Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Sensis [Crawler]
Jeg er Formørk-Else. Jeg har Forkynn-Else med meg. Vi skal gjøre en bedømmelse av deres forståelse og nåde den som gir eller gir bestikkelser. Bedømm-Else venter på dem og Henrett-Else.
Anonymous
..men så var det alle disse kåte Vesnene som var på frifot i skogen da, det var Skogs-Vesenet, Vei-Vesenet og Rom-Vesenet og noen flere.

Vei-Vesenet hadde stilt seg opp ved stien, bak et tre, som han sto og gnidde seg mot, han tenkte å overraske Elsene, som kom syngende nedpå stien...

" jeg gikk en tur på stien, da møtte jeg en gjøk.." lød det fra 50 glade kvinnestemmer...da han fikk øye på dem...
GjenopprettetMedlem
Godt det ikke var skattevesenet, ropte de 50 glade kvinnene...
Anonymous
..og da befant han seg plutselig i en sirkel av spøk-elser. Alle elsene tok denne vesensformen når de følte seg lurt, og hvem ville vel ikke føle seg lurt av veivesenet? Du står i med bestikk-else, ropte spø-kelsene i kor,
GjenopprettetMedlem
Og klappet barnslig med de nette små hendene sine på treet ved siden av.
GjenopprettetMedlem
I dødens forvær-else,sto han som dopet av søster Bedøv-Else,og søster Stiv-Else,mens resten av Spøk-Elsene,samlet rundt Øv-Else,Manet opp Den Sjamanistiske Helbred-Else
GjenopprettetMedlem
Den sjamanistiske Helbred-else kom som manna fra himmelen og var summene av alle elsene.
GjenopprettetMedlem
Fortsett-else ville prøve å utvikle seg selv. Det var ikke så lett, hun syntes livet ble mere inviklet.
Men da hun var Fortsett-else så syntes hun, det er vel kun å fortsette. Hukomm-else mente hun ikke ville bli mer inviklet så hun prøvde en annen vei, hun prøvde å avvikle seg. Den selvutviklingen var heller ikke lett, hun var jo Hukomm-else.
GjenopprettetMedlem
Mens hukomm-else sloss med avvikl-else, glemm-else, ignorer-else, fornekt-else og selvmelid-else, dukket plutselig
gjenfød-else opp og sa........
Anonymous
"Villfar-else har sammen med formørk-else forkludret deres sinn. Ikke klyng dere til skjørtekantene hos engst-else: Beveg-else må til, og her kan herr-skap hjelpe!"

Herr-skap var den eldste i en stor familie som kun frembragte guttebarn. Han selv hadde fem sønner.
Bedøv-else og Stiv-else ble tatt hånd om av den første sønnen, Ekte-skap.

Forlyst-else fulgte etter Utro-skap
Helbred-else ble hos Dår-skap
Vær-else fant sin Eier-skap
Fortsett-else måtte inntil videre bo trangt hos Kles-skap, men det varte ikke lenge....
GjenopprettetMedlem
Jeg får forstoppelse av dette. Hold opp! Stopp!!
Anonymous
ropte Herr-skap med tordnende stemme.
GjenopprettetMedlem
Forderv-Else roper med Fin-Føl-Else,Ropet når Salv-Else som er klar med flyge-urter og andre Selvfølg-Elser,De er Klar til å møte den indre Betrakt-Else,
GjenopprettetMedlem
Den indre betrakt-else kommer i konflikt med den indre selvføl-else, og blir slukt med hud og hår av forderv-else.

Forderv-else og f-skap har fått overtaket og flirer rått.
GjenopprettetMedlem
De føler seg overlegne og merker ikke at Nyd-else og Venn-skap prøver å kile seg inn..
GjenopprettetMedlem
Nyd-else og venn-skap inngår partner-skap med bekjemp-else, sammen er de sterke og i felles-skap går de til angrep.
Anonymous
Krigen ble kort og brutal!
Tilbake sto et enslig...skap.
GjenopprettetMedlem
....og en av elsene.
Anonymous
...Trærne sa ingenting,
og ved et tre like ved,
under ei rot
var bolet til en orm,...
Anonymous
Ormen hvisket til Else - slik at Skap ikke kunne høre hva han sa -
ser du treets frukt som så innbydende henger ned mot deg? Dine Lepper...
GjenopprettetMedlem
.....virker så sammenknepne, hvis du smaker er bit vil dine lepper åpne seg og du.............
GjenopprettetMedlem
Får kjenne smaken av det skjønneste du noengang har rørt tungen ved.
Kom igjen,strekk din søte småprikkete....
GjenopprettetMedlem
.....behanskede hand opp, og se at ingen har større kraft enn......
Anonymous
..deg selv. Skaper du ikke din verden hvert sekund?
GjenopprettetMedlem
Det var disse ord fra Skap som brått vekket Else. Ormen vridde seg i irritasjon og uten et ord...........