Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Sþk
GjenopprettetMedlem
Neste seremoni for Verdenstromma blir:

sĂžndag 10. desember kl. 16.

I Slottskogen, stora grÀsmattan vid BjörngÄrdsvillan - Göteborg / Gothenburg

Mer informasjon og invitasjon kommer
GjenopprettetMedlem
VÀrldstrumman nÄr Göteborg!

Nu Àr vÀrldstrumman, som ska bÀra budskapet om fred och helande över vÀrlden, i Göteborg.

Det Àr dags för mÀnniskan att sluta fred med Moder Jord och förÀndringen mÄste börja inom oss sjÀlva. Genom schamanens heliga redskap - trumman - fÄr vi möjlighet att skicka kraft och helande till vad som kanske Àr det viktigaste mÄlet i vÀrlden i dag.

VÀlkommen att - med sjÀl och hjÀrta - delta i en hednisk ceremoni för The World Drum Project.

NĂ€r? Den 10:e december kl 16:00.

Var? Stora grÀsmattan i Slottskogen nedanför BjörngÄrdsvillan.

Mer information:

Om hela projektet: www.theworlddrum.com
Om göteborgs-ceremonin: sara@REMOVETHISparanormal.se 0739-899372
En liten donation Àr vÀlkommen till porto för att skicka trumman vidare pÄ sin resa. 

[EDIT: La til spamsikkring (REMOTHIS) I email-addressen.]
GjenopprettetMedlem
Jeg hadde en forestilling om at verdenstrommen ble sendt av gÄrde sammen med en person. Da kunne det vÊrt samlet inn penger til denne personens reise/evt deler av den. Nettverket og ringene nÄr jo ut i hele verden hvis folk bare fÄr greie pÄ at nettopp dette - VERDENSTROMMEPROSJEKTET - skjer. Verden finnes jo ogsÄ utenfor denne sonen. Jeg synes folk reiser overalt hele tiden jeg?

OK om det blir sÄnn eller sÄnn, klarer noen Ä sette fokus pÄ hva som mÄ gjÞres - i verden - eller i en seremoni for Ä fÄ folk til Ä synge eller danse for fred. Der det feminine og det maskuline  er i balanse. Hvordan vise det for folk som ikke har peiling pÄ sjamanisme. Jeg snakker da ut i fra om seremoniene foregÄr i det offentlige (midt i byen) eller "privat" (i naturen).

Det ville vÊrt interessant Ä fÄ vite hvordan disse seremoniene i verden foregÄr. Det er sikkert forskjell/likheter fra sted til sted.

Ja, det blir spennende Ă„ se fremover...

Lys og kjÊrlighet  :wub:
GjenopprettetMedlem
Det hadde nok vĂŠrt ideelt det Ă„ hatt noen som kunne reist verden rundt med Verdenstromma
(hadde ikke hattnoe imot det sjĂžl jeg 8)),
men som et idealistisk prosjekt helt i startgropa er man nĂždt til Ă„ finne andre lĂžsninger.
Hvordan det derimot utvikler seg, gjenstÄr og se.

Utfyllende rapporter om seremoniene kommer,
her er vi avhengige av de som holder seremoniene.

Det kommer ogsÄ mer pÄ nettsiden snart,
noe er avventa lagt inn fordi nettstedet er i ferd med Ä fÄ en ny
og mer brukervennlig form.

Og nÄr man driver idealistisk, er det dessverre slik at enkelte ting kan ta litt tid.
Husk vi er bare helt i starten pÄ prosjektet, og det har uansett allerede vokst seg mye stÞrre
enn vi hadde forestillt oss. Dette krever bÄde tid og penger, det er mye som skal administreres
og det er fortsatt mange ideer som ligger og venter...
GjenopprettetMedlem
Dere gjÞr en kjempejobb for moder jord  :icon_redface: :respect:

Mvh sterk i strid
Nutch/CVS [Bot]
"Wolf":

Husk vi er bare helt i starten pÄ prosjektet, og det har uansett allerede vokst seg mye stÞrre
enn vi hadde forestillt oss.

Da gratulerer jeg bare med!
Hilsen
GÄÄÄja
Anonymous
Dette er virkelig stort! :respect:
GjenopprettetMedlem
Fred vĂŠre med trommen :respect:
GjenopprettetMedlem
www.theworlddrum.com
er nÄ oppdatert med  flere bilder fra seremonien i SkelefteÄ.

FÞr Äret er omme vil nettstedet ha fÄtt ett nytt design med mer Ä by pÄ.
Vi takker forÞvrig for deres tÄlmodighet i pÄvente av dette.
GjenopprettetMedlem
Ingen bilder Ă„ se her hos meg?
Bare store hvite felter med et lite kryss pÄ..
GjenopprettetMedlem
Fikk heller ikke opp noen bilder.....?  ::)
GjenopprettetMedlem
Upps, beklager :icon_redface:,
liten teknisk feil, det mangla ei mappe i oppdateringa,
nÄ skulle det vÊre i orden :icon_rolleyes:
GjenopprettetMedlem
LÞfter denne opp igjen for Ä minne pÄ neste seremoni slik at de som Þnsker det
kan delta med sin kraft fra hvor de mÄtte vÊre:

VÀrldstrumman nÄr Göteborg!
Nu Àr vÀrldstrumman, som ska bÀra budskapet om fred och helande över vÀrlden, i Göteborg.

