok det
Æ kunne no godt ha tenkt mæ å tromma litt og kansje holdt en liten seremoni eller nåkka sånn, men æ har enda ikkje skaffa mæ tromma. Æ har no egentlig aldri tatt mæ tid tell å sette å tromme nokka særlig. Burde æ kanskje ha tatt mæ et lite kurs først?
GjenopprettetMedlem
"cenobit":
Ja - No skal du høre du Ulfer'n æ har jo ikkje så førbanna mykkje å gjøre om dagan, æ renn mæ no en tur i fjæra av og tell. Men ellers så sett æ no her foran skjemen, travelt nok det
Æ kunne no godt ha tenkt mæ å tromma litt og kansje holdt en liten seremoni eller nåkka sånn, men æ har enda ikkje skaffa mæ tromma. Æ har no egentlig aldri tatt mæ tid tell å sette å tromme nokka særlig. Burde æ kanskje ha tatt mæ et lite kurs først?
Verdenstromma sendes de alle som melder seg som deltagere og forplikter seg til å holde
en seremoni for Moder Jord. Få med deg fler, sikkert noen der blant dere som kan håndtere denne.
Som nevnt, sendt en e-post til:
post@theworlddrum.com
med navn, adresse, mail etc etc
så er du/dere med
Anonymous
Jeg føler kallet. Hvis du cenobit tenker traktene rundt Tromsø, og vil dra noe i gang, så er jeg med.
Jeg kan tromme, kan også bidra med å lage en seremoni. Du trenger ikke noe kurs for dette.
Sikkert flere ifra Tromsø som vil være med her. Ansvaret for å dra det hele igang vil jeg derimot ikke påta meg.
Men jeg stikker forsiktig hånda frem her nå, så får vi se hvordan det utvikler seg etterhvert.
Anonymous
Bor i nærheten av Tromsø, så jeg er med...

GjenopprettetMedlem
Godt så da var det 3 stk..
Men seriøst... Hva ser en for seg, hvor stor seremoni må til for at man skal kunne delta?
Jeg forstår jo at åpningsseremonien er spesiel, men må enhver "worlddrum-seremoni" være en gedigen tilstellning?
GjenopprettetMedlem
Jeg hiver meg også med!
Og siden Whitecougar bor her i Tromsø, vil jeg tro at vi alltids får til en seremoni her!
GjenopprettetMedlem
"cenobit":
Godt så da var det 3 stk..
Men seriøst... Hva ser en for seg, hvor stor seremoni må til for at man skal kunne delta?
Jeg forstår jo at åpningsseremonien er spesiel, men må enhver "worlddrum-seremoni" være en gedigen tilstellning?
Her er det ikke snakk om gedigne tilstelninger, en seremoni med 3 er like god som noen annen,
men en av dere må være ansvarlig og melde dere på via
post@theworlddrum.com
med navn, adresse, mail
slik at dette kan legges inn på nettsida,
dette er nødvendig for å kunne motta Tromma
GjenopprettetMedlem
Kan æ da forstå det slik at når tromma drar forbi her på veg til feks. Tromsø så skulle det være en mulighet for en lokal liten seremoni og at man kan delta på flere slike....
Tromme litt videre på denne tanken...og samler "lokale" krefter....
GjenopprettetMedlem
Bor en hurtigbåt tur unna.
Passe det med tid og dato så e æ med

Anonymous
Jippi!! Dette blir bra.
Whitecougar - hvor er du, blir du med?
GjenopprettetMedlem
Verdenstromma sendes til alle som melder seg som deltagere og forplikter seg til å holde
en seremoni for Moder Jord - svarer wolf enkelt på mitt spørsmål vedr. deltakelse i theworlddrum prosjektet
Personlig synes jeg det ville være en utmerket anledning til å samle lokale krefter og gjøre det beste ut av denne muligheten.
Lager en egen tråd for - Troms - Tromme seremoni for Moder Jord
GjenopprettetMedlem
ja birger er en stor trommemaker. han gjør de rette ting m dem. han holder til i asker.
GjenopprettetMedlem
"Perle":
Jippi!! Dette blir bra.
Whitecougar - hvor er du, blir du med?
Hei har ikke nett for tia derfor blir det så som så med svar, men venter nett om ett par uker. Ja siden visjonen er min så er det klart jeg er med

GjenopprettetMedlem
Har fått med meg at seremonien i Oslo er satt til
21 oktober
Men hvor skal seremonien finnes sted?GjenopprettetMedlem
Vær tålmodig, det jobbes på spreng med å få tillatelser til ett konkret sted, men inntil vi har fått det ønsker vi ikke å gå ut med det. Beklager at det blir litt ventetid
GjenopprettetMedlem
Samisk tekst er nå mottatt
og regner med å ha oppdatert web-sida
med en samisk versjon i løpet av morgendagen
Personlig forstår jeg ikke et ord samisk,
men gleder meg stort

over at vi får en samisk versjonen
av
www.theworlddrum.comGjenopprettetMedlem
Flott jobba Wolf

GjenopprettetMedlem
Det trenges flere frivillige til verdenstrommen. Vi trenger blant annet noen som har mulighet til å kopiere noen flyers uten at dette koster noe. Om det er noen som har disse mulighetene og også til å kontakte pressen, lage presseskriv og endel organisatorisk arbeid er det fint om dere tar kontakt.
GjenopprettetMedlem
Er det forresten noen som kan oversette til Russisk, Koreansk, Kinesisk og Japansk? Om det er noen som kan tenke seg å donere dette til prosjektet send det til meg eller wolf.
GjenopprettetMedlem
Jeg deltar gjerne i en seremoni i Tromsø, men ikke som leder eller seremonimester. Dette gjør jeg fordi, jeg ville ikke gitt fra meg stafettpinnen videre ved å ta iniativ til en seremoni i tromsø. Min visjon er ment å knytte mennesker sammen ikke dreie seg rundt noen få, da vil den ikke vokse. Derfor må noen andre ta iniativ og melde seg via siden slik som alle andre. og nei det trenger ikke være noe stort. Men gjerne i det offentlige rom
GjenopprettetMedlem
Jeg deltar gjerne i en seremoni i Tromsø, men ikke som leder eller seremonimester. Dette gjør jeg fordi, jeg ville ikke gitt fra meg stafettpinnen videre ved å ta iniativ til en seremoni i tromsø. Min visjon er ment å knytte mennesker sammen ikke dreie seg rundt noen få, da vil den ikke vokse. Derfor må noen andre ta iniativ og melde seg via siden slik som alle andre. og nei det trenger ikke være noe stort. Men gjerne i det offentlige rom
GjenopprettetMedlem
Nå er websida også oppe og går på samisk og russisk,(mangler no småtterier men det kommer)
pga av en misforståelse av meg har den franske utgaven blitt
noe forsinket, men snart oppe og går den også.
Finnes det noen her ute som har kontakter på å
få oversatt til japansk og koreansk?
Ta kontakt med Whitecougar eller meg
GjenopprettetMedlem
Du verden, du verden! Ikke verst med så mange språk!
Dessverre har jeg ikke noe å bidra med, - kunne kråkespråk eller nordlænnig være aktuelt..?
Ikke lenge til den 21. nå! Håper sted og tid snart blir offentliggjort!
GjenopprettetMedlem
En kjempejobb Wolf