Det Àr dags för mÀnniskan att sluta fred med Moder Jord och förÀndringen mÄste börja inom oss sjÀlva. Genom schamanens heliga redskap - trumman - fÄr vi möjlighet att skicka kraft och helande till vad som kanske Àr det viktigaste mÄlet i vÀrlden i dag.

VÀlkommen att - med sjÀl och hjÀrta - delta i en hednisk ceremoni för The World Drum Project.

NÀr?  Den 10:e december kl 16:00.
Var? Stora grÀsmattan i Slottskogen nedanför BjörngÄrdsvillan.

Mer information:

Om hela projektet: www.theworlddrum.com
Om göteborgs-ceremonin: sara@paranormal.se 0739-899372
En liten donation Àr vÀlkommen till porto för att skicka trumman vidare pÄ sin resa. 
Anonymous
Vi i SkellefteÄ (med to l'er ;)) hade en kjempeflott tid med tromma. Det var en stor Àra att fÄ vara den första att ta emot trommen og den stod pÄ högaltaret hemma hos mig under den tid jag hade den.

Ceremonin blev tyvÀrr mer privat (ute i en hytte i skogen) Àn eg trur Àr meningen (meningen Àr vÀl mycket att den ska SYNAS och att budskapet ska nÄ ut till folk) men det blev en mycket stark och intens ceremoni syns eg. Vi jobbade mer för mÀnniskan Àn för jordmor. Hon trenger ikke healing direkt tror jag, det Àr OSS som mÄ förandras till det bedre. Mindre sockermat, mindre bil, mindre flyg, mindre sÀlj-och-slÀng-samhÀlle, bÀttre kultur, mindre civilisation, större respekt och förstÄelse etc. Det finns mycket att göra - i grund och botten tror JAG att det bottnar i civilisationen, som suger fett, och vad den gör med respekt, medvetenhet och harmoni.

Vi mÄ förÀndra den, slita oss fria frÄn den, bryta ner den och bygga nytt. Det funkar inte att ha den sortens "civilisation" som vi har tyvÀrr -- inte om vi vÀrnar om jordmor iaf.

Rock on! Trumman gÄr vidare!

Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
Kjempefin vinkling, Trumman. Og det viktigeste er vel ikke hvor mange som bivÄner seremonien, men at den VIRKER!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Heilt flott Trumman, og som skrevet fÞr bÄde her og
i andre trÄder, sÄ er det som Trumman sier;
det er vi mennesker som trenger "healing"
vi mÄ gÄ inn i oss sjÞl og foreta forandringene der.

Og det er ikke noe must at seremoniene skal foregÄ i det
offentlige rom, det mÄ bli opp til hver enkelt deltager
og finne den riktige formen.

Uansett tror jeg (og de andre i prosjektet) at budskapet vil
jobbe seg fram og den kritiske massen vil bli stĂžrre
slik at det kan fĂžre til en kollektiv bevissthetsendring.

Flott jobba Trumman i Skell( ;))efteÄ
GjenopprettetMedlem
"trumman":

Vi i SkellefteÄ (med to l'er ;)) hade en kjempeflott tid med tromma. Det var en stor Àra att fÄ vara den första att ta emot trommen og den stod pÄ högaltaret hemma hos mig under den tid jag hade den.

Ceremonin blev tyvÀrr mer privat (ute i en hytte i skogen) Àn eg trur Àr meningen (meningen Àr vÀl mycket att den ska SYNAS och att budskapet ska nÄ ut till folk) men det blev en mycket stark och intens ceremoni syns eg. Vi jobbade mer för mÀnniskan Àn för jordmor. Hon trenger ikke healing direkt tror jag, det Àr OSS som mÄ förandras till det bedre. Mindre sockermat, mindre bil, mindre flyg, mindre sÀlj-och-slÀng-samhÀlle, bÀttre kultur, mindre civilisation, större respekt och förstÄelse etc. Det finns mycket att göra - i grund och botten tror JAG att det bottnar i civilisationen, som suger fett, och vad den gör med respekt, medvetenhet och harmoni.

Vi mÄ förÀndra den, slita oss fria frÄn den, bryta ner den och bygga nytt. Det funkar inte att ha den sortens "civilisation" som vi har tyvÀrr -- inte om vi vÀrnar om jordmor iaf.

Rock on! Trumman gÄr vidare!

Mvh,
Thomas

Ja det er vel sÄ godt Ä ha seremoni i skogen som pÄ offentlig omrÄde. Det hÞres ut som dere i SkelleftÄ hadde et fint fokus pÄ verdenstrommeseremonien. Det er visst noen avgjÞrende uvaner vi mennesker mÄ forandre pÄ. Jeg tar det med meg videre - og du har rett, Thomas, Moder jord kan jo hele seg selv, hvis vi mennesker ikke hindrer henne. Supert, nÄ er jeg spent pÄ neste seremoni. Dette blir jo reine fÞljetongen  :)

Lys og kjĂŠrlighet sendes til gjennomfĂžrte og kommende seremoni
Nutch/CVS [Bot]
"trumman":

Vi jobbade mer för mÀnniskan Àn för jordmor. Hon trenger ikke healing direkt tror jag, det Àr OSS som mÄ förandras till det bedre.
Mvh,
Thomas

Jeg synes det er Moder Jord som er syk. Og vi mennesker er sykdommen hun lider pÄ!
Likevel trenger vi selv healing: om vi slutter Ă„ skade kan vi leve av og med Moder Jord og hun blir dermed frisk igjen.
Hilsen
GÄÄÄja
GjenopprettetMedlem
Gjennom Ă„ heale Moder Jord healer vi oss selv, vi skaper en link mellom oss selv og Moder Jord, vi gjenopptar bĂ„ndet mellom mennsket og natur. Å gĂ„ gjennom livet med en ekte hengivelse og kjĂŠrlighet til naturen rundt oss er Ă„ heale Moder Jord.
GjenopprettetMedlem
Dere har rett alle sammen, men vi trenger handling.
Og dette prosjektet er kjempebra for denne prosessen  :respect:

Sterk i strid
GjenopprettetMedlem
Minner om forestÄende seremoni:

sĂžndag 10. desember, Slottskogen i GĂžteborg kl. 16.00

Delta i seremonien fra der du er, jo flere jo sterkere kraft vil Verdenstromma fylles med,
og du deltar pÄ den mÄte du finner riktig sjÞl.

ForÞvrig Þnsker vi Ä takke alle som har sendt oss bilder til bruk pÄ den nye nettsida, men vi Þnsker oss fler.
Send oss dine favoritt naturbilder og send ogsÄ bilder som viser menneskets galskap pÄ Moder Jord i form
av forurensning, Ăždeleggelser, trafikk etc.etc. Vi er i ferd med Ă„ lage ett kontrastgalleri.

Vi har ogsÄ mottatt flere dikt, visdomsord ol. som vil bli lagt ut pÄ en egen poesiside,
har du skrevet noe som berĂžrer Moder Jord eller som ellers kan relateres til prosjektet,
send det til oss pÄ:

post@theworlddrum.com

skulle noen ha mange bilder Ä sende sÄ bruk denne mailadressen:

bigeide@online.no

eventuellt send en pm, sÄ vil du motta en postadresse det kan sendes til.

Takk til dere alle som bidrar, sjĂžl den minste gode tanke
er god nĂŠring som gir bedre vekstforhold. :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
:respect:
Anonymous
Takk for informasjonen og for ditt engasjement. Drar ned i fjĂŠrsteinene med trommen min sĂžndag. Det hadde vĂŠrt flott om jeg da kunne hĂžre flere trommer rundt Oslofjorden.
GjenopprettetMedlem
Minner om dagens seremoni kl. 16.00

"Wolf":

Minner om forestÄende seremoni:

sĂžndag 10. desember, Slottskogen i GĂžteborg kl. 16.00

Delta i seremonien fra der du er, jo flere jo sterkere kraft vil Verdenstromma fylles med,
og du deltar pÄ den mÄte du finner riktig sjÞl.

ForÞvrig Þnsker vi Ä takke alle som har sendt oss bilder til bruk pÄ den nye nettsida, men vi Þnsker oss fler.
Send oss dine favoritt naturbilder og send ogsÄ bilder som viser menneskets galskap pÄ Moder Jord i form
av forurensning, Ăždeleggelser, trafikk etc.etc. Vi er i ferd med Ă„ lage ett kontrastgalleri.

Vi har ogsÄ mottatt flere dikt, visdomsord ol. som vil bli lagt ut pÄ en egen poesiside,
har du skrevet noe som berĂžrer Moder Jord eller som ellers kan relateres til prosjektet,
send det til oss pÄ:

post@theworlddrum.com

skulle noen ha mange bilder Ä sende sÄ bruk denne mailadressen:

bigeide@online.no

eventuellt send en pm, sÄ vil du motta en postadresse det kan sendes til.

Takk til dere alle som bidrar, sjĂžl den minste gode tanke
er god nĂŠring som gir bedre vekstforhold. :eusa_dance:
Anonymous
Det ble en flott tromme-sermoni ute ved bÄl-grua i ettermiddag. Og som vanlig var nordlyset med og gjorde det til en veldig spesiell stund.
Tusen takk! :wub